Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saamassa b:n paperit, ehkä yksi c tulossa, mihin yliopistoon pääsee lukematta kauheesti?

Vierailija
22.03.2017 |

Keskiarvo jotain 7,3-7,5.

En haluu mihkään amk:hon tai paskaduuneihin.

Aattelin sitten tsemppaa yliopistossa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh. Provohan tää on mutta jos osaat jotain kieltä hyvin. Mä pääsin lukemaan saksaa valmistautumatta mitenkään.

Vierailija
2/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh. Provohan tää on mutta jos osaat jotain kieltä hyvin. Mä pääsin lukemaan saksaa valmistautumatta mitenkään.

Hahhaa ei oo provo.

Oon surkkee kielissä :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemen  oikiksesta eli  Poroyliopistosta valmistuu paljon poliiseja. Sinne vaan ja hyvä palkka odottaa !

Vierailija
4/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekuun pääsee kaikki.

Vierailija
5/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rovaniemen  oikiksesta eli  Poroyliopistosta valmistuu paljon poliiseja. Sinne vaan ja hyvä palkka odottaa !

Eiks oikikseen tartte lukee ihan sikana? Ja ei rovaniemelle.

Vierailija
6/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tekuun pääsee kaikki.

Onks yliopistossakin teku??!! Oon ihan et mitä LOL!!!

Vierailija
7/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

teatterikorkeeseen?

Vierailija
8/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla ylppärituloksilla et mihinkään, eli lukemalla täytyy mennä sisään. Tollasilla papereilla ei rehellisesti sanottuna tee mitään.

Vierailija
9/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa se alamäki vasta alkaakin :D

Vierailija
10/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa yliopistot ovat aika samantasoisia, mutta aloittain paljonkin vaihtelua aloittain. Tällä hetkellä muistaakseni joka viides juuri lukiosta päässyt pääsee kolmannelle asteelle (yliopistoon tai ammattikorkeaan) heti ensimmäisellä yrityksellä. Jos kirjoitat b:n paperit eikä tarkoituksena ole lukea pääsykokeisiin, ei kannata liikaa toivoa, mutta ainahan sitä voi yrittää. Toki trolli kai tämä oli, mutta jos joku tuollaisia miettii. Sanoisin, ettei yliopistoon sisäänpääsyä kannata liiemmin stressata. Jos sinne todella haluaa ja tekee töitä sen eteen, ei se niin hankalaa ole.

Vierailija
11/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla pitkä matikka? Mene teknilliseen yliopistoon!

Vierailija
12/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistossa se alamäki vasta alkaakin :D

No ei nyt vielä mollata aloittajaa liikaa. Minullakin oli kirjoitusten arvosanat suunnilleen aloittajan luokkaa, oli siellä vielä a:takin joukossa. Pääsin kuitenkin pääsykokeen kautta sisään. Yliopistossa oli alussa vähän vaikeaa, mutta alun jälkeen alkoi sitten tulla nelosia ja viitosiakin arvosanoina. Valmistuin lopulta nelosen keskiarvolla.

Vierailija
13/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne vaan, kun luet hyvin pääsykokeeseen.

Vierailija
14/14 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit puolueen jäsenkirjan neljästä suurimmasta puolueesta. Hankit suhteita puolueen piirissä ja varmasti ilman koulutusta pääset vihreälle oksalle nostelemaan nokkaa ja katsomaan muita alaspäin.