Miksei iskelmämusiikki sytytä minua?
Ei saa edes polkemaan jalalla tahtia ja lähinnä tympii kuulla sitä jossain pakon sanelemana radioista. En ole ikinä ollut edes missään iskelmämusiikkikonsertissa.
Onko minussa jokin vika vai onko tällainen rajoitteneisuus yleisempääkin? Pelkään jo aikaa ja elämänvaihetta jossa pitäisi pitää iskelmämusiikista. T. Nimimerkki jo nyt keski-ikäinen
Kommentit (5)
Nykyajan keski-ikäiset kuuntelevat metallia. Iskelmät taitaa olla vanhusten juttu, tai onko niitä iskelmäsukuploven kasvatteja enää elossa edes.
🇺🇦🇮🇱
Miksi musiikkimaun pitäisi keski-iässä muuttua? Olen tykännyt rockista ja punkista nuoresta asti ja niitä kuuntelen edelleen. Lapsena jouduin iskelmääkin kuuntelemaan, kun äiti kuunteli radiota, mutta onneksi aikuisena saan valita mitä kuuntelen. Rokkikeikoilla käyn usein vielä nyt 57-vuotiaanakin.
Mun mielestä sä olet ihan normaali ihminen.
No ainakin nykyiskelmä on keskinkertaista metritavaraa. 70-luvulla, kun iskelmä oli valtavirtaa, hyvät säveltäjät tekivät musiikkia tähän genreen ja siten ne vanhat iskelmähitit ovat hyviä. Mutta kuten joku jo sanoi, ihan normaali olet.
En minäkään pidä iskelmästä. Pidän rockista. :)