Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies hoitovastuussa, lapset katsoo dvd:tä

Vierailija
20.03.2017 |

Ärsyttää. Meillä on kolme eri-ikäistä lasta. Jos lähden vaikka viikonloppuna aamupäivästä töihin, mies laittaa lapset katsomaan televisiota. Siis toki aamulla voi katsoa lastenohjelmaa, mutta että joku rytmi ja ajatella sitäkin että pikkuinen syö lounaan ja käy päiväunille ajoissa. Jos lähden yhdeksältä mies sanoo kuulemma sen jälkeen että "saatte kattoo jotain ohjelmaa" vaikka lapset heränneet kuudelta ja katsoneet jo. Sitten voi esim 10.30 lähteä ulos lasten kanssa (tai olla lähtemättä) mutta sillä seurauksella että pienin nuokkuu sylissä kotiin tullessa, itkee eikä jaksa syödä enää, päiväunille pariksi tunniksi syömättä. Mies tokaisee "no syöpähän sit kun herää". Isommatkin jo valittavat miten nälkä on, mies ärisee että kunhan ehtii tehdä, menkääs leikkimään...tuntuu että paletti hajoaa kun olen poissa, mies vähät välittää. Minulle ylimalkaisesti kommentoi että "mitä sitten, tää on mun tapa, toimi sä toisin..".
Ylipäätään tuo rajaton telkkariin katsominen/ puhelimella leikkiminen harmittaa minua. Pelaisi vaikka lautapelejä ennemmin lasten kanssa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, jäisit työttömäksi niin kaikki paremmin.

Vierailija
2/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen hoitaa omalla tavallaan, sinä hoidat omallasi. Miksi sinun tapasi pitäisi olla se oikea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehen hoitaa omalla tavallaan, sinä hoidat omallasi. Miksi sinun tapasi pitäisi olla se oikea?

Tämä kliseinen kommentti joka asiassa nykyään on niin vastenmielinen. Omalla tavallaan - jos toimii tietoisesti välinpitämättömästi tai laiskasti..

Vierailija
4/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs itse teet lasten kanssa? Nytkin palstailemassa.

Vierailija
5/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ylipäätään tuo rajaton telkkariin katsominen/ puhelimella leikkiminen harmittaa minua. Pelaisi vaikka lautapelejä ennemmin lasten kanssa"

Miten se sua harmittaa, sähän oot töissä? Voit ite pelata lautapelejä vaikka kaiken vapaa-aikasi, jos siltä tuntuu

Vierailija
6/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ylipäätään tuo rajaton telkkariin katsominen/ puhelimella leikkiminen harmittaa minua. Pelaisi vaikka lautapelejä ennemmin lasten kanssa"

Miten se sua harmittaa, sähän oot töissä? Voit ite pelata lautapelejä vaikka kaiken vapaa-aikasi, jos siltä tuntuu

:D niin, tai mitä se haittaa jos lapset syö hesemättöä aina kun ap ei nää? Tai juoksevat autojen alle tai vast. Eihän ap sitä nää..

Vierailija
7/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs itse teet lasten kanssa? Nytkin palstailemassa.

Lapset nukkuvat, sitä ennen kuin iltasadun ja lauloin. Aamusta yleensä lähdetään ulos, joskus teen ruuan aamupalan yhteydessä tai syödään edellisillalla tehtyä, tai tullaan ulkoa niin ajoissa että valmistuu vielä pikainen lounas. Kun pienin unilla touhuan isompien kanssa tai saavat leikkiä keskenään, lukemista jne. milloin mitäkin. Illemmalla ulkoilmaan tai kirjastoon tms. Pointtina se, että rytmitetään päivää ja lasten ei tarvitse itkeä nälkää tai väsymystä. En näe että dvd on hyvä lastenhoitaja aikuisen sijaan, jonkin verran tok voi katsoa esim kun heräävät tai päivähuilin aikaan.

Vierailija
8/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot varmaan niitä äitejä joiden lapset on joka viikonloppu millon kelläki hoidossa ja jonka lapset jää pedarien uhreiksi, koska sun ei nyt tarvi niin tietää...

Vierailija
9/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suuri ero siinä, miten huolehtii lapsille ruuan, ulkoilun ja levon. Tekeekö aikuinen sen oman rytmin mukaan vai lapsen rytmin mukaan. Tarkoitan nyt päivähoitoikäisiä ja pienempiä koululaisia.

Vierailija
10/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon telkkariin. Kyllä meilläkin mies antaa aikalailla vapaasti sitä katsella. Usein voi mennä itsekin vakoilemaan sohvalle ja katsoa/torkkua mukana. Ihan hyvä (rento) isä minusta :)

Vierailija
11/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muilla miehet toimii lasten kanssa?

Vierailija
12/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olen viikonloppuna töissä, mies skarppaa. Ulkoilee lasten kanssa, tekee ruokaa yms. Mut silloin kun ollaan molemmat kotona, niin otetaan aika rennosti. Ulkoillaan jos jaksetaan, katsellaan lastenohjelmia, syödään mitä jääkaapista löytyy, nukutaan jos nukuttaa.

Vierailija
13/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/14 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sunnuntaina, mies lähemmäs 50 v. Mun oli pakko tehdä töitä sunnuntaina, yksityisyrittäjän elämää mutta aika harvinaista kuitenkin. Käytiin aamulla harrastuksessa koko perhe, sen jälkeen tein ruoan ja menin sitte tekemään töitä. Sanoin miehelle että hoitaa alakouluikäisen lapsen seuraavan ruokailun koska en ehdi, ja tätä ei usein satu koska joidan meillä ruoanlaiton lähes kokonaan. Kun olin poissa, mies ratkaisi kysymyksen syömällä karkit ja menemällä nukkumaan. Kun tulen kotiin siellä on nälkäinen tenava ja nukkuva mies. Hoidan lapselle ruokaa ja menen takas tekemään töitä. Joskus täytyy kyllä hämmästellä tuota itsekkyyden määrä aikuisella miehellä. Ymmärsi sentään olla vähän nolona. Voi olla että tällekin tulee yllätyksenä lapsen täysi-ikäistyessä että palvelu muuttaa toiseen osoitteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi