Kun saitte lapsena valita jäätelön, otitteko isoimman vai sen mistä piditte eniten?
Itse otin aina suosikkini Magnumin ja sisarukset eivät voineet käsittää miksen ottanut jättistä kun sai valita minkä tahansa :D minä halusin nautiskella lempijäätelöstäni rauhassa kun muut ahtoivat jättikset hetkessä naamaansa....
Kommentit (24)
Minäkään en tykännyt tuuttien vohvelista (en tykkää edelleenkään) ja siksi valitsin puikon tai puffetin.
Olen nellikymppinen ja vieläkin muistan kuinka en koskaan halunnut kaupasta mitään vaikka minulle annettiin lupa valita. Sitten yritin etsiä kaikista halvimman tai pienimmän. Jos veli ei ollut mukana, tuli mulle pahamieli, kun tiesin ettei hän saa, mutta en kuitenkaan muista olleeni hänelle kateellinen jos hänelle oli ostettu jotain.
Olen vieläkin samanlainen, en koskaan pyydä tai toivo keneltäkään mitään, ja nyt alkaakin suhde olla finaalissa.
Sorry, kun tulin avautumaan tähän jätski topikkiin ...
Mun lapsuudessani ei ollut paljon mistä valita, suklaa, vanilja ja mansikka. Mansikasta taisin eniten pitää, sitäkin sai vain muutaman kerran kesässä.
Joskus 70-luvulla tuli pakkausjäätelöihin ensimmäinen laji jossa oli jotain ylimääräistä hörtöä, taisi olla tiikerijäätelö, jossa oli jotain hilloraitoja.
Nykyisin harvoin kun ostan jäätelöä valitsen jonkun aika simppelin eskimon.
Valitsin jonkun mistä pidin, taisin jo silloin olla ennemmin ilman kuin syödä ihan mitä tahansa.
Muistelen että kun ala-asteellakin joskus oli jäätelöä niin ne olivat niin pahoja mielestäni etten usein edes ottanut. Jotain kuningatar-tuutteja tai kuorruttamattomia kermajäätelöpuikkoja, yök.