Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi myyjä on kaksi viikkoa vitkutellut myymisen kanssa, koska kotityöt ja työelämä

Vierailija
20.03.2017 |

Kyse amppelista koska se olisi kätevä ostaa halvalla käytettynä. Tällä myyjällä on kuva siitä vain pöydällä ilman ruukkua. Sanoin että ostan sen jos siihen mahtuu 20cm ruukku ja olen odotellut kuvaa ruukun kanssa. Tänään sitten laitoin hänelle että ehtisikö hän laittaa kuvaa, niin tuli vastaus:

"Hei, en ole tätä unohtanut. Vaatinee tallinperällä käynnin ja ruukun etsinnän jotta voi kokeilla. Luvata en voi tälle päivälle koska työpäivä ja kotiaskareet vie oman energian ja ajan."

Hei please. :D

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjäkö kuitenkin suostuu lähettämään tuotteen?

Itse olen niin laiska, että myyn vain noudolla, tai lähiseudulle toimitettuna, koska en todellakaan viitsi alkaa paketoimaan ja lähettämään muutaman euron tavaroita.

Mullakin voisi olla joutilaita amppeleita (Turku).

Vierailija
22/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää olettaa, että myyjä laittaa sinun toiveesi kaiken muun elämän edelle varsinkin, kun on kyse todenäköisesti suht isosta vaivasta myyjälle verrattuna amppelista saatavaan rahaan. Myyjä ottaa kuvan jos haluaa kun ehtii ja sinun on siihen tyytyminen. Jos joku muu ennen sitä ilmoittaa ostavansa amppelin ilman tuollaista ihme venkoilua myyjä varmasti myy hänelle.

Amppeli näyttää olleen marraskuusta asti tuolla myynnissä, joten hirveää ostajien tunkua ei ole ollut.

Ap

Hiljaa hyvää tulee. Ei Roomaakaan rakennettu päivässä. Onko myyjä kenties Hämeestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan ovat niin saamattomia. Voisit kysyä että miten hän ehti laittaa myynti-ilmoituksen ja kannattaisiko ottaa pois jos ei jaksa hoitaa myyntiä. Turha sitä on jäädä odottelemaan, osta muualta.

Ymmärrän kyllä myyjääkin, jos on paljon tavaraa myynnissä ja halvalla, niin ei oikein hirveästi jaksaisi alkaa sovittelemaan ruukkuja ja lähettelemään niistä kuvia. Liikaa vaivaa pienen rahan takia.

Mene katsomaan ja sovittamaan siihen omaa ruukkuasi.

Amppeli sijaitsee toisella puolella suomea ja siksi tori.fi on kätevä kun tällaiset tulee pienillä postikuluilla postilaatikkoon. Kalliimmaksi tulee jos ostaa uutena.

Ap

Ap! Kerro mulle ne pienet postikulut postilaatikkoon? Eiköhän amppelin lähettäminen vaadi ihan pakettimaksun ja kerrotko sen hinnan? Onko halpaa? No nyt en enää ihmettele, jos myyjä ei halua edistää kaupankäyntiä tämän ostajaehdokkaan kanssa. Ei taida olla mikään penaalin terävin kynä kyseessä.

Vierailija
24/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eihän kenelläkään ole mikään velvollisuus myydä kenellekään tai toteuttaa ostajaehdokkaan selvityspyyntöjä. Eihän se ostaminen ole mikään oikeus. Ostat tietysti sieltä mistä helpoimmin ja edullisimmin saat. Jos joku ei halua sinua odotuksiesi mukaan palvella, niin sitten ei. Sitten valitset itsellesi paremman vaihtoehdon.

Hän nimenomaa sanoi että ottaa minulle kuvan. Siitä on vain vierähtänyt jo kaksi viikkoa.

Ap

Vierailija
25/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta miksi vaadit kuvaa ruukun kanssa? Eikö riitä, että myyjä itse mittaa?

Koska hän sanoi mielummin ottavansa kuvan kun ei ole mittaa.

Ap

Mistä se myyjä tietää että kuvaan otettava ruukku on 20cm, jos hänellä ei ole mittaa?

Vierailija
26/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap! Kerro mulle ne pienet postikulut postilaatikkoon? Eiköhän amppelin lähettäminen vaadi ihan pakettimaksun ja kerrotko sen hinnan? Onko halpaa? No nyt en enää ihmettele, jos myyjä ei halua edistää kaupankäyntiä tämän ostajaehdokkaan kanssa. Ei taida olla mikään penaalin terävin kynä kyseessä."

Repesin sulle. Taidat itse olla aika taukki.

Vierailija
27/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais osua aloitusviesti monen nilkkaan..

Vierailija
28/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan ovat niin saamattomia. Voisit kysyä että miten hän ehti laittaa myynti-ilmoituksen ja kannattaisiko ottaa pois jos ei jaksa hoitaa myyntiä. Turha sitä on jäädä odottelemaan, osta muualta.

Ymmärrän kyllä myyjääkin, jos on paljon tavaraa myynnissä ja halvalla, niin ei oikein hirveästi jaksaisi alkaa sovittelemaan ruukkuja ja lähettelemään niistä kuvia. Liikaa vaivaa pienen rahan takia.

Amppeli sijaitsee toisella puolella suomea ja siksi tori.fi on kätevä kun tällaiset tulee pienillä postikuluilla postilaatikkoon. Kalliimmaksi tulee jos ostaa uutena.

Ap

Ap! Kerro mulle ne pienet postikulut postilaatikkoon? Eiköhän amppelin lähettäminen vaadi ihan pakettimaksun ja kerrotko sen hinnan? Onko halpaa? No nyt en enää ihmettele, jos myyjä ei halua edistää kaupankäyntiä tämän ostajaehdokkaan kanssa. Ei taida olla mikään penaalin terävin kynä kyseessä.

Hyvä jos edes kympillä kulkee postissa. Amppeleita saa melkein samaan hintaa kaupasta.

Vierailija
29/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin laiska, että myyn vain noudolla, tai lähiseudulle toimitettuna, koska en todellakaan viitsi alkaa paketoimaan ja lähettämään muutaman euron tavaroita.

Miksi lähetät vain lähiseudulle? Ihan samanlaiset postikulut on Pohjoisesta Helsinkiin kuin vaikkapa Keski-Suomeenkin. :D

Vierailija
30/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, just sellainen ostaja jonka vuoksi katuu että pisti myynti-ilmoituksen toriin. Kun myyjä saa kuvattua ja mitattua amppelin moneen kertaan, niin ostajasta ei kuulu enää mitään sen jälkeen.

Vierailija
31/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvä jos edes kympillä kulkee postissa. Amppeleita saa melkein samaan hintaa kaupasta.

Tämä on pelkkä naru ja tulee kirjeessä, niin myyjä sanoi.

Ap

Vierailija
32/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää olettaa, että myyjä laittaa sinun toiveesi kaiken muun elämän edelle varsinkin, kun on kyse todenäköisesti suht isosta vaivasta myyjälle verrattuna amppelista saatavaan rahaan. Myyjä ottaa kuvan jos haluaa kun ehtii ja sinun on siihen tyytyminen. Jos joku muu ennen sitä ilmoittaa ostavansa amppelin ilman tuollaista ihme venkoilua myyjä varmasti myy hänelle.

Ruukun laittaminen ampppeliin on suht iso vaiva? :D

Vierailija
33/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä pitää tavaroita myynnissä netissä, jos ei ole valmis kuitenkaan näkemään myynnin eteen yhtään vaivaa. Jos ei aio vastata lisäkysymyksiin, ottaa mittoja tms, siitä on hyvä viimeistään kysyttäessä mainita. Parempi myydä silloin ihan vain livekirppiksillä, jossa ostajakin näkee tuotteen heti omin silmin. Ostajana en halua vääränkokoista tavaraa edes ilmaisiksi, joten halpaan hintaan on turha vedota.

Itse en rupeaisi odottelemaan, jos on kerran myyminen myyjälle noin vaikeaa.

Vierailija
34/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, just sellainen ostaja jonka vuoksi katuu että pisti myynti-ilmoituksen toriin. Kun myyjä saa kuvattua ja mitattua amppelin moneen kertaan, niin ostajasta ei kuulu enää mitään sen jälkeen.

Kaikki ei halua ostaa sikaa säkissä. Ostaisitko itse?

Vierailija
35/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähetät vain lähiseudulle? Ihan samanlaiset postikulut on Pohjoisesta Helsinkiin kuin vaikkapa Keski-Suomeenkin. :D

TOIMITETTUNA! ei lähetettynä.

Voin antaa tuotteen jos joku hakee sen kotoani, tai sitten voidaan sopia tapaaminen työpaikkani lähelle tai kauppakeskukseen jossa käyn usein, tai voin tuoda vaikka ostajan kotiin, jos se on jossain kulkureittieni varrella.

Vierailija
36/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu ja Ap hehkuttaa "halpoja" postikuluja ja että amppeli tulee vielä ihan postilaatikkoonkin. Johan on ihmeamppeli.

Vierailija
37/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, jotka ymmärrätte pointin. Myyjä on luvannut lähettää postissa ja laittaa lisäkuvan heti, siitä on kuitenkin aikaa pari viikkoa ja odottelu tuntuu hölmöltä.

Ap

Vierailija
38/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TOIMITETTUNA! ei lähetettynä.

Voin antaa tuotteen jos joku hakee sen kotoani, tai sitten voidaan sopia tapaaminen työpaikkani lähelle tai kauppakeskukseen jossa käyn usein, tai voin tuoda vaikka ostajan kotiin, jos se on jossain kulkureittieni varrella.

Tavatessa poistuu samalla maksamisonglema, kummankaan ei tarvi ottaa riskiä ja maksaa ennen tuotteen saamista tai lähtettää tuotetta ennen kuin saa rahaa tai käyttää kallista postiennakkoa.

-edellinen

Vierailija
39/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

numero 3 täällä taas, enkä muuten ole amppelin myyjä.

Itse laitan tavaraa yleensä Toriin myyntiin, koska se on helpoimmillaan vaivatonta. Enkä pyynnöstäkään ota mitään lisäkuvia, mittaile ristiin rastiin tai postita silloin kun ilmoituksessa lukee vain nouto.  Laitan ilmoitukseen yleensä perus mitat ja useamman kuvan ja se saa rittää. Olen oikeasti perus kiireinen ihminen enkä jaksa mitään ylimääräistä saikkaamista. En kyllä lupailekaan kyselijöille mitään ylimääräisiä kuvia tms. yleensä en vastaa tällaisiin kyselyihin mitään. Aina olen kuitenkin saanut myymäni tavarat kaupaksi.

Sama homma itsellä. Ne kuvat on mitä on, uskokaa tai älkää, niin moni asia menee sen edelle että jaksaisin alkaa jumppaamaan yhtään lisää muutaman kympin takia.

Vierailija
40/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu ja Ap hehkuttaa "halpoja" postikuluja ja että amppeli tulee vielä ihan postilaatikkoonkin. Johan on ihmeamppeli.

Lue aikaisemmat viestit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme