Miksi kaikki on niin kauniita nykyään?
Olen 30, mulla on krooninen sairaus jonka takia en pysty liikkumaan enää samalla tavalla, ryppyjä otsassa ja hiukset ei kasva pitkiksi. Masentaa. Rahalla sais itsestään vielä melko nätin, mutta ei sit oikein muuten.
Kommentit (15)
Sama... Oon 35 ja kampaaja lohdutti viimeksi, kun jouduttiin leikkaan hiukset lyhyiksi, ettei mulla sentään ole syöpää niinkuin hänen isällään, jolta lähti hiukset kokonaan. No joo ei ole ja kai pitäis olla onnellinen, mutta ei tää silti herkkua ole näinkään. Ois tehnyt mieli sanoa sille jotain nasevaa takaisin, mut ei tullut mitään mieleen. :-/ Vissiin vaan syöpäpotilaat saa valittaa ja olla surullisia, ärsyttää... Tai ei se kai noin tarkoittanut ja yritti lohduttaa, mut ärsytti silti.
No mulla on syöpäkin ollut, että olisin sanonut kampaajalle että hänen isänsä on onnekas kun on saanut syövän vasta vanhemmalla iällä, eikä vanhemmille miehille hiusten menetys nyt ole niin kauhea tragedia.
Kyllä ulkonäköasiatkin voi surettaa, vaikka ois "oikeitakin" ongelmia. Ap
Pitkät hiukset saa hiuslisäkkeillä ja rypyt saa pois botoxilla tai restylane-ruiskeilla. Mutta ymmärrän toki pointin ja onhan tuo traagista. Oma ongelmani on erikoiset/persoonalliset kasvonpiirteet ja naisellisen leveä lantio...ne vaativatkin kalliimpia operaatioita ja luuston puolesta leveää lantiota ei saa kapeaksi oikein millään keinolla.
^ja siis mulla on ikäisekseni nuoren näköinen iho ja paksut, pitkät hiukset, mutta eivät ne ole mikään kauneuden tae todellakaan, kun piirteet ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset saa hiuslisäkkeillä ja rypyt saa pois botoxilla tai restylane-ruiskeilla. Mutta ymmärrän toki pointin ja onhan tuo traagista. Oma ongelmani on erikoiset/persoonalliset kasvonpiirteet ja naisellisen leveä lantio...ne vaativatkin kalliimpia operaatioita ja luuston puolesta leveää lantiota ei saa kapeaksi oikein millään keinolla.
Leveä lantio naisella on ihanteellinen, ja nimenomaan feminiininen ulkonäköpiirre. Suora, lantioton pötkyläkroppa on ruminta mitä tiedän, sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisellisen leveä lantiohan on positiivinen piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio naisella on ihanteellinen, ja nimenomaan feminiininen ulkonäköpiirre. Suora, lantioton pötkyläkroppa on ruminta mitä tiedän, sori nyt vaan.
Vastaaja taisi olla mies.
Ihan samaa mietin usein nykyään, kun ulkona liikun. Olen samanikäinen kuin sinä ap ja yhdistän sen suruun siitä, että nuoruus on ohi ja suunta vain alaspäin, teki mitä teki
Nainen, olet kaunis!!
Mies, olet komea!!
Täälläkin pelkkää alamäkeä 28 v jälkeen. Kun vaan pysyisi edes jotenkin ikäisekseen kelvollisen näköisenä, niin voisi sinnitellä mukana pyörittämässä yhteiskuntaa. Kriisin oikein iskiessä vasten kasvoja tuntuu, että haluaisi jättäytyä syrjään ja erakoitua metsän laidalle, pois katseilta ja arvostelulta. :(
just lähipäivinä olen haaveillut lyhyemmistä hiuksista... taidan muuttua rumemmaksi.
Vastaus on lisäkkeet ja contour..ihan oikeesti.
Mun sisko on instagramissa ikäisilleen ja vähän vanhemmille seurattava "minijulkkis" ja kaunishan se onki, mut contour muokkaa aivan totaalisen erinäköseksi. Jopa suominenän saa ohueksi meikillä
Mikä on contour?
Pk-seudulla olen ihmetellyt kun nuorilla tytöillä ja naisilla on niin monella täydellisen näköiset pitkät hiukset. Onkohan monellakin heistä oikeasti lisäkkeet? Ei mun nuoruudessa ollut kuin tosi harvoilla näyttävät pitkät hiukset.
Nykyäänkö kauneuskin on paska juttu. Ennen sitä osattiin arvostaa.