Mustamaalattu
Minä jo 2. kauden ensimmäisen jakson kanssa meinasin lopettaa katsomisen, kun pelkäsin sarjan menneen pilalle. Eipä olekaan pilalla vaan edelleen hyvä sarja. Taitaa käydä kuten ekalla kaudella ettei lopputulosta kuitenkaan osaa ennustaa.
Kommentit (18)
Hyvä sarja! Tosin ekan kauden lopulla alkoi ärsyttämään saman asian vatvominen koko ajan, mutta nyt taas vaikuttaa ihan kiinnostavalta. Ihana miljöö ja kiinnostavia hahmoja.
Oon ihan in lööv tuon sarjan kanssa. Päänäyttelijä on hot ja juoni ennalta-arvaamaton.
Voi helvetin helvetti miksi menin katsomaan 2. kauden Cmorelta. Olisi pitänyt jättää toinen kausi katsomatta. Tässä taas nähtiin, että oli suunniteltu tehdä yksi kausi ja ahneudessasi menivät tekemään toisen ja ihan pilalle meni.En katso, jos jotenkin kutsuvat tuosta lopusta vielä kolmosen
Mun mielestä eka kausi oli puuduttavaa paikallaan junnaamista, jossa ei tapahtunut oikein mitään. Mut tämä toinen kausi on lähtenut rullaamaan ihan eri tyylillä heti ekasta jaksosta lähtien. Juonenkäänteitä on piisannut ihan kiitettävästi.
Niin se olikin puoleenväliin tätä kautta mutta katsoin kauden loppuun cmorelta ja helvatan sentään viimeiset 2 jaksoa oli tyhmiä ja kausi päättyi niin huonosti. Nyt toivon etten olisi katsonut tätä toista kautta lainkaan.
Mitä viimesessä jaksossa tapahtui? Selvisikö tappaja? Mulla kaks epäiltyä :D
Viimeinen jakso tulee ensi viikolla
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetin helvetti miksi menin katsomaan 2. kauden Cmorelta. Olisi pitänyt jättää toinen kausi katsomatta. Tässä taas nähtiin, että oli suunniteltu tehdä yksi kausi ja ahneudessasi menivät tekemään toisen ja ihan pilalle meni.En katso, jos jotenkin kutsuvat tuosta lopusta vielä kolmosen
Ihan samaa miettinyt: ne venyttää murhaajan löytymistä vielä kolmennannenkin kauden: ihan helposti - nyt vatvotaan Erikin syyllisyyttä seuraavat 10 jakso (kakkoskauden loppu ja kolmosen yli puoliväliin).
Katson katsomosta - ei tarvi joka jaksoa katsoa, ja voi kelata.
Eilen loppui kokonaan Mustamaalattu sarja, uusia tuotantokausia ei tule.
En vannoisi. Seuraava alkaa, että se nainen ei kuollutkaan kuristamiseen. Ei ole yksiselitteistä, että Lars tappoi myös Elisen.
Vierailija kirjoitti:
En vannoisi. Seuraava alkaa, että se nainen ei kuollutkaan kuristamiseen. Ei ole yksiselitteistä, että Lars tappoi myös Elisen.
Voi hitsi, unohdin katsoa viimeisen jakson.
Mutta äsken, kun vähän googlailin, niin paljastui, että sarja perustuu jollain tapaa todelliseen rikokseen, joka on edelleen ratkaisematta. Tai siis käsikirjoituksessa on yhtymäkohtia todelliseen tapaukseen, Birgitte Tengsin murhaan. Ihan sitä myöten, että pääepäilty oli vuosia ulkomailla töissä ja palasi takaisin. Oikean uhrin suku ei ole ollut kovin innostunut sarjasta. Lähde norjankielinen wikipedia. Pahoittelen, jos onnettoman huono kouluruotsiin perustuva norjankielentaitoni teki tepposet.
Täysin idioottimainen loppu. Kaksi tuotantokautta katsonut ja toivonut että Aksel olisi syytön ja nyt loppui näin :(
Joo, paska loppu. Olisin toivonut että erityisesti mustamaalatun veemäinen äiti olisi vaikka liukastunut kalliolta alas.
Mikä helvetin loppu tuo oli toisessa kaudessa??? Häh. Sarjan juoni oli Karinen murha ja se onko Aksel syyllinen vai ei. Sit Aksel tuomitaan Evan murhasta? Eikä oikea murhaaja Lars saa mitään rangaistusta??? Olen niin pettynyt.
Sarja oli koukuttava, mutta hirveän negatiivinen. Mitään hyvää ei Akselille tapahtunut. Aksel käyttäytyi itsekin negatiivisesti koko ajan
Viihdyttävä sarja, mutta tosiaan hyvin negatiivinen, ja useimmat hahmot ovat todella ristiriitaisia, tuuliviirejä. Toimivat ja puhuvat tunteidensa mukaan. Siinä sarja muistuttaa Dr Fosteria.
Olen juuri katsomassa toisen kauden toiseksi viimeisintä jaksoa. Näiden viimeisimpien jaksojen aikana olen alkanut pelätä, että oikea syyllinen jää tuomitsematta, ja Aksel sittenkin tuomitaan Karinen taposta uudelleen. Ikävä lukea tästä ketjusta, että niin todella tapahtuu. En edes tiedä viitsinkö katsoa sarjaa loppuun sen takia.
Mutta viihdyttävästi tehty sarja, ja upeat maisemat.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Viihdyttävä sarja, mutta tosiaan hyvin negatiivinen, ja useimmat hahmot ovat todella ristiriitaisia, tuuliviirejä. Toimivat ja puhuvat tunteidensa mukaan. Siinä sarja muistuttaa Dr Fosteria.
Olen juuri katsomassa toisen kauden toiseksi viimeisintä jaksoa. Näiden viimeisimpien jaksojen aikana olen alkanut pelätä, että oikea syyllinen jää tuomitsematta, ja Aksel sittenkin tuomitaan Karinen taposta uudelleen. Ikävä lukea tästä ketjusta, että niin todella tapahtuu. En edes tiedä viitsinkö katsoa sarjaa loppuun sen takia.
Mutta viihdyttävästi tehty sarja, ja upeat maisemat.
Tai siis ei Karinen, vaan Evan murhasta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Nukahdan eilen kesken sarjan. En tylsyydestä, vaan väsymyksestä. Täytyy katsoa se jälkikäteen. Juu, ihan mielenkiintoinen sarja.