Puhdistetaan palsta jankkaajista ja naisvihaajista
Alkaa kyllästyttää. Ehdotan, että jätetään yhteisellä periaatepäätöksellä vaan johdonmukaisesti huomiotta tietyt ärsyttävät keskustelut ja kommentit. Ei vastauksia, ei peukkuja, ei mitään. Koiriinkin huomiotta jättäminen tepsii parhaiten.
Tässä ehdotuksia vastedes kuoliaaksi vaiettaviksi keskusteluiksi ja kommenteiksi. Listaa saa täydentää.
- Miksi kaikki naiset aina-tyyppiset avaukset
- Jännä- ja kilttimiesjutut (paitsi Jännämiehen karvaiset pakarat on ihan hauska)
- Mgtow
- Lyhyysjankkaukset
- Ällöt seksiavaukset tyyliin Miksi nainen ei niele
- Kommentit joissa esiintyy jokin seuraavista: lompakkoloinen, pyhä vulva, kevätverhot ja tuikkukupit, suominaiset
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ap? Oletko Kaffimånsteri?
En :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaajat saa jäädä? Ei ku nii, jäljelle jäisi kolme mammaa.
Palstalla en ole ikinä nähnyt yhtä törkeää ja suoraa mies- kuin naisvihaa.
Miesviha: "Anteeksi, mutta minusta tuntuu, että en pidä enää miehistä, koska olen tullut niin monta kertaa loukatuksi."
Naisviha: "V*tun pikkuh*ora, onko sinulla oikeus n*ssia, jakorasia, tautinen l*tka, ihan oikein että poikaystäväsi pahoinpiteli tuollaista h*oraa, tukehdu *****si.
Taidat lukea palstaa aika valikoivasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha: "Anteeksi, mutta minusta tuntuu, että en pidä enää miehistä, koska olen tullut niin monta kertaa loukatuksi."
Naisviha: "V*tun pikkuh*ora, onko sinulla oikeus n*ssia, jakorasia, tautinen l*tka, ihan oikein että poikaystäväsi pahoinpiteli tuollaista h*oraa, tukehdu *****si.
Siisti olkinukke siinä, kaveri!
Lisään: lapsiviha, koiraviha, kissaviha, vegaaniviha, sekaaniviha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen satu siellä. Hieroisin vielä vähän tuota dialogia, jos mielit näytelmäkirjailijaksi tosissaan.
Mitä jos ap menisit puhdistamaan keittiösi. Miehet puhuvat vakavista asioista sillä aikaa.
Sille joka sanoi, että kaikki naiset ei juokse jännämiesten perässä, niin vielä vähemmän ne juoksee kilttimiesten perässä. Ei se, että välttelee jotain miestyyppiä, tarkoita että kelpuuttaa omien kriteeriensä mukaan siitä vielä huonomman.