Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei iskelmämusiikki sytytä minua?

Vierailija
20.03.2017 |

Ei saa edes polkemaan jalalla tahtia ja lähinnä tympii kuulla sitä jossain pakon sanelemana radioista. En ole ikinä ollut edes missään iskelmämusiikkikonsertissa.

Onko minussa jokin vika vai onko tällainen rajoitteneisuus yleisempääkin? Pelkään jo aikaa ja elämänvaihetta jossa pitäisi pitää iskelmämusiikista. T. Nimimerkki jo nyt keski-ikäinen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä iskelmästä. Pidän rockista. :)

2/5 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan keski-ikäiset kuuntelevat metallia. Iskelmät taitaa olla vanhusten juttu, tai onko niitä iskelmäsukuploven kasvatteja enää elossa edes. 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi musiikkimaun pitäisi keski-iässä muuttua? Olen tykännyt rockista ja punkista nuoresta asti ja niitä kuuntelen edelleen. Lapsena jouduin iskelmääkin kuuntelemaan, kun äiti kuunteli radiota, mutta onneksi aikuisena saan valita mitä kuuntelen. Rokkikeikoilla käyn usein vielä nyt 57-vuotiaanakin.

Vierailija
4/5 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sä olet ihan normaali ihminen.

Vierailija
5/5 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin nykyiskelmä on keskinkertaista metritavaraa. 70-luvulla, kun iskelmä oli valtavirtaa, hyvät säveltäjät tekivät musiikkia tähän genreen ja siten ne vanhat iskelmähitit ovat hyviä. Mutta kuten joku jo sanoi, ihan normaali olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä