Mies, kosketatteko puolituttua naista esim. selkään huomaamatta?
Kommentit (27)
Koskettaa huomaamatta??? Mitä helvettiä???
Ei oo viatonta. Se on flirttiä tai lähentelyä. Testaa kepillä jäätä?
Äläpä nyt Mirja innostu. Se, että Taneli koski sinua tänään töissä selkään johtui vain ja ainoastaan siit, että hän olisi muuten kaatunut liukastuttuaan lattialla olleeseen 9Bn Juuso-Mauran pudottamaan voipakettiin. Ja ei, hän ei aio kosia sinua helluntaina.
Joko pitkälle menneessä flirtissä tai niin huomaamatta etten itsekään huomaa tehneeni sitä eli se ei merkinnyt yhtään mitään.
En koske huomaamatta ja tarkoituksellakin vain esim. käsivarteen, jos pitää kiinnittää toisen huomio.
Ei tulisi mieleenkään, tulin just selkäleikkauksesta.
Tottakai voin vahingossa koskettaa esimerkiksi jossain ahtaassa paikassa tai jos joudun ottamaan häntä lähemmäksi sanoakseni hänelle jotain meluisessa paikassa. Ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin kosketella keskustelukumppania.
Kosken huomaamatta pilluun aina kun silmä välttää.
Mä olen miettinyt tota, että mitä tuollaisella selkään hipaisemisella oikein ajetaan takaa. Onko siinä jokin viesti, joka mun naisena pitäisi ymmärtää? Onko se kaverillista vai pitäisikö mun siitä tulkita, että nyt mentiin tämän miehen päässä nekstille levelille ja korjata väärinkäsitys?
Vierailija kirjoitti:
Kosken huomaamatta pilluun aina kun silmä välttää.
Minä pidän kynää työkaverin römpsässä.
Joo, silloin kun haluan panna sitä.
Minä saatan koskettaa selkään tai olkapäälle tai hartioille ihan hyvin ja en todellakaan flirttaile.
Vierailija kirjoitti:
Minä saatan koskettaa selkään tai olkapäälle tai hartioille ihan hyvin ja en todellakaan flirttaile.
Suomalaisessa kulttuurissa esim. keskustelukumppanin koskettaminen ei ole kovinkaan tavanomaista ja tulkitsen sen itse aina tekijästä riippuen joko flirttailuksi tai häirinnäksi, viatonta se ei ole.
Ei uskalla,olen sen jälkeen kuitenkin irstas sika ja lääppijä.
up