Olen ruma "väärällä tavalla"?
Mietin tässä naisettomuuttani ja pohdin voisinko olla ruma väärällä tavalla. Tällä tarkoitan sitä, että olen sisäisesti akateeminen nörtti, mutta en ruma nörttimäisellä tavalla vaan junttieinarimaisella tavalla. Netissä juttu luistaa aina kuvan lähettämiseen asti, mutta livenä on vaikeampaa. Ennen olin duunissa, jossa tarvittiin esiintymistä aika ajoin ja luulisin sosiaalisten taitojeni olevan vähintään keskitasoa. En ole hiljainen hissukka, mutta en myöskään pölöttäjä. Osaan myös kuunnella
Sitten palstalla liikkuvaan prisma-testiin. Vastaan tulevilla junttieinareilla on junttieinareista tykkäävä nainen. Jep, niitäkin löytyy. Mutta löytyykö niitä, jotka tykkäävät junttieinarin näköisestä matemaatikkomiehestä? Maaseudun hommille olen allerginen ja käden taidoissa olen.. no ihan käsi. Oikeastaan olen hyvin teoreettinen ja pohdiskeleva luonne.
Kiteytettynä: Junttieinareista tykkäävät naiset haluavat miehen olevan junttieinari myös luonteeltaan. Akateemisista matemaatikkomiehistä tykkäävät naiset eivät halua miehen näyttävän junttieinarilta. Tämän seurauksena musta kiinnostuneita naisia ei ole. Meneekö ajattelu ihan metsään?
Kommentit (12)
En tajunnut enkä tiedä miltä näyttää junttieinari. Voisitko linkittää jonkun kuvan? :)
Ei tuo ole ollenkaan hassu ajatus. Ihmiset on kovia lokeroimaan toisia, mut voitko sä näyttää muulle kun mille sä näytät? Etpä voi. Ihminen voi näyttää aivan toiselle kun mitä henkisesti on. Itse en ymmärrä stereotyyppistä ajattelua. Ymmärrän että joku ihminen voi olla myös todella monisyinen ihminen. Tällaiselta kysytään oletko lintu vai kala? Miksi?
Varmasti löydät naisseuraa :) Ajattelet liikaa, lähesty rohkeasti naisia joista olet kiinnostunut.
Miltä näyttää junttieinari? Vaikka sinussa olisi esim. sellaiset kasvojen piirteet, voit monilla tavoin kohentaa olemustasi: liikunta, tyylikäs ja sivistynyt pukeutuminen ja hiustyyli. Ei junttieinari-kasvot paljoa muuten hyvässä paketissa paina! Jos jollekin painaa, sellaista et tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut enkä tiedä miltä näyttää junttieinari. Voisitko linkittää jonkun kuvan? :)
Itselleni tulee mieleen siitä lähinnä sellainen runsaasti ylipainoinen, ainaisesti verkkareihin ja lenkkareihin pukeutuva jantteri, jolla saattaa olla viikset. Tiedä sitten mitä ap tarkoitti.
Onko junttieinari tuommonen huutokauppakeisari tyyppinen ?
Vaihda vaate-ja tukkatyyliä. Junttieinarius on juurikin tyylikysymys, ei ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Onko junttieinari tuommonen huutokauppakeisari tyyppinen ?
Joo! Julkkiksista hän on varmaan kaikkein lähimpänä. Oon hieman harteikkaampi ja lyhyempi versio hänestä
ap
Aaa eli siis ongelmana on se, että näytät (ainakin omasta mielestäsi) sellaiselta tyypiltä, joka ei ollenkaan sopisi ajatusmaailmaltaan yhteen matemaattisten/pohdiskelevien tyyppien kanssa?
Siinä tapauksessa uskon et voit vaikuttaa asioihin jonkun verran jo ihan pukeutumisella! Ellei sitten tietenki vaatetus ole sinulle osa persoonaa (kuten minulle). Sitten en suosittele! c:
Jos kyse on mielestäsi ihan naaman rakenteesta niin sille ei voi mitään, mutta ehkä se lohduttaa että ehkä sellaiset jotka määrittelevät luonteesi naamasi perusteella eivät ole kaltaisellesi pohdiskelijalle hyvää seuraa kuitenkaan! c:
Näkemyksiä toivoisin