Herkkähipiäiselle sopiva karvanpoistomenetelmä?
Kaipaisin neuvoa kokeneemmilta " karvanpoistajilta" miten saada bikinirajat siistiksi ilman kohtuutonta tuskaa. Kerran olen antanut kosmetologin poistaa lämminvahalla ja se oli kyllä karmea kokemus!!! Jostain syystä minua sattuu tuo karvojen repiminen aivan tautisesti...Löytyisikö siis jotain hellävaraista keinoa jolla saisi ainakin vähäksi aikaa karvat pois bikinirajoista ja sääristä?
Kaupan hyllyt on pullollaan kaikenalaisia aineita ja mm. Elloksen luettelossa oli useampi vekotin jolla luvattiin karvat pysyvästi pois...Onkohan näihin luottamista? Suositelkaa hyvä ja mielellään edullinen konsti. Kosmetologilla ei kotiäidin ole varaa ravata:)
Kommentit (3)
Minulle tehtiin kosmetologilla sokerointi, mutta kyllä sekin sattui, enkä siitä pitänyt. Inhottavaa kiskomista tahmaisella, kumimaisella aineella. En mene uudelleen. Karvat tosin lähtivät, iho tuli sileäksi ja hieman kauemmin pysyi poissa. Kasvot olivat (viiksien kohdalta;) ja kulmista) sen jälkeen päivän turvoksissa ja sitten iho alkoi hilseilemään poistokohdista. Jotenkin tuntui minun iholle liian rajulta, vaikka kosmetologista oli niin ihana menetelmä. Enkä ole mikään kipuherkkä. Tällainen kokemus minulla.
En ole vielä itse kokeillut, mutta ajattelin ajan varata hoitolasta :)
Sokerointi
Sokeroinnin avulla saadaan poistettua lyhimmätkin ihokarvat ilman, että niitä tarvitsee paljon kasvattaa eli muutaman päivän sänki riittää. Hoidon jälkeen iho ei paljoa punoita ja tuntuu todella sileältä. Sokerointi on miellyttävä makea tapa poistaa karvoja koko vartalolta, herkimmiltäkin alueilta ja vieläpä miellyttävästi!
Tuote on puhdas ja 100 % luonnollinen
Sokeroinnissa voidaan poistaa hyvin lyhyet karvat
Sokeri ei katko karvoja
Sokerointi on hygieenistä
Sokeroinnilla voidaan vähentää karvoitusta
[b]Sokerointi on hellävaraista, koska karvat repäistään kasvusuuntaan, eikä sokeri tartu eläviin ihosoluihin[/b]
tai ajelukoneella.