Mistä ihmeestä johtuu kissojen rakkaus pahvilaatikoihin?
Kissa on taas jossain seitsemännessä taivaassa, kun sai äsken itselleen uuden pahvilaatikon.
Kommentit (33)
Samaa aiheuttaa myös muovipussit, sanomalehdet, pahvit sun muut :D
Kyllä, xboxin mukana tuli laatikko, kissa on ominut sen itselleen. En käsitä mitä se siinä näkee.
Käytä 35e kissan makuukoriin ---> kissa nukkuu mielummin pahvilaatikossa
Oppirahat maksettu.
Kissan primitiiviset luolakissan vaistot heräävät ja laaikko edustaa "suurelle metsästäjälle" suojaa ja turvaa. Sieltä on hyvä stalkata mahdollista päivän saalista ja muuta liikettä, olematta itse suoraan näkösällä. Ollaan jännän ytimessä.
Laatikon turvaassa on myös mukava vetää useammat päivänokoset. :))
Minä tilasin aikoinaan koirille uudet pedit. Ne tuli isossa pahvilaatikossa. Lopputulos oli se, että ne petit ei kelvanneet kellekään, mutta mun kuopus alkoi nukkua siellä pahvilaatikossa. Muistan itse asuneeni yhden kesän saniaisten alla tv-laatikossa...
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin aikoinaan koirille uudet pedit. Ne tuli isossa pahvilaatikossa. Lopputulos oli se, että ne petit ei kelvanneet kellekään, mutta mun kuopus alkoi nukkua siellä pahvilaatikossa. Muistan itse asuneeni yhden kesän saniaisten alla tv-laatikossa...
Siis koira vai ihminen?
Jos lattialle tekee ympyrän vaikkapa narusta, kissa menee kököttämään siihen ympyrän sisään. Liekö kissoilla jokin viehtymys suljettuihin tiloihin tms. :)
Mun kissa ei moisista innostu. Ole ikinä edes yrittänytkään kokeilla. Katsoo vain takaisin että tyhmänäkö pidät :D
Vierailija kirjoitti:
Jos lattialle tekee ympyrän vaikkapa narusta, kissa menee kököttämään siihen ympyrän sisään. Liekö kissoilla jokin viehtymys suljettuihin tiloihin tms. :)
Mä testasin tätä meidän kissoihin, ei toiminut. Mutta laatikoista kyllä tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Käytä 35e kissan makuukoriin ---> kissa nukkuu mielummin pahvilaatikossa
Oppirahat maksettu.
Me ostimme reilun satasen kiipeilytelineen pari viikkoa sitten. Kissat ovat leikkineet siinä pari kertaa mutta pakkauslaatikko on ollut kovassa käytössä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä testasin tätä meidän kissoihin, ei toiminut. Mutta laatikoista kyllä tykkäävät.
Mun kissani varmaan jäisi sen ympyrän sisään jumiin, kun ei pääse edes vessasta ulos jos ovi ei ole tarpeeksi levällään rouvan isolle egolle...
Pahvilaatikot on kissamagneetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis koira vai ihminen?
Ihan ihmislapsi.
Koirat nukkuu edelleen meidän sängyssä...
Yksi kissoistani rakasti paperipusseja yli kaiken, siis niitä ihan tavallisia ruokakaupan pusseja. Otti oikein vauhtia huoneen toiselta puolelta ja syöksyi kyljellään olevaan paperipussiin. Sangat piti leikata pois, koska tunki aina päänsä siitä lenkistä läpi ja sitten sitä ketutti se viitaksi selkään juttunut pussi.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kissoistani rakasti paperipusseja yli kaiken, siis niitä ihan tavallisia ruokakaupan pusseja. Otti oikein vauhtia huoneen toiselta puolelta ja syöksyi kyljellään olevaan paperipussiin. Sangat piti leikata pois, koska tunki aina päänsä siitä lenkistä läpi ja sitten sitä ketutti se viitaksi selkään juttunut pussi.
Hajosin mielikuvalle =D
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole toiminut noiden minun luona asuvien kissojen (3 yksilöä) kanssa. Mutta olen tehnyt isosta päiväpeitosta sellaisen pötkylän, jonka olen sitten muotoillut tiiviiksi ympyräksi, eräänlaiseksi koriksi, niin siinä eräs kissoista sitten nukkuu. Sängyssä toki.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kasseihin syöksyminen tuntuu olevan kissoilla ihan geeneissä. Täältä matskua:
🇺🇦🇮🇱
Kissani rakastaa omaa reviiriään eli kenkälaatikkoa ja kynsimäpuuta. Siinä on kai jotain takana että sillä on tietty alue jota se hallitsee, mutta lähes kaikki mitä on kevyttä liikuttaa on suosikkeja; matot on aina mytyssä ja verhoissa on koloja kynsien jäljiltä.
Ostin uudet autostereot ja siitä jäi pieni pahvilaatikko,kissa oli siitä aivan innoissaan vaikka ei sinne mahtunut juuri muutakuin pää,sinne se kuitenkin yritti itseään sovittaa.