Tämä palsta oli kivempi silloin kun täällä ei ollut miehiä.
Tai niitä oli vain muutama hassu.
Jutut oli hauskempia ja fiilis rennompi.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Vauva, ei "Mamma" -lehti, ja vauvoilla on myös isiä,pappoja,enoja ja isoveljiä
Unohit sedät
Vierailija kirjoitti:
Palsta oli kivempi silloin kuin täällä ei vielä ollut rasisteja ja VE-rajakkeja.
Mikä on VE-rajakki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset rennompia ja hauskempia kuin miehet? :"-D
Keskenänsä. Kyllä. Aivan ehdottomasti. Miehet pilaavat rennon ja hyväntuulisen fiiliksen.
Mun mielestä naiset on kyllä keskimäärin toisiaan kohtaan juonittelevia, piikitteleviä ja selkään puukottavia...
tämä palsta oli kivempi, kun palstan mammoilla ei ollut näin pahaa tuulipuku-syndroomaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Vauva, ei "Mamma" -lehti, ja vauvoilla on myös isiä,pappoja,enoja ja isoveljiä
Paitsi että 90% täällä kirjoittavista miehistä ei oo vauvaa koskaan nähnytkään, saati omaa saanut...
"Moi, oon Jonne, olen vauva-palstalla siksi, koska minulla on pikkusisko...?"
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet tappaa huumorin...
Ilskottavia ne penis-kyselyt,
"vieraannuttaja"-äiti-postaukset,
+ ruma- ja läski- ja Kilttimies Kärsii Jälleen- vuodatukset.
postaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näille häiskille on rento huumorintaju täysin tuntematon käsite 😃. Veren maku suussa tivaavat että miksi naiset sitä ja miksi naiset tätä.
Tai ehkä sinä vain luet niitä juttuja tosikkomaisesti verenmaku suussa, etkä osaa ottaa huumorilla.
Alapeukkujen määrästä taas nähdään ketkä niitä tosikoita on. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin tosikkomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Siis näille häiskille on rento huumorintaju täysin tuntematon käsite 😃. Veren maku suussa tivaavat että miksi naiset sitä ja miksi naiset tätä.
Samaa tivaamista olen huomannut toisinkin päin. Miks mun mies, miksei mun mies, miks kaikki miehet, miksei kukaan mies...
Pari-kolme vuotta sitten tämä palsta jotenkin muuttui.
Tänne ilmaantui liuta mielenterveyspotilaita ja yksinäisiä runkkareita vinkumaan, jankkaamaan ja vittuilemaan joka asiasta. Mistä lienee ilmestyivät. Ikävää.
usein näin miehenä kuvottaa jos joku mies kysyy ihan rehellisesti neuvoa niin saa vain vittuilua osakseen.
esim. jos kysyy miten auttaisi naisia parhaiten arjessa niin saa vain jotain jätä naiset rauhaan pervo huutoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa tivaamista olen huomannut toisinkin päin. Miks mun mies, miksei mun mies, miks kaikki miehet, miksei kukaan mies...
Siinä taas yksi runkkari paljastui.
Ehkä kaikkien pitäisi relata, myös naisten. Voisi foorumista tulla hauskempi.
Ei ehkä kannata lukea aloituksia, joiden otsikoista jo näkee, että aloittaja on ikis, lassukka, kilttimies tai pituusjankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on että naisilla on keskenään hauskempaa. Miehet aiheuttaa turhia jännitteitä.
Sikskö naesille pittää olla omat huussit?
Av-palstan miehet ovat valitettavasti saaneet minussa aikaan ihan yleistä vastenmielisyyttä ja epäluuloa miehiä kohtaan, vaikka yritän järkeillä ja tiedänkin, etteivät kaikki miehet ole samanlaisia.
Täällä on tosi monenlaisia naisia, osa ihan sietämättömiä typeryksiä, mutta valtaosa kuitenkin ihan normaaleja ja fiksuja, mutta samaa ei valitettavasti voi sanoa miehistä (niiden kirjoitusten perusteella siis joista sukupuoli tulee ilmi). Misogyniaa, katkeruutta, rasismia jne. Aina välillä löytyy joku helmi miestenkin joukossa, mutta pääasiassa vaikuttavat olevan sellaisia, etten ikimaailmassa haluaisi olla heidän kanssaan tekemisissä, en edes täällä palstalla saati sitten IRL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta oli kivempi silloin kuin täällä ei vielä ollut rasisteja ja VE-rajakkeja.
Mikä on VE-rajakki?
Varmaan tuossa viitataan Suomi Ensin -ideologiaan, jolla vastustetaan EU:ta, Natoa, maahanmuuttoa, globalisaatiota jne. ja siten tosiasiallisesti pelataan Suomen eristämiseen ja kontrollointiin pyrkivän Venäjän pussiin. Onpa sitäkin esitetty, että tälläkin palstalla päivystäisi venäläisten trollitehtaiden työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohit sedät
Ja isoisät ja isoäiteet.
Verenpaine laskuun kirjoitti:
Ei ehkä kannata lukea aloituksia, joiden otsikoista jo näkee, että aloittaja on ikis, lassukka, kilttimies tai pituusjankkaaja.
Se on sama tyyppi,Kaffimånsteri, luultavasti nainen ja tod.näk. itse hänen korkeutensa mode eli sensori
Vierailija kirjoitti:
Tai silloin, kun luulit, ettei niitä ole. Nimimerkkiä käyttämättömiä miehiä täällä on ollut aina.
Tai ehkä sinä vain luet niitä juttuja tosikkomaisesti verenmaku suussa, etkä osaa ottaa huumorilla.