Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen maksa sanoi poks

Vierailija
20.03.2017 |

Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppui juominen sanoi Jamppa Tuminen...

Vierailija
2/19 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä tapahtuu ja miten ilmenee? Joutuuko maksansiirtoon ja mitä ei voi enää juoda/syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsisitte nähdä edes vähän vaivaa näiden provojen eteen. 

Vierailija
4/19 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se maksa sano poks parista kaljasta. anna sille miehelles pillua ja käy ostamassa kaljaa ja makkaraa

Vierailija
5/19 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sanoi maksa poks jo kuutisen vuotta sitten. Viina pois, ja olen onnellisempi kuin koskaan. Tietty jos joutuu maksansiirtoon ni huonompi juttu. Mun maksa toimii ihan ok. Sille yhdelle kysyjälle: Ei oo mitään ruokarajoitteita, ainoastaan luontaistuotteet ja parasetamol ja sen johdannaiset. Ja alko tietty. Tsemppiä teille ap, joskus tarvii rajun herätyksen!

Vierailija
6/19 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sialle uusi maksa?

Vierailija
7/19 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

@5: miten sulla ilmeni se? Etkö saa juoda pisaraakaan alkoa? Mitä luontaistuotteita ei saa ottaa (niissähän myös nimenomaan puhdistaviakin kuureja jne.)?

Vierailija
8/19 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

@5: miten sulla ilmeni se? Etkö saa juoda pisaraakaan alkoa? Mitä luontaistuotteita ei saa ottaa (niissähän myös nimenomaan puhdistaviakin kuureja jne.)?

Joopa joo, hyvinkin puhdistaa. Täyttä huuhaata ja tarpeetonta kaikki puhdistuskuurit, ihmisen elimistö kyllä puhdistaa itsensä ihan itse.

Jotkut luontaistuotteet ovat tuhonneet ihmisiltä maksan. En viitsisi riskeerata.

Vierailija
9/19 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakirroosi, vai ihanko maksakooma?

Vierailija
10/19 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sanoi maksa poks jo kuutisen vuotta sitten. Viina pois, ja olen onnellisempi kuin koskaan. Tietty jos joutuu maksansiirtoon ni huonompi juttu. Mun maksa toimii ihan ok. Sille yhdelle kysyjälle: Ei oo mitään ruokarajoitteita, ainoastaan luontaistuotteet ja parasetamol ja sen johdannaiset. Ja alko tietty. Tsemppiä teille ap, joskus tarvii rajun herätyksen!

Samoin. Ajauduin tissuttelemaan vuosiksi, kun uskoin sen muka helpottavan ahdistusta. Lopetettuani huomasin, että ahdistuskin hävisi jonnekin eli juominen oli vaan aiheuttanut sitä. Aikaisemmin uskottelin itselleni, että en kestä vaikeita tai lopulta minkäänlaisia ongelmia selvin päin. Nyt olen tyytyväinen ja kun hankaluuksia tulee, ne on helpompi selvittää ilman alkoa. Kaksi vuotta nyt takana ilman viinin tuomaa "helpotusta".

Vierailija
11/19 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkeen päin vasta huomasin ne varoittavat oireet: Ruokahalu katosi, kunto romahti, mustelmia alkoi tulla tosi helposti jne. Sitten maha paisui, aivan kuin olisin ollut viimeisilläni raskaana. Lopulta tuli tajuttomuus, kun maksaan tuli akuutti vajaatoimintatila ja jouduin teholle. Ei pisaraakaan alkoa. Luontaistuotteista ei kai koskaan voi varmuudella tietää mitä niissä on, ja myrkyt kai käyvät sitten maksan päälle. Tuosta en oikein tiedä, en luontaistuotteita ollut koskaan käyttänytkään niin ei kiinnostanut... Mutta yhtä ehdoton kielto kuin alkolle.

Vierailija
12/19 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, hyvinkin puhdistaa. Täyttä huuhaata ja tarpeetonta kaikki puhdistuskuurit, ihmisen elimistö kyllä puhdistaa itsensä ihan itse.

Jotkut luontaistuotteet ovat tuhonneet ihmisiltä maksan. En viitsisi riskeerata.

Tää vastaaja ei ollut vitonen!

Vierailija
13/19 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/19 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä tapahtuu ja miten ilmenee? Joutuuko maksansiirtoon ja mitä ei voi enää juoda/syödä?

Juopoille ei uutta maksaa.

Vierailija
15/19 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14

ja sokeritautiselle ei uutta haimaa/munuaisia?

Miksi olet noin sydämetön, toisten päältä kävelevä?

Vierailija
16/19 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtomaksaa odottaa ihmiset, joiden maksan on tuhonnut joku muu kuin itse aiheutettu sairaus. Tässä tapauksessa itse aiheutetuksi tulkitaan juoppous eikä saivarrella siitä, onko se sairaus vai ei ja mahdollistetaanko juoppojen elämäntyylin jatkuminen vielä uudella elimellä, joista on muutenkin huutava pula.

Maksansiirtoleikkaus on kallis ja juopolle sitä ei vaan yksinkertaisesti tehdä, koska juoppo pilaa kalliin siirtomaksansakin. Jollain muulla se olisi pelastanut terveyden ja hengen, juoppo hassaa kolme - neljä asiaa: siirtomaksansa, oman terveytensä, ehkä henkensä ja kaupan päälle vielä jonkun sellaisen hengen, joka olisi voinut jatkaa tervettä elämää.

Juopot voivat päästä maksansiirtolistoille, jos ovat todistetusti raitistuneet.

Vierailija
17/19 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtomaksaa odottaa ihmiset, joiden maksan on tuhonnut joku muu kuin itse aiheutettu sairaus. Tässä tapauksessa itse aiheutetuksi tulkitaan juoppous eikä saivarrella siitä, onko se sairaus vai ei ja mahdollistetaanko juoppojen elämäntyylin jatkuminen vielä uudella elimellä, joista on muutenkin huutava pula.

Maksansiirtoleikkaus on kallis ja juopolle sitä ei vaan yksinkertaisesti tehdä, koska juoppo pilaa kalliin siirtomaksansakin. Jollain muulla se olisi pelastanut terveyden ja hengen, juoppo hassaa kolme - neljä asiaa: siirtomaksansa, oman terveytensä, ehkä henkensä ja kaupan päälle vielä jonkun sellaisen hengen, joka olisi voinut jatkaa tervettä elämää.

Juopot voivat päästä maksansiirtolistoille, jos ovat todistetusti raitistuneet.

Asia on juuri näin. Alkoholitonta aikaa oltava 6kk ja sosiaaliset tukiverkostot todistettavasti, että pääsee maksan iisrtolistalle. Alapeukuttajille tiedoksi: tämä on määritelty elinsiirtojen säännöissä joten turha teidän on mussuttaa niille jotka asian tuovat täällä esille! Ei tämä ole mikään mielipidekysymys.

Vierailija
18/19 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14

ja sokeritautiselle ei uutta haimaa/munuaisia?

Miksi olet noin sydämetön, toisten päältä kävelevä?

Mitä sinä horiset idiootti? Ei tämä ole mikään mielipidekysymys vaan fakta.

Vierailija
19/19 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä eteenpäin?

... ilman viinaa.