Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gran Canaria lasten kanssa marraskuussa?

seuraavaa räntäkeliä pakoon
22.03.2017 |

Nyt mietitään niinkin pitkälle kuin seuraavaa marraskuuta (alkua) ja mahdollista lomakohdetta :) Emme ole aikaisemmin olleet Gran Canarialla. Lapset syksyllä 3v ja 1v. Kokemuksia? Suosituksia minne päin saarta? Helteitä emme kaipaa, mutta mukava lempeän lämmin sää olisi toki toiveissa!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaren etelärannikolla on yleensä parhaat säät, joten sinne. Maspalomas ja San Agustin sopivat varmasti lapsillekin. Siinä vieressä on suuri ja syntinen Playa del Ingles, jossa on kaiken dingelidongelin ja gay-hömpän lisäksi paljon hyviä ruokaravintoloita.

Vierailija
2/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingles on nykyään wanhusten loma-kylä. Se synti on kyllä karannut kauas jonnekkin. Homot on siinä majakan ja Inglesin puolivälissä 100 metriä rannasta. Loistava paikka lapsille. Meikä kävelee aina rantaa pitkin majakalle ja ottaa taksin takaisin. Tylsä ;) ....poositiivisessa mielessä. Jään kaipaamaan niitä oliiviöljyssä tehtyjä tosipippurisia taskuravun pyrstöjä ja rättiperunoita. Kaikki safka on turistisafkaa eli "hyvää".  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet lokakuun lopulla Kanarialla ja oli hyvä reissu. Koko viikon oli tosi lämmin.

Bahia Feliz kiva, pieni ja rauhallinen paikka lasten kanssa. Tykkäsimme kovasti koko perhe. Meillä oli all inc. mikä on kätevää lasten kanssa.

Vierailija
4/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maspalomasissa oltiin joskus lapsen kanssa. Kiva reissu ja sopii hyvin tuon ikäisille. Taksissa ei ole turvaistuinta, josta miinus. Taksit kuitenkin tosi halpoja ja lapsi oli takapenkillä lantiovyöllä aikuisten välissä. Muuten ei oo valittamista.

Vierailija
5/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

Ingles on nykyään wanhusten loma-kylä. Se synti on kyllä karannut kauas jonnekkin. Homot on siinä majakan ja Inglesin puolivälissä 100 metriä rannasta. Loistava paikka lapsille. Meikä kävelee aina rantaa pitkin majakalle ja ottaa taksin takaisin. Tylsä ;) ....poositiivisessa mielessä. Jään kaipaamaan niitä oliiviöljyssä tehtyjä tosipippurisia taskuravun pyrstöjä ja rättiperunoita. Kaikki safka on turistisafkaa eli "hyvää".  

No kyllä ihan Inglesin keskustan kauppakeskuksissa  (Yumbo ym.) on homobaareja ja -pareja varsin tiheässä. Ja millä ikävuosilla pääsee sinun asteikollasi "wanhukseksi"? Jos se on  yli 30 v., niin sitten olen samaa mieltä. Eka lomaansa ryyppääviä britti- ja skanditeinejä Inglesissä on ilahduttavan vähän.

Vierailija
6/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pilatko aikuisten matkaa ja jääkää kotiin. Ainakin lapset.

Vierailija
7/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui mieleen ne rääkyvät lapset jo lentokoneessa, joita vanhemmat eivät tietenkään laittaneet kuriin. Yritä siinä itse päästä lomatunnelmiin. Sama meno jatkui uima-altaalla. Vaikka oli ns. aikuisten hotelli ja kallis.

Vierailija
8/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Inglesissä viime marraskuun. Olen kyllä WANHUS, joten en siellä syntisessä yössä juuri rypenyt. Lapsiperheelle sopii ihan hyvin, siistiä ja rauhallista päiväsaikaan. Illat voi olla viileitä, mutta päivisin hyvä Suomen kesäsää.

Vierailija
9/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kuritta kasvaneet lapset ovat se painajainen lomanpilaaja. Pahempaa kuin turistiripuli. Sitten jos itse komentaa, kun vanhemmat eivät viitsi, saa kaikkien vihat niskaan. Pitää muidenkin saada rentoutua!!

Tämä on ikävä nyanssi, mutta siinähän saivat Madeleinenkin vanhemmat aikoinaan tuta Espanjassa, kun jättivat oman vapaa-ajan vuoksi pienet lapset yksin hotellihuoneeseen valvomatta. Kannattiko? Elleivät tietysti itse ole syyllisiä vielä päälle.

Vierailija
10/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maspalomas on lasten kanssa kiva, koska on erittäin rauhallinen paikka. Tarvittaessa lyhyt matka inglesiin.

Vierailija
11/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaren etelärannikolla on yleensä parhaat säät, joten sinne. Maspalomas ja San Agustin sopivat varmasti lapsillekin. Siinä vieressä on suuri ja syntinen Playa del Ingles, jossa on kaiken dingelidongelin ja gay-hömpän lisäksi paljon hyviä ruokaravintoloita.

En kyllä siellä mitään hyviä ravintoloita ole nähnyt. Paska paikka noin muuten(kin), mutta taitaa kuulua saaren lämpimimpiin osioihin.

Sinkkumies

Vierailija
12/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gu kirjoitti:

No kyllä ihan Inglesin keskustan kauppakeskuksissa  (Yumbo ym.) on homobaareja ja -pareja varsin tiheässä. Ja millä ikävuosilla pääsee sinun asteikollasi "wanhukseksi"? Jos se on  yli 30 v., niin sitten olen samaa mieltä. Eka lomaansa ryyppääviä britti- ja skanditeinejä Inglesissä on ilahduttavan vähän.

Homot muuten takaa rauhallisuuden. Miten homous on syntiä? --->"homopareja tiheässä"?  ??  Kyllähän niillä PERHERIITAA on eli huulta ja silmäkulmaa auki mut sou what. Alkuaikoina siellä oli eri meininki. 

Vierailija
13/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi syksyksi tilattu Teneriffan matka. Eka kerta. 

Gran Canarialla olemme olleet Puerto Ricossa ja Bahia Feliz ja molemmat sopii lapsiperheelle.

Bahia Feliz on kivan lähellä lentokenttää n.20min. 

Vierailija
14/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes haluaa jonkun vauvan tai taaperon kanssa kalliisti maksetulle lomamatkalle? Vuokratkaa mökki. Saatte kärsiä ihan keskenänne luonnon rauhassa. Ette häiritse muita.

Vierailija
15/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siitäkin sanottaisiin, jos toteaisin, että minun on yhtä lailla oikeus oksentaa perheen emännän päälle umpitunnellissa, mikäli lapset kiljuvat liikaa. MINUN loma.

Vierailija
16/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maspalomasin hiekkadyynit kannattaa nähdä.

Nudistirantoja kannattaa välttää ainakin lasten kanssa.

Puerto Rico vaikutti ihan kivalta paikalta, samoin Las Palmas.

Vierailija
17/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuuuuu kirjoitti:

Maspalomasin hiekkadyynit kannattaa nähdä.

Nudistirantoja kannattaa välttää ainakin lasten kanssa.

Puerto Rico vaikutti ihan kivalta paikalta, samoin Las Palmas.

Jos nudistirantaa pitää lasten kanssa välttää, niin käyttökieltoon pitää panna myös kotisauna. Pieni lapsi ei piittaa pätkääkään, jos tädillä ja sedällä ei ole rannalla uikkareita.

Vierailija
18/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukava matkakohde lapsiperheelle, suosittelen! Enkä tiedä mistä löytyy nää ammattikseen mielensä pahoittajat, joiden loman lapset oikeasti pilaavat, älä heistä välitä. Omaa lomaani ei kyllä mitenkään pysty pilaamaan lentokoneessa itkevät tai altaalla leikkivät lapset - ei nyt, eikä ennen lapsia. Kyllä on asenteessa ja omien korvien välissä vika jos näin on.

Ihan vinkkinä heille, on lukuisia hotelleja jotka on suunnattu aikuisille - kannattaisi varmaan valita joku näistä, eikä mitään perhehotellia. Ja sitten jos sielläkin ne kaksi lapsiperhettä onnistuvat teidän tunnelman pilaamaan, niin voi miettiä kenessä vika oikeasti on.

Vierailija
19/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kuritta kasvaneet lapset ovat se painajainen lomanpilaaja. Pahempaa kuin turistiripuli. Sitten jos itse komentaa, kun vanhemmat eivät viitsi, saa kaikkien vihat niskaan. Pitää muidenkin saada rentoutua!!

Tämä on ikävä nyanssi, mutta siinähän saivat Madeleinenkin vanhemmat aikoinaan tuta Espanjassa, kun jättivat oman vapaa-ajan vuoksi pienet lapset yksin hotellihuoneeseen valvomatta. Kannattiko? Elleivät tietysti itse ole syyllisiä vielä päälle.

Missä se Madeleine oli?

Vierailija
20/39 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistui mieleen ne rääkyvät lapset jo lentokoneessa, joita vanhemmat eivät tietenkään laittaneet kuriin. Yritä siinä itse päästä lomatunnelmiin. Sama meno jatkui uima-altaalla. Vaikka oli ns. aikuisten hotelli ja kallis.

Lentokone, jota vanhemmat ei laittaneet kuriin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme