Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä johtuu kissojen rakkaus pahvilaatikoihin?

Vierailija
20.03.2017 |

Kissa on taas jossain seitsemännessä taivaassa, kun sai äsken itselleen uuden pahvilaatikon.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uudet autostereot ja siitä jäi pieni pahvilaatikko,kissa oli siitä aivan innoissaan vaikka ei sinne mahtunut juuri muutakuin pää,sinne se kuitenkin yritti itseään sovittaa.

Vierailija
2/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa aiheuttaa myös muovipussit, sanomalehdet, pahvit sun muut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, xboxin mukana tuli laatikko, kissa on ominut sen itselleen. En käsitä mitä se siinä näkee.

Vierailija
4/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä 35e kissan makuukoriin ---> kissa nukkuu mielummin pahvilaatikossa

Oppirahat maksettu.

Vierailija
5/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan primitiiviset luolakissan vaistot heräävät ja laaikko edustaa "suurelle metsästäjälle" suojaa ja turvaa. Sieltä on hyvä stalkata mahdollista päivän saalista ja muuta liikettä, olematta itse suoraan näkösällä. Ollaan jännän ytimessä.

Laatikon turvaassa on myös mukava vetää useammat päivänokoset. :))

Vierailija
6/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin aikoinaan koirille uudet pedit. Ne tuli isossa pahvilaatikossa. Lopputulos oli se, että ne petit ei kelvanneet kellekään, mutta mun kuopus alkoi nukkua siellä pahvilaatikossa. Muistan itse asuneeni yhden kesän saniaisten alla tv-laatikossa...

Vierailija
7/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin aikoinaan koirille uudet pedit. Ne tuli isossa pahvilaatikossa. Lopputulos oli se, että ne petit ei kelvanneet kellekään, mutta mun kuopus alkoi nukkua siellä pahvilaatikossa. Muistan itse asuneeni yhden kesän saniaisten alla tv-laatikossa...

Siis koira vai ihminen?

Vierailija
8/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lattialle tekee ympyrän vaikkapa narusta, kissa menee kököttämään siihen ympyrän sisään. Liekö kissoilla jokin viehtymys suljettuihin tiloihin tms. :)

Vierailija
9/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa ei moisista innostu. Ole ikinä edes yrittänytkään kokeilla. Katsoo vain takaisin että tyhmänäkö pidät :D

Vierailija
10/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lattialle tekee ympyrän vaikkapa narusta, kissa menee kököttämään siihen ympyrän sisään. Liekö kissoilla jokin viehtymys suljettuihin tiloihin tms. :)

Mä testasin tätä meidän kissoihin, ei toiminut. Mutta laatikoista kyllä tykkäävät.

Vierailija
11/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä 35e kissan makuukoriin ---> kissa nukkuu mielummin pahvilaatikossa

Oppirahat maksettu.

Me ostimme reilun satasen kiipeilytelineen pari viikkoa sitten. Kissat ovat leikkineet siinä pari kertaa mutta pakkauslaatikko on ollut kovassa käytössä :D

Vierailija
12/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä testasin tätä meidän kissoihin, ei toiminut. Mutta laatikoista kyllä tykkäävät.

Mun kissani varmaan jäisi sen ympyrän sisään jumiin, kun ei pääse edes vessasta ulos jos ovi ei ole tarpeeksi levällään rouvan isolle egolle...

Vierailija
13/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvilaatikot on kissamagneetteja.

Vierailija
14/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis koira vai ihminen?

Ihan ihmislapsi.

Koirat nukkuu edelleen meidän sängyssä...

Vierailija
15/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kissoistani rakasti paperipusseja yli kaiken, siis niitä ihan tavallisia ruokakaupan pusseja. Otti oikein vauhtia huoneen toiselta puolelta ja syöksyi kyljellään olevaan paperipussiin. Sangat piti leikata pois, koska tunki aina päänsä siitä lenkistä läpi ja sitten sitä ketutti se viitaksi selkään juttunut pussi.

Vierailija
16/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kissoistani rakasti paperipusseja yli kaiken, siis niitä ihan tavallisia ruokakaupan pusseja. Otti oikein vauhtia huoneen toiselta puolelta ja syöksyi kyljellään olevaan paperipussiin. Sangat piti leikata pois, koska tunki aina päänsä siitä lenkistä läpi ja sitten sitä ketutti se viitaksi selkään juttunut pussi.

Hajosin mielikuvalle =D

Vierailija
17/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole toiminut noiden minun luona asuvien kissojen (3 yksilöä) kanssa. Mutta olen tehnyt isosta päiväpeitosta sellaisen pötkylän, jonka olen sitten muotoillut tiiviiksi ympyräksi, eräänlaiseksi koriksi, niin siinä eräs kissoista sitten nukkuu. Sängyssä toki.

18/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kasseihin syöksyminen tuntuu olevan kissoilla ihan geeneissä. Täältä matskua:

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
19/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani rakastaa omaa reviiriään eli kenkälaatikkoa ja kynsimäpuuta. Siinä on kai jotain takana että sillä on tietty alue jota se hallitsee, mutta lähes kaikki mitä on kevyttä liikuttaa on suosikkeja; matot on aina mytyssä ja verhoissa on koloja kynsien jäljiltä.

Vierailija
20/33 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittapussi, lol!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi