Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaamani mies kävi lääkekaapillani.

Vierailija
21.03.2017 |

Oli mukava ilta, otettiin viiniä (kyllä, viikolla, sillä molemmat ollaan ravintola-alalla töissä).
Ollaan jo jonkin aikaa tutustuttu ja olen voinut olla hänelle rehellinen uniongelmista, ahdistuksesta ja lievästä masennuksestani. No aamulla hän tuli ja suukotti heipat ja sanoi että on menoa. Hänen lähdettyä menin lääkaapille ja opamoxit oli kadonnu. Koko helvadin purkki! Ja oon varmasti katsonut kaikkialta. Että tämmönen kusipää sitten tälläkertaa :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen vetää puoleensa kaltaisiaan ihmisiä.

Vierailija
2/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies! Pidä kiinni.

Vierailija
4/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se? Onks sun elämä kirjaimellisesti kiinni opamoxeista. Sun aamulääke?

Vierailija
5/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan inhottava. Tekisin rikosilmoituksen, koska muuten et edes uusia saa. Ja laittaisin kyllä miehen koville. 

Vierailija
6/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus.

Tunnen pari tuollaista nistiä, jos kuulevat että jollain naisella on jokin lääkitys, niin isketään se ja tarkoitus on vain ja ainoastaan päästä käsiksi niihin lääkkeisiin.

Vierailija
7/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeen otan aamuisin, opamoxin puolikkaan joskus ahdistukseen tai unettomuuteen. Olen kuitenkin hakenut apua itselleni, eikä ole tapana käyttää lääkkeotä väärin. Vai tekeekö minusta alemman luokan kansalaisen se, että olen ravintola-alalla?

Kiitän kuitenkin näistä niin lämpimistä kommenteista, jotka kuitenkin kertovat enemmän kirjoittajistaan kuin minusta :D

Ap

Vierailija
8/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä diili. Sai sulta pillua ja vielä napit kaupan päälle. 

Vierailija
9/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teen rikosilmoituksen.

Ap

Vierailija
10/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ees pääsee sun lääkekaapille? Millainen ihminen pitää lääkekaappia avoinna? avaimet lukossa? Peiliin katsomisen paikka!

SOTSOTSOT

Vierailija
11/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku ees pääsee sun lääkekaapille? Millainen ihminen pitää lääkekaappia avoinna? avaimet lukossa? Peiliin katsomisen paikka!

SOTSOTSOT

Esimerkiksi minä(ohis). Ei ole tullut mieleen, että se pitäisi lukita. Lasten ollessa pieniä, kaappi oli ylhäällä ja lukossa, mutta ei enää. Ei edes tullut mieleen, että joku vierailijoistani kävisi kaapilla.

Ulko-ovi on lukossa. Mitkä kaikki muut pitää lukita?

Vierailija
12/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoituksen tekisin. Toisaalta sinuna säilyttäisin tuollaiset lääkkeet ehkä lukkojen takana? Ei ihmisistä ikinä tiedä..

Vierailija
13/13 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle lääkekaapilleni ei kas mennä.. pidän avainta laukussa. Kroonisia kipuja yritän helpottaa salilla, mutta lääkkeet ovat tarpeen. Ei mitään kummempia lääkkeitä, panacodia ja pahimpiin oxynormia (kaikista miedoimpia). Exä päätti kerran "suodattaa" n.5 panacodia, halusi siis vain sen kodeiinin. Otti vaan kysymättä (enkä muuten olis antanut.) Suutuin ihan jumalattomasti, myöhemmin huomasin että muutama oxynormikin kadonnut (käytössä harvemmin, niin kesti huomata.) Siitä lähtien pitänyt avainta itselläni... Nykyinen mies saa käyttää panadolia ja 800mg buranaa tarvittaessa (hän pyytää, käyn antamassa kaapista).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän