Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutsen unessa

Vierailija
20.03.2017 |

Näin unta, että olin kaverillani ja heillä oli huoneessaan valkoisen tai kelta ruskean värinen joutsen. Siinä sitten ihmettelin, että miten voimakkaan näköinen ja iso se oli. Sitten olinkin jo ulkoiluttamassa sitä ja hetken päästä se kiipesi puuhun. Sillä oli puussa poikasia mitä se oli menossa katsomaan. Kaveri kenen se joutsen oli niin sanoi mulle ennen lenkkiä, että sitä ei saa päästää vapaaksi ettei se karkaa. Päästin sen kuitenkin hihnasta vapaaksi, että se pääsee kiivettyä puunlatvassa olevaan pesäänsä. Uni loppui siihen. Uni jäi häiritsemään, koska en usein muista herättyäni unia, saati enään näin iltapäivästä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenen näkeminen enteilee kuoleman viestiä. Joutsenpoikue kertoo, että saat uusia naapureita, mutta se voi myös ennustaa ulkomaille muuttoa. Tää on siis unikirjan tulkinta.

Vierailija
2/8 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi hitto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/8 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

5/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä unikirjojen kuolema lähestyy  selitykset ynnä muut unien tulkinta jutut on ihan skeidaa, ei niitä kannata uskoa.  Itse näin joskus 9-10 vuotiaana hyvin todentuntuista unta että jumala tai jokin ilmoitti että vanhempani eivät enää elä kauan, varaudu. Olin pitkään peloissani ja ahdistunut asiasta, mutta näin 30vuoden jälkeen molemmat vanhempani ovat yhä elossa ja suht terveinä vielä.

Vierailija
6/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ylväs ja kaunis joutsen liitetään symboliikaltaan pyhään puhtauteen. Unessa joutsen saattaa kertoa viestiä ennakkoluulottomuudesta: kauneus voi yllättää pinnan alta. Joutsenlaulu sanontana taasen tarkoittaa mahdollisesti edeltäviä parempaa jäähyväisesiintymistä, viimeistä suoritusta tai saavutusta." Energiakeskuksen sivuilta.

Vierailija
7/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joutsen on hyvä enne. Valkoinen joutsen lupaa mielihyvää, musta himoihin lankeamista ja lentävä toiveiden täyttymystä. Kuollut joutsen tuo tyytymättömyyttä." Mtv.fi

Vierailija
8/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen symboloi minulle uskollisuutta, kauneutta, koskemattomuutta ja tuonpuoleisuutta.

Unessasi oli minusta merkillepantavaa, että joutsenta ei saanut päästää vapaaksi – eikö joutsenen pitäisi saada olla vapaa? Ja se, että ihmettelit joutsenen voimakkuutta ja suuruutta. Ja tietysti se, että lopulta joutsen pääsi vapaaksi ja pääsi omaan kotiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi