Ärsyttää kun apteekissa ei voi asioida rauhassa vaan aina farmaseutit hyökkää!
Kommentit (10)
Joo viimeeks menin ostamaan tuttua hilseshampoota, niin alkoi esittelemään jotain yeit con concourlia. Shebamed kiittos.
Joo, kiva siellä lähiapteekissa jossa on ainakin yksi tuttu kertoa että hiivalääkettä ja peräpukamavoidetta kiitos. Ihan normaalia apteekissa joo mutta silti ahistaa.
Näytät itsemurhakandidaatilta ja siksi hän yrittää estää tiesi buranahyllylle. Tai näytät tosi avuttomalle. Mitenkään syynä ei voi olla mikään neuvontavelvollisuus tai vastaava, vaan nimenomaan henkilökohtainen loukkaus juuri sinua vastaan.
On ärsyttävää. Osaan kyllä sanoa kiitos löydän itse. Mutta joskus ne jää hengittelemään siihen niskaan, vaikka haluaisit vertailla hiivasienilääkkeitä tms intiimiä omassa rauhassa....
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi mukava rauhassa asioidA?
mutta kun et kuitenkaan löydä tuotetta ja et tiedä miten sitä käyttää, täytyy jonkun kattoo perään..
=)
Ihan ymmärrettävää tämä on apteekissa, ovat kuitenkin farmaseutteja. Lääkkeet, myös resepti vapaat, on sellainen juttu jossa kannattaa kuunnella asiantuntijan neuvoja. Vaatekauppojen yms pimut on täysin eri asia.
Heille voi sanoa, että "Kiitos, katselen vaan". Etkö osaa?
Apteekki taitaa olla ainoa paikka, missä mulle meinaa iskeä paniikkikohtaus. Mua aina ahdistaa kun joku henkilökuntaan kuuluva tulee kysymään, että mitä etsit. Siis muissakin kaupoissa, mutta apteekissa erityisesti. Muissa pikkukaupoissa on yleensä yksi myyjä, ehkä kaksi, mutta apteekissa niitä saattaa olla 5-6 ja joka hyllynpäässä päivystävät. En saa rauhassa vertailla, kun tulee olo, että nyt hoputetaan ja yritetään väkisin myydä kallista. Mun aivot on jotenkin niin oudot, että ne ei sulata monesta eri suunnasta tulevaa informaatiota, vaan mun pitää saada rauhassa miettiä. Mun pitää saada itse etsiä, löytää, katsoa, verrata ja vasta sitten kysyn jos on kysyttävää. Jotenkin sitä vaan on niin vaikeaa saada sanottua sille apteekkihenkilökunnalle. Siksi mulla tulee paljon tehtyä virheostoksia apteekissa ja jos on oikein huono päivä niin ostan sitten vaan jotain vitamiinia tai buranaa tai koiralle matolääkettä, jos tulee olo että on pakko päästä pois sieltä paineesta ja jotain on pakko ostaa etten ihan typerää kuvaa itsestäni anna. Miksi muuten apteekeissa pitää vähän väliä vaihtaa järjestystä? Siksikö että kanta-asiakkaat eivät löytäisi buranoitaan liian helposti?
Ne ressukat vaan yrittää saada myyntiä aikaiseksi. Voit sanoa heille, että haluat ensin katsella rauhassa ja pyydät sitten apua jos tulee jotain kysyttävää.