Tori.fi myyjä on kaksi viikkoa vitkutellut myymisen kanssa, koska kotityöt ja työelämä
Kyse amppelista koska se olisi kätevä ostaa halvalla käytettynä. Tällä myyjällä on kuva siitä vain pöydällä ilman ruukkua. Sanoin että ostan sen jos siihen mahtuu 20cm ruukku ja olen odotellut kuvaa ruukun kanssa. Tänään sitten laitoin hänelle että ehtisikö hän laittaa kuvaa, niin tuli vastaus:
"Hei, en ole tätä unohtanut. Vaatinee tallinperällä käynnin ja ruukun etsinnän jotta voi kokeilla. Luvata en voi tälle päivälle koska työpäivä ja kotiaskareet vie oman energian ja ajan."
Hei please. :D
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos teille, jotka ymmärrätte pointin. Myyjä on luvannut lähettää postissa ja laittaa lisäkuvan heti, siitä on kuitenkin aikaa pari viikkoa ja odottelu tuntuu hölmöltä.
Ap
Lupasko myyjä tähän jonku aikarajan, jota ei ole noudattanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan ovat niin saamattomia. Voisit kysyä että miten hän ehti laittaa myynti-ilmoituksen ja kannattaisiko ottaa pois jos ei jaksa hoitaa myyntiä. Turha sitä on jäädä odottelemaan, osta muualta.
Ymmärrän kyllä myyjääkin, jos on paljon tavaraa myynnissä ja halvalla, niin ei oikein hirveästi jaksaisi alkaa sovittelemaan ruukkuja ja lähettelemään niistä kuvia. Liikaa vaivaa pienen rahan takia.
Mene katsomaan ja sovittamaan siihen omaa ruukkuasi.
Amppeli sijaitsee toisella puolella suomea ja siksi tori.fi on kätevä kun tällaiset tulee pienillä postikuluilla postilaatikkoon. Kalliimmaksi tulee jos ostaa uutena.
Ap
Juu ja Ap hehkuttaa "halpoja" postikuluja ja että amppeli tulee vielä ihan postilaatikkoonkin. Johan on ihmeamppeli.
Ap! Kerro mulle ne pienet postikulut postilaatikkoon? Eiköhän amppelin lähettäminen vaadi ihan pakettimaksun ja kerrotko sen hinnan? Onko halpaa? No nyt en enää ihmettele, jos myyjä ei halua edistää kaupankäyntiä tämän ostajaehdokkaan kanssa. Ei taida olla mikään penaalin terävin kynä kyseessä.
Hyvä jos edes kympillä kulkee postissa. Amppeleita saa melkein samaan hintaa kaupasta.
Lue aikaisemmat viestit.
Mitä niistä?!?
Niin, mikä tuossa nyt on ongelma. Et ole vielä tuotteesta penniäkään maksanut, joten myyjällä ei tietenkään ole mitään velvoitteita sinua kohtaan, paitsi hyvät tavat. Jos et halua ostaa tuotetta vitkuttelun takia, ei ole pakko. Sinulla on tottakai oikeus jättää kauppa tekemättä ja ostaa joltakulta muulta.
Amppelinarut maksaa prismassa alle vitosen ja on monta eri mallia. Ihan vaan vinkkinä ja niihin naruihin passaa kyllä vaikka minkä kokoinen ruukku. Outo ostaja ja myyjä.
Miksi ihmeessä joku myy monta kuukautta netissä tuotteita, mutta ei ole kiinnostunut ottamaan ostajalle ratkaisevaa lisäkuvaa. Saamattomat ihmiset..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais osua aloitusviesti monen nilkkaan..
Joo, just sellainen ostaja jonka vuoksi katuu että pisti myynti-ilmoituksen toriin. Kun myyjä saa kuvattua ja mitattua amppelin moneen kertaan, niin ostajasta ei kuulu enää mitään sen jälkeen.
Kaikki ei halua ostaa sikaa säkissä. Ostaisitko itse?
No älä osta. Siirryt seuraavaan kiinnostavaan ilmoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Amppelinarut maksaa prismassa alle vitosen ja on monta eri mallia. Ihan vaan vinkkinä ja niihin naruihin passaa kyllä vaikka minkä kokoinen ruukku. Outo ostaja ja myyjä.
Itse olet outo. Luuletko että jokaisessa kunnassa on prisma?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku myy monta kuukautta netissä tuotteita, mutta ei ole kiinnostunut ottamaan ostajalle ratkaisevaa lisäkuvaa. Saamattomat ihmiset..
No jos sillä on esimerkiksi kukkaruukut jossain hankalassa paikassa talvisäilytyksessä, eikä ole ehtinyt tai jaksanut kaivella niitä esille tuota kuvaamista varten. Amppelistahan oli jo kuva, mutta kun tämä ostaja haluaa lisäkuvia tietyllä rekvisiitalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sillä on esimerkiksi kukkaruukut jossain hankalassa paikassa talvisäilytyksessä, eikä ole ehtinyt tai jaksanut kaivella niitä esille tuota kuvaamista varten. Amppelistahan oli jo kuva, mutta kun tämä ostaja haluaa lisäkuvia tietyllä rekvisiitalla.
Mutta siitä kuvasta ei selvinnyt minkä kokoiselle ruukulle se on.
Ap
Minä kun myyn torissa jotain, niin laitan maksimimäärän hyvälaatuisia kuvia. Ilmoitan myös mitat, materiaalitiedot jne. Ilmoitukset pidän selkeinä. Jos ei niillä tiedoilla ostaja kykene tekemään ostopäätöstä, niin olkoon ostamatta. Eli lisäkuvapyyntöihin tai muihin lisäkysymyksiin en edes vastaa. Kokemusta on että nämä "viestittelijät" ovat hankalia kauppakumppaneita. Aina on löytynyt ostaja, joka kykenee ripeään kaupankäyntiin ja jonka kanssa ei tarvitse harrastaa turhaa kirjeenvaihtoa. Chatit on sitä varten, että sinne voi mennä viestittelemään ja keskustelemaan, myyjää ei tarvitse turhaa vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jotenkin en enää ihmettele että myyjällä on vähän palveluhalukkuus alentunut. Olisko ostajalta tullut vaatimuksia ja hoputusta pikkusen negatiiviseen sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jotenkin en enää ihmettele että myyjällä on vähän palveluhalukkuus alentunut. Olisko ostajalta tullut vaatimuksia ja hoputusta pikkusen negatiiviseen sävyyn.
Oletko sinä kenties tällainen ikävä myyjä?
Vierailija kirjoitti:
Minä kun myyn torissa jotain, niin laitan maksimimäärän hyvälaatuisia kuvia. Ilmoitan myös mitat, materiaalitiedot jne. Ilmoitukset pidän selkeinä. Jos ei niillä tiedoilla ostaja kykene tekemään ostopäätöstä, niin olkoon ostamatta. Eli lisäkuvapyyntöihin tai muihin lisäkysymyksiin en edes vastaa. Kokemusta on että nämä "viestittelijät" ovat hankalia kauppakumppaneita. Aina on löytynyt ostaja, joka kykenee ripeään kaupankäyntiin ja jonka kanssa ei tarvitse harrastaa turhaa kirjeenvaihtoa. Chatit on sitä varten, että sinne voi mennä viestittelemään ja keskustelemaan, myyjää ei tarvitse turhaa vaivata.
Monesti nämä lisätietojen kyselijät ovat epävarmoja ostajia ja hakevat lisätidoilla vahvistusta sille että ostaisivat tuotteen. Kun viimein on saatu kaikki ostajan haluamat tiedot, niin sen jälkeen aletaan tinkaamaan hinnasta tai pyydetään maksuaikaa tai osamaksumahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Esitätkö livenäkin keittiöpsykologin analyysejä? Ei ihme ettei sulla ole enää ystäviä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko sinä kenties tällainen ikävä myyjä?
Ihan varmasti. Ruukku olisi lähtenyt myynnistä viimeistään silloin kun olisit hoputtanut kuvan ottamisessa ja olisin ilmoittanut että ruukku tuli jo myytyä jollekkin muulle.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi tuollaiselta.
Mä taas en myisi tuollaiselle lisäkuvia ruinaavalle.
Varmaan tosi pienillä ja tuskin edes mahtuu postilaatikkoon.