Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysässä hirressä

Vierailija
21.03.2017 |

Olen päätynyt yhdessä suhdekuviossa tilanteeseen, jossa toisen osapuolen on selvitettävä tunteensa ja aiempi suhteensa ennen kuin meidän suhde voi jatkua. Sitä odotellessa yhteydenpitomme on sovitusti ollut aika vähäistä, minkä seurauksena minusta tuntuu entistä epätodennäköisemmältä että vielä päädymme yhteen.

Pitäisikö ottaa asia puheeksi, jolloin toinen ehkä tuntee tulleensa painostetuksi ja sen vuoksi katkaista suhteemme? Olisiko vain odotettava, että toinen joskus ilmaisee mitä on päättänyt, jolloin pakit voi tulla vasta kuukausien tai vuodenkin päästä. Sinä aikana en voisi itse etsiä uutta suhdetta, mutta hän saattaisi sen tehdä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne muut suhdekuviot?

Vierailija
4/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ne muut suhdekuviot?

Aloitusviestissäni oli huono sananvalinta. Ei ole muita suhdekuvioita.

Vierailija
5/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkolailla samassa tilanteessa kuin sinä. Mietin ratkaisua. Ensin ajattelin painostaa valitsemaan. Nyt kuitenkin tuntuu paremmalta pysyä ihastuksen kaverina. Ehkä joskus me ollaan oikeasti pari. En halua katkaista välejä kokonaan. Toisaalta, jos mies olisi hulluna minuun, kai hän jättäisi nykyisen tyttöystävänsä ja olisi vain minun kanssani..? Minä pidän silmäni auki ja jos joku kiva/sopiva tyyppi tulee kohdalle, niin sitten lähden virittelemään uutta juttua.

Vierailija
6/9 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päätynyt yhdessä suhdekuviossa tilanteeseen, jossa toisen osapuolen on selvitettävä tunteensa ja aiempi suhteensa ennen kuin meidän suhde voi jatkua. Sitä odotellessa yhteydenpitomme on sovitusti ollut aika vähäistä, minkä seurauksena minusta tuntuu entistä epätodennäköisemmältä että vielä päädymme yhteen.

Pitäisikö ottaa asia puheeksi, jolloin toinen ehkä tuntee tulleensa painostetuksi ja sen vuoksi katkaista suhteemme? Olisiko vain odotettava, että toinen joskus ilmaisee mitä on päättänyt, jolloin pakit voi tulla vasta kuukausien tai vuodenkin päästä. Sinä aikana en voisi itse etsiä uutta suhdetta, mutta hän saattaisi sen tehdä.

Minä katsoisin asian olevan loppuunkäsitelty, ja alkaisin rauhassa etsiä uutta suhdetta. Olen sellainen tyyppi, ettei se uusi suhde kuitenkaan löytyisi kovin nopeasti, joten roikuttajalla olisi vielä hieman peliaikaa tehdä päätös. Kertoisinko tästä mitään roikuttajalle, riippuu hänen persoonallisuudestaan ja suhteenne dynamiikasta. Todennäköisesti en kertoisi, koska en haluaisi siitä syntyvän paineen vaikuttavan hänen päätökseensä, vaan jos hän valitsisi minut niin haluaisin valinnan tapahtuvan ns. oikeista syistä. Koska tilanne näyttää siltä ettei sitä tule tapahtumaan, niin enpä jäisi siihen kiinni tuon enempää vaan lähtisin elämässä eteenpäin!

Vierailija
7/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/9 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin osoittaa selkeästi sen, että naiselle ei ole tärkeää se, että mies jumaloi naista vaan naiselle on tärkeää, että mies on mahdollisimman tasokas.

Aika usein saa kuulla että nainen ei halua, että mies vain tyytyy häneen mutta tämähän osoittaa asian olevan toisin.

Vierailija
9/9 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme