Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ns itsetehtyjä tauluja kotinne seinillä? tai valokuvakehyksiä joissa valokuva tai muuta, mitä?

Vierailija
22.03.2017 |

Hirveä hinku olisi jotakin laittaa eräälle kohdalle olkkarin seinää, sellainen tyhjä valkoinen tila kirjahyllyn toisella puolen. Valkoisia valokuvakehyksiä löytyisi, mutta taiteilisko niihin jotain vai mitä tekis..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari julistetta kehystettynä olkkarin seinällä

Vierailija
2/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on.

Valokuvailin joskus miehen lapsuudenmaisemissa vanhaa maanviljelysesineistöä. Parit teetin canvas-tauluksi mustavalkoisina.

Lapsen 4-vuotiaana tekemä perhekuva on levylle painettuna. Alkuperäinen A4 oli pitkään seinällä, mutta värit uhkasi haalistua ja kuva rypistyä, joten teetin kestävämpään muotoon.

Jonkin veran lapsen kuvia on esillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meillä oikein muuta olekaan. Makkarissa on mun vesivärityö kehyksissä, samoin miehen kavereiden piirtämät lyijykynätyöt ja sarjakuva.

Edellisessä kämpässä oli myös mun kolme vesivärityötä olkkarissa, nykyiseen järjestykseen ne ei oikein sopineet.

Vierailija
4/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneessa ja olohuoneessa on kummassakin kaksi kasvitieteellisessä puutarhassa ottamaani valokuvaa pioneista. Olen tulostanut ne valokuvapaperille A4-kokoisina ja kehykset ovat kokoa 30X40 passepartout'n kera. Makkarissa on sängyn koristetyynynpäällisiin sopivasti erisävyisiä punaisia pioneja ja olohuoneessa valkoisia pioneja vaaleanpunaisin korostuksin. Yksi kuvaidea minulla on myös eteiseen, mutta en ole saanut sitä vielä toteutetuksi.

Vierailija
5/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä mutta seuraavan reissun jälkeen tulee seinälle itse otettuja kuvia reissusta (ilman ihmisiä luonnollisesti).

Vierailija
6/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on akryyliteos "Steppaava menninkäinen" seinälläni.

Vierailija
7/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tekemiä palapelejä kolme kappaletta, tuhannen palan. Tehdessä niitä jokaisesta on oma muisto, tärkeimmät seinälle päässyt noin tunnearvoltaan.

Vierailija
8/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden tekemiä piirroksia on, jos ne voi laskea.

Vierailija
9/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan tauluja taidekoulujen näyttelyistä. Edullisia ja kiva sitten seurata tekijöiden uraa. Ihmiset ottavat kauniita valokuvia. Mikseivät he laita niitä enemmän seinille? Sen voi sitten helposti vaihtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme