Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin poikaystävän katsomaan kanssani elokuvaa edes kerran niin että hän ei keskity älypuhelimeensa?

Vierailija
22.03.2017 |

Aina kun vuokraamme elokuvan (poikaystävälle mieluisen) hän joko näpyttelee whatsappissa/facerbookissa/ missä lie, eikä keskity elokuvaan. Sitten kyselee minulta koko ajan "Mitä tapahtui, mitä tuo sanoi, mihin tuo meni" Pahimmassa tapauksessa joku kaveri soittaa ja poikaystävä juoruaa puhelimeen 15-30 min niin että se häiritsee minunkin elokuvan katsomista. Kun yritin ehdottaa että pidetään puhelimet poissa elokuvan ajan, hän sanoi että olen samanlainen nalkuttava natsi kuin hänen äitinsä... Minä olen 17-vuotias ja poikaystävä täytti juuri 20 vuotta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojalla on järkeä päässä, niin saat asian perille selvittämällä hänelle mikä elokuvan vuokraaminen ja katsomisen idea on ja miltä sinusta tuntuu tuo pojan harjoittama häirintä. Jos järkipuhe ei mene jakeluun, niin kannattaa harkita huolella, että kannattaako aivokapasiteetilta vajaan ihmisen kanssa kovin suuria yhteisyrityksiä perustaa.

Vierailija
2/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen valita leffa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta räpläämisestä on kehittynyt addiktio. Se on sairautta, jota tulisi myös hoitaa.

Vierailija
4/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vaihtaa toiseen poikaystävään esim minuun joka ei käytä kännykkää ollenkaan jos olen tyttöystävän kanssa.

Vierailija
5/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee samaa, mutta on silti paremmin kärryillä leffan kulusta kuin minä jolla ei ole puhelin kädessä :P

Vierailija
6/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että joko puhelin pois tai turpa kiinni, ja keskityt elokuvaan. Parempi vaihtoehto on vaihtaa poikaystävää.

Vierailija
7/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustele aikuisten miesten kanssa, älä tuollaisten keskenkasvuisten poikien.

Vierailija
8/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 38-vuotias nainen, olen samanlainen. Kädessä ei välttämättä ole puhelin, mutta lehti tai omat ajatukset vievät. Elokuvat vaan ovat tylsintä mitä tiedän, en osaa keskittyä, vaikka periaatteessa jopa tykkäisin.

Vierailija
9/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vitun 17-vuotias muka vuokraa elokuvia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme