Osallistutko Earth Houriin?
Kommentit (39)
En osallistu mihinkään naurettaviin hömpötyksiin.
Osallistun. Olen myös kutsunut läheisiäni silloin illalliselle.
En osallistu. Mulla on earth hour muutenkin koko ajan kun ei ole kämpässä sähkövaloa.
Muistakaa osallistua tuolta! Siellä voi merkata karttaan missä earth houria viettää. :)
Eikö palstalla vasta todistettu, että kynttilöistä erittyy kemikaaleja ja pienhiukkasia?
Minä päivänä on ydinvoima ensin ja kaikki valot päälle päivä?
Vierailija kirjoitti:
Minä päivänä on ydinvoima ensin ja kaikki valot päälle päivä?
Tämä!
En muutenkaan houri, joten miksi nyt rupeaisin sellaiseen.
En oikein näe tuossa pointtia. Eri asia jos laitettaisiin ihan kaikki asunnon sähköt poikki, eikä vain valoja. Sekin tietty olisi aika typerää ellei halua ajoittaa jääkaapin/pakastimen sulatusta juuri tuohon.
Pidän samaan aikaan Edison-päivää ja vaihdan LED-lamput hehkulamppuihin.
Laitan silloin sähkökiukaankin päälle.
Sähkö halpaa. Tasainen kuormitus tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
http://ajattelemista.blogspot.fi/2012/03/masentava-earth-hour-maan-tunt…
Ihmisten, jotka näkevät hyveenä tulla toimeen ilman sähköä, tulisi katkaista virta jääkaapeista, liesistä, mikroaaltouuneista, tietokoneista, vedenlämmittimistä, valoista, televisioista ja kaikista muistakin laitteista kuukaudeksi eikä tunniksi. Ja vieraillessaan sairaalan sydäntautiosastolla he varmaan katkaisevat virrat sielläkin olevista laitteista.
hihhuleita
Kyllä osallistun. Myös suuressa maailmassa pimenevät Sydneyn oopperatalo, WTC-torni, Valkoinen talo, ympäri maailmaa. Mukavasti menee miehen kanssa tunnelmoidessa. SAISI OLLA JOKA VIIKKO.
Voisin pitää mutta meillä on pienten lasten iltatoimet juuri tuohon aikaan:/ Tarttee liettä ja mikroa ainakin, ehkä ilman valoja pärjäisi! no ehkä pidän oman tunnin myöhemmin kun lapset nukkuu:)
Osallistun! Laitetaan kaikki valot päälle ja uloskin valoja kevään kunniaksi :)
Joo, lapset haluaa olla kynttilänvalossa :) Kyselivät jo monta viikkoa sitten koska se päivä taas on