Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö sisustamisessa olla joku punainen lanka?

Vierailija
20.03.2017 |

Eli jos ostaa vain kaikkea mistä tykkää noin tuleeko lopputuloksesta sekava? Itse pidän niin kaikesta tyylistä. Modernista ja sitten romanttisemmasta klassisesta herraskartano tyylistä. Ihan musta-valkoinenkin kiehtoo jossain määrin. Ainut mistä en pidä on marimekko kuosit ja marimekko tyyli yhdistettynä scandinaavisuuteen. Tykkään vähän kuitenkin sellaisesta hienostuneemmasta tyylistä musta-valkoisena. Nyt olen miettinyt että mikä voisi olla se punainen lanka. Tykkään sisustaa ja katsella lehtiä ja vierailla sisustuskaupoissa. Aina ei lähde mukaan mitään mutta joskus lähtee sisustusesinettä. Kesällä aina ihastun sini valkoisiin esineisiin ja tavaroihin ja syksyllä ja talvella hillitympi ihastuttaa ja maanläheiset värit. Miten siis löytää se punainen lanka? Jos haluaa sisustaa aattomasti kuitenkin. Esim. sohvapöydällä on monia eri sisustustyylejä sisäsltäviä kirjoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat, mitä itse tykkäät. Se on sinun kotisi. Älä pidä esillä mitään, joka ei ole käytössä tai kaunis

Vierailija
2/8 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalut suhteellisen neutraaleja mutta sitten tekstiileillä hakee värejä.

Tärkeintä, että itse viihdyt kodissasi, olkoon se punainen lanka. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta -.-' KYLLÄ, oman kodin sisustamiseen on laadittu säädöksiä eduskunnan penkkiriveillä. Kyllä, oikein arvelit. Punainen lanka ON OLTAVA.

Vierailija
4/8 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras punainen lanka on, että lakkaa ostamasta sisustusesineitä ja myy entisetkin.

Vierailija
5/8 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua sekavuutta, niin on oltava jokin punainen lanka. Tai toteuttaa himojaan eri huoneissa/kerroksissa, pysyen tyyli per tila-teemassa.

Mutta jos ei sekavuus haittaa omaa silmää eikä muiden mielipiteet kiinnosta, niin osta pois mistä tykkäät. (itse en suosittele, koska harva tykkää lopputuloksesta)

Vierailija
6/8 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut punainen lanka yksineläjällä on se, että itse on tyytyväinen ratkaisuihinsa. Jos kämpässä asuu enemmän kuin yksi, niin sitten tietysti täytyy kuunnella muidenkin mielipiteitä.

Vierailija
7/8 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä olin epäselvä. Tykkään kirjoista ja minusta ne saa näkyä. Tosin välillä laitan ne varastoon tai piiloon kaappeihin. Viimeksi ostin ihan valkoiset petivaatteet ja nyt haaveilen parista sisustustyynystä jotka sinivalkoisia ja simpukoita johonkin lasiastiaan. Myös kynttilöitä tykkään poltella. Ei meillä ole mitenkään hyllyjä joka puolella ja tavaroita. Taulujakin vain 2.

Lähinnä kun en niin lämpene nyt muodissa olevalle musta-valkoisuudelle. Silti meillä on aika harmaa voittoista. harmaa sohva, valkoiset seinät ja valkoiset pöydät ja tuolit.

ap

Vierailija
8/8 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisipa laittaa tänne kuvan  olohuoneestamme :) Ostan mistä itse tykkään ja kummasti ne tavarat sopii yhteen. Ehkä sellainen varmuus voisi olla punainen lanka, ettet ajattele käykö tämä yhteen vaan menet intuitiolla. Joskus nään jonkin tavaran siuluni silmi kodissani ja silloin se on pakko saada. Näitä on onneksi harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi