Ymmärtävätkö naiset kuinka loukkaavaa se on, kun he eivät niele?
Sylkevät pois niin kuin se olisi jotain myrkkyä. Todella loukkaavaa.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen aivoihin on asennettu reseptori mikä mahdollistaa spermasta saatavan proteiinin talteenoton. Eli ihan virallisesti voi sanoa, että nainen on tarkoitettu nielemään. Ennen vanhaan pula aikoina se on ollut oiva ravinne lähde. En ota kantaa siihen, että onko se ällöttävää vai ei. Löin vaan faktat tiskiin
Oliskin hauska nähdä miehet ejakuloimassa oikein urakalla että saadaan naisten proteiinin tarve täytettyä. Syö säkin pula-aikana vaan se ruokalusikallinen jauhelihaa ja saat jo enemmän proteiinia.
Ja mites kun täällä oli juuri se keskustelu kuinka miesten kaloritarve on suurempi. Miehet nielemään siis enemmän spermaa.
Mun lastit on terveysvaikutteinen lahja sinulle, kultsi. En minä voi sitä itse niellä, sillä haluan antaa sen sinulle. On epäkohteliasta kieltäytyä lahjasta.
Missä ne salatut dokumnttifilmit sota-ajoilta kun miehet ruokkivat toisiaan tällä verrattomalla proteiininlähteellä? Tuskin sitä naisille olisi hätätilanteessa annettukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi te ootte ahdasmielisiä ja suppeita. Pelkäätte pientä eritettä, seksi lienee avioliitoissanne varmaan vastenmielistä puurtamista? En väitä että sperman nieleminen on minunkaan mielestä kovin ihanaa, mutta ei minua siihen tarvitse pakottaa, koska oman miehen miellyttämisen pitäisi tulla luonnostaan. Ainakin itse nautin nähdä kun mieheni nauttii 😊
Meidän avioliitossa seksissä tehdään sellaisia asioita, joista KUMPIKIN nauttii. Miehen ei ole pakko antaa suuseksiä (tiedän, ettei hän tykkää siitä hommasta) eikä minun tarvitse suostua peppuseksiin.
Siihen makuun tosiaanki vaikuttaa jotkut elämäntavat. Esim. ruoka ja TUPAKKA! Oon seurustellut aviomiestäni ennen vain tupakoivien miesten kanssa ja hyi miltä ne maistu. Tuli kammo koko touhuun. Aviomieheni on aika nami. Sitä nestettä voi vaikka pyöritelläkki suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hoaah hoaah kirjoitti:
Siis auttava pihtiote leuan alta ja niskan takaa siten että suu pysyy auki ja pää ei pakene. Siitä sitten ruuttailee nieluun ja painaa lantiolla lisää senttejä kitaan ja laskee vellit kitaan.
Jos ei avita niin vastapuolella tulee luonnollisena reaktiona työntyä poispäin tapista. Siksi pidetään kiinni ja avitetaan ja tietysti lantiolla pumpataan lopuksi ne lisäsentit kitaan.
Kuvasit just raiskauksen.
No hohhoijaa. Valoja päälle nyt, nainen.
Niin?
En niele. Ja kokeile urpo tuota pakottamista niin pääset rikosrekisteriin.
Minä nielen, ihan käytännön syistä kun en viitsi kesken kaiken ryntäillä syljeskelemään eikä se mielestäni ole mitenkään vastenmielistäkään. Mutta en kyllä ymmärrä miten siitä nyt loukkaantua pitää, jos joku ei niele. Huvittaa ajatuskin miehestä suupielet alaspäin ja tippa silmäkulmassa, "se ei niellyt, mun sperma ei kelpaa, nyyh" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvitse suu- ja kurkkusyövän lisääntymistä ihmetellä kun näitä kommentteja lukee :o Tätäkö on heteroparisuhde nykyään ,ihan yleisesti vaatimuksena :o
Ei sperman pois sylkeminen kyllä vähennä minkään syövän riskiä, voi pyhä yksinkertaisuus! :D
Kyllä se vähentää. Tieteen Kuvalehti teki siitä viime vuonna artikkelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hoaah hoaah kirjoitti:
Siis auttava pihtiote leuan alta ja niskan takaa siten että suu pysyy auki ja pää ei pakene. Siitä sitten ruuttailee nieluun ja painaa lantiolla lisää senttejä kitaan ja laskee vellit kitaan.
Jos ei avita niin vastapuolella tulee luonnollisena reaktiona työntyä poispäin tapista. Siksi pidetään kiinni ja avitetaan ja tietysti lantiolla pumpataan lopuksi ne lisäsentit kitaan.
Niin?
Ei yksikään tuomari antaisi raiskaustuomiota siitä, että seksin aikana mies tekee edellä kuvaillulla tavalla. Mitä ihmettä sinä kuvittelet raiskauksen edes olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hoaah hoaah kirjoitti:
Niin?
Ei yksikään tuomari antaisi raiskaustuomiota siitä, että seksin aikana mies tekee edellä kuvaillulla tavalla. Mitä ihmettä sinä kuvittelet raiskauksen edes olevan?
Pelottavaa tästä tekee sen mitä sinä kuvittelen sen ei olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hoaah hoaah kirjoitti:
Niin?
Jos joku yrittäisi tuota minun kanssa purisin niin paljon kuin hampaista lähtee. Mielellään maksaisin muutaman kymppitonnin pysyvästä haitasta.
Niele itse omat eritteesi, jos se nieleminen sulle niin tärkeää on. Minä nielen mieluummin jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Sylkevät pois niin kuin se olisi jotain myrkkyä. Todella loukkaavaa.
Yksi mies ei kerran suostunut nielemään kuukautisvertani.
Nirso sika koko mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hoaah hoaah kirjoitti:
Niin?
Tiedän että tää on trolli mutta silti hyi vittu, aika pelottavaa että joku oikasti haluaa tuollaisia kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hoaah hoaah kirjoitti:
Niin?
No luotapa siihen hani.
Tajuatko kuinka loukkaavaa on, kun et lastit nieltyäni suostu suutelemaan minua? Tai kun laukeat kasvoilleni/rinnoilleni tms. ja sitten katsot minua inhoten? Voit siis levittää spermasi suuhuni tai päälleni, mutta et itse halua olla missään tekemisissä eritteidesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvitse suu- ja kurkkusyövän lisääntymistä ihmetellä kun näitä kommentteja lukee :o Tätäkö on heteroparisuhde nykyään ,ihan yleisesti vaatimuksena :o
Ei sperman pois sylkeminen kyllä vähennä minkään syövän riskiä, voi pyhä yksinkertaisuus! :D
Ei varmasti vähennäkään ,mutta tarkoittaakin käsittääkseni yleensäkin suuseksiä ?! Suu -sekä nielusyöpä ovat hälyttävästi lisääntyneet viime aikoina ihan heterosuhteissa.Syytä ei tarvinne ihmetellä kun lukee mielipiteitä/vaatimuksia/käytäntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota ollenkaan suuhuni koko kalua :) Ei tarvitse syljeksiä. On muutenkin mennyt maku koko seksistä, ei riitä rakastelu eikä pano, vaan pitäisi ottaa suihin, antaa persettä ja vääntelehtiä mitä kummallisimmissa asennoissa. Ja edelleen kuuluu nurinaa kun ei mikään riitä. Paskat, ostan dildon ja se siitä, eipähän valita enää kukaan.
Ihanan ihmisen merkki, kun ei osaa kohdata toista ihmistä ja haluaa korvata sen kumipampulla.
Vaatimuslistan esittäminen toiselle ei ole toisen ihmisen kohtaamista vaan ainoastaan omien halujen tyydyttämistä, jota voit jatkaa siellä itsesi kanssa ruudun ääressä.
Kuvitelkaa nyt kuinka seksikästä ja kiihottavaa olisi nähdä teidät rakkaat miehet maiskuttelemassa verisillä punahuulillanne niitä ihania menkkaverihyytymiä, pyöritellen niitä kielellänne, ihan kiimoissanne ja hehkuen suurta nautintoa. Sitten nieltyänne ne, siihen herttaisesti painaisitte päänne kumppanin rinnalle tyytyväisenä hymyillen.
Ai miksi ei suuseksiä menkkojen aikaan? Etkö ymmärrä kuinka loukkaat minua eväämällä minulta tämän nautinnollisen hetken?