Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tykkää tatuoiduista naisista, joilla on räikeän värinen tukka?

Vierailija
21.03.2017 |

Aviomieheni jätti minut toisen naisen takia. Uusi nainen on aivan vastakohtani (niin elämäntyylin, kuin ulkonäön puolesta). Hänellä on lyhyt räikeän värinen tukka (vaihtaa väriä usein) ja paljon tatuointeja, räväkkä pukeutumistyyli. Itselläni on pitkät, tummat hiukset ja luonnollinen look, meikkaan kevyesti, ei tatuointeja. Miksi miehet usein viehättyvät exäni tavoin tuollaisista tatuoiduista naisista luonnollisemman lookin sijaan?

Ap

P.S. Olen normaalipainoinen (163/57), kun painoa joku kysyy kuitenkin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtäkään miestä joka viehättyisi kuvailemastasi naisesta. Ei ole saanut muunlaista?

Vierailija
2/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tuntemillani persoonallisuushäiriöisillä on juuri noita räikeitä hiuksia, mistähän sekin johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko Kouvolassa?

Vierailija
4/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tuo nainen on exäsi kans samanlaisempi kuin sä?

Vierailija
5/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin et useampi mies ottais sun näköisen naisen kuin ton toisen.

Vierailija
6/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävisit jännänaiselle.

Vierailija
7/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko exäsi itse räväkän näköinen? Vai harmaa hiiri?

Vierailija
8/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei tykkäisi?

Ei miehet kylläkään usein tuon tyyppisistä naisista tykkää mutta niitäkin löytyy jotka tykkää.

M36

Vierailija
9/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä entinen miehesi tykkää tuon näköisistä naisista. Saatoit olla häneen makuunsa liian tylsä.

Vierailija
10/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se ulkonäkö ei ole olennaisin osa. Jos sen naisen kanssa vain synkkaa paremmin ja on samat arvot ja kiinnostuksenkohteet?

T. Tatuoitu, lyhyttukkainen nainen

Vierailija
11/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtäkään miestä joka viehättyisi kuvailemastasi naisesta. Ei ole saanut muunlaista?

Mies JÄTTI luonnollisen naisen tuon naisen takia.

Ehkä mies halusi naisen, joka ei ole pinnallinen, ahdasmielinen ja tuomitseva?

Vierailija
12/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli hyvin persoonallisesti ja räväkästi pukeutuva ja erottui massasta. Sitten leikkasi persoonalliset hiuksensa lyhyeksi ja alkoi pukeutua insinöörimaisemmin, mitä ihmettelin suuresti.

Vierailija
13/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin et useampi mies ottais sun näköisen naisen kuin ton toisen.

Totta kai. Neutraali ei aiheuta suuria tunteita kenessäkään mutta on ihan OK useimmille. Erilaista taas vihaavat lähes kaikki, mutta ne harvat jotka eivät vihaa, tykkäävät tosissaan.

Vierailija
14/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että se ulkonäkö ei ole olennaisin osa. Jos sen naisen kanssa vain synkkaa paremmin ja on samat arvot ja kiinnostuksenkohteet?

Tykkäävät samoista kiinnostuksen kohteista (kaljan juonti, anime ja larppaus).

Vierailija
15/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli hyvin persoonallisesti ja räväkästi pukeutuva ja erottui massasta. Sitten leikkasi persoonalliset hiuksensa lyhyeksi ja alkoi pukeutua insinöörimaisemmin, mitä ihmettelin suuresti.

No olet ainut joka tuota ihmetteli. Muille syy taitaa olla päivän selvä.

Vierailija
16/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on räväkämpiä myös kammarin puolella, eivät mitään harmaita lauantaina saunan jälkeen peiton alla lähetyssaarnaja-hiirulaisia

Vierailija
17/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäävät samoista kiinnostuksen kohteista (kaljan juonti, anime ja larppaus).

No sehän selittää, jos sinä et noista tykännyt. Nyt he iloisesti larppaavat ja katselevat iltaisin animea kaljaa ryystäen. Lovee. <3

Vierailija
18/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on räväkämpiä myös kammarin puolella, eivät mitään harmaita lauantaina saunan jälkeen peiton alla lähetyssaarnaja-hiirulaisia

Tiedän ns. räväkän naisen joka oli sängyssä kuin lahna ja kotihiirennäköisen, joka oli aivan mieletön sängyssä. Ei ulkonäkö kaikkea kerro.

M34

Vierailija
19/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheni jätti minut toisen naisen takia. Uusi nainen on aivan vastakohtani (niin elämäntyylin, kuin ulkonäön puolesta). Hänellä on lyhyt räikeän värinen tukka (vaihtaa väriä usein) ja paljon tatuointeja, räväkkä pukeutumistyyli. Itselläni on pitkät, tummat hiukset ja luonnollinen look, meikkaan kevyesti, ei tatuointeja. Miksi miehet usein viehättyvät exäni tavoin tuollaisista tatuoiduista naisista luonnollisemman lookin sijaan?

Pysyisin kaukana tuollaisesta naisesta. Tosin en uskalla edes ajatella minkälainen sinä olet jos miehesi on mielummin valinnut tuollaisen naisen.

Vierailija
20/30 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko Kouvolassa?

Haha. Miksi kaikilla kouvolalaisilla on joko kirkkaanpunainen tai pikimusta tukka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä