Paistoin juuri uunissa sänpylöjä, keitin perunoja ja tein soossia. Mitäs teillä on ruokana? :D
Kommentit (45)
Teen sejstä itse kala puijkkoja. Lisäksi perunittesta musia.
T. Lukihärjölästen klupi
Sulhaspiirakoita juustolla ja kimkulla.
Perunamuussia (voita ja punaista maitoa) ja silakkapihvejä tein parista kilosta. On muuten maailman parasta ruokaa.
Ei rehuja.
Jauhenliha kastiketta ja makaroonia
mä ten tänän psagetia ja jauhenlihakatsikken! :p nam,nam!1
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ainakaan ole työtön. Tuollaisia juttuja en työttömänä jaksa ikinä perheelleni tehdä vaikka aikaa on vaikka kuinka paljon.
Mä olen työtön ja harvase päivä väännän leipää, pullaa, piirakkaa ja runsaasti ruokia. Nythän tässä on aikaa puuhailla ja pitää kotia kivemmin. Olen ottanut ilon irti tästä vaiheesta ja naatiskelen nyt.
Tänään väkersin sushia koko porukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen jotain sooshia soijarouheeseen, nakkaan ainakin paput pakkasesta siihen. Ja ehkä kuullostan soijat kinkunrasvoissa.
Kuullostat? Vai kuullotat?
Kuullostan kuullostan. Pakastimentyhjäytyshommia meikällä.
Teen hampurilaisia kananjauhenlihasta ja valkosipala veneperunoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ainakaan ole työtön. Tuollaisia juttuja en työttömänä jaksa ikinä perheelleni tehdä vaikka aikaa on vaikka kuinka paljon.
Mä olen työtön ja harvase päivä väännän leipää, pullaa, piirakkaa ja runsaasti ruokia. Nythän tässä on aikaa puuhailla ja pitää kotia kivemmin. Olen ottanut ilon irti tästä vaiheesta ja naatiskelen nyt.
Tänään väkersin sushia koko porukalle.
Innostuin ite ruuanlaitosta kun olin työtön, leivoin pullaa, leipää. Keittiö oli kuin jonkun hullun tiedemiehen laboratorio. Sai hyvin ajan kulumaan noin.
Arnoldi
Kiinankaalista pitäisi jotakin väsätä, kun niitä on kaksin kappalein tuossa riesana. Ehkä kasvispiirakkaa tai kääryleitä.
Meilläpä on megsikolaisittain tsili konkkarnea! Siinä on tsiliä, jauhen lihaa ja kitt-ney papuja. Eilen oli lassangea. Meillä kun on tämmönen maaliman keittiö!
Meiläkin polonjeesse ja spagentteja. Ostin lapsele perliininmunken.. cidruunatäytöllä.
Söin hanpurilaisen kolitzipaita päällä.
Vierailija kirjoitti:
Oon teke mässä Bulledbokia
Hei! Nii mää kin. Ollaa samixii.
On niin paljon kirjoitusvirheitä että pahaa tekee.
Viikon lopuna syyään hymennin ja silloin on lazanjeeta. Lidlistä ostan purkit.