Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi myyjä on kaksi viikkoa vitkutellut myymisen kanssa, koska kotityöt ja työelämä

Vierailija
20.03.2017 |

Kyse amppelista koska se olisi kätevä ostaa halvalla käytettynä. Tällä myyjällä on kuva siitä vain pöydällä ilman ruukkua. Sanoin että ostan sen jos siihen mahtuu 20cm ruukku ja olen odotellut kuvaa ruukun kanssa. Tänään sitten laitoin hänelle että ehtisikö hän laittaa kuvaa, niin tuli vastaus:

"Hei, en ole tätä unohtanut. Vaatinee tallinperällä käynnin ja ruukun etsinnän jotta voi kokeilla. Luvata en voi tälle päivälle koska työpäivä ja kotiaskareet vie oman energian ja ajan."

Hei please. :D

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi odottaa tuollaiselta myyjältä enää mitään. Pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
2/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa saamattomalta tyypiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää olettaa, että myyjä laittaa sinun toiveesi kaiken muun elämän edelle varsinkin, kun on kyse todenäköisesti suht isosta vaivasta myyjälle verrattuna amppelista saatavaan rahaan. Myyjä ottaa kuvan jos haluaa kun ehtii ja sinun on siihen tyytyminen. Jos joku muu ennen sitä ilmoittaa ostavansa amppelin ilman tuollaista ihme venkoilua myyjä varmasti myy hänelle.

Vierailija
4/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää olettaa, että myyjä laittaa sinun toiveesi kaiken muun elämän edelle varsinkin, kun on kyse todenäköisesti suht isosta vaivasta myyjälle verrattuna amppelista saatavaan rahaan. Myyjä ottaa kuvan jos haluaa kun ehtii ja sinun on siihen tyytyminen. Jos joku muu ennen sitä ilmoittaa ostavansa amppelin ilman tuollaista ihme venkoilua myyjä varmasti myy hänelle.

Amppeli näyttää olleen marraskuusta asti tuolla myynnissä, joten hirveää ostajien tunkua ei ole ollut.

Ap

Vierailija
5/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kannattaisi myydä mitään kun se on noin vaikeaa. 

Vierailija
6/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amppelin myyjä löysi itsestään tehdyn keskustelun. :'D

Vierailija
7/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko muu elämä edelle, jos kaksi viikkoa kestää yhden kuvan nappaamisessa :D

Vierailija
8/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 3 täällä taas, enkä muuten ole amppelin myyjä.

Itse laitan tavaraa yleensä Toriin myyntiin, koska se on helpoimmillaan vaivatonta. Enkä pyynnöstäkään ota mitään lisäkuvia, mittaile ristiin rastiin tai postita silloin kun ilmoituksessa lukee vain nouto.  Laitan ilmoitukseen yleensä perus mitat ja useamman kuvan ja se saa rittää. Olen oikeasti perus kiireinen ihminen enkä jaksa mitään ylimääräistä saikkaamista. En kyllä lupailekaan kyselijöille mitään ylimääräisiä kuvia tms. yleensä en vastaa tällaisiin kyselyihin mitään. Aina olen kuitenkin saanut myymäni tavarat kaupaksi.

Vierailija
9/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitan tavaraa yleensä Toriin myyntiin, koska se on helpoimmillaan vaivatonta. Enkä pyynnöstäkään ota mitään lisäkuvia, mittaile ristiin rastiin tai postita silloin kun ilmoituksessa lukee vain nouto.  Laitan ilmoitukseen yleensä perus mitat ja useamman kuvan ja se saa rittää. Olen oikeasti perus kiireinen ihminen enkä jaksa mitään ylimääräistä saikkaamista. En kyllä lupailekaan kyselijöille mitään ylimääräisiä kuvia tms. yleensä en vastaa tällaisiin kyselyihin mitään. Aina olen kuitenkin saanut myymäni tavarat kaupaksi.

Mutta tämä ei osannut sanoa minkä kokoinen ruukku amppeliin menee. Sehän on kuin ostaisi sian säkissä.

Ap

Vierailija
10/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä, kerran tuli tarve kannettavalle tietokoneelle, no toriin haku ja löytyikin läheltä ja edullisesti. Oli kuvat ja kaikki, soitto myyjälle ja  alkaa selittämään..nokun tää tietokone on nyt firman kirjanpitokone ja .....

Ihmetyttää myyjät joiden myymät tavarat on käytössä, liiterissä perimmäisessä nurkassa, mummolan varastossa 1000 km päässä jne. jne... 

Vierailija
11/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorvikatarri.

Vierailija
12/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ovat niin saamattomia. Voisit kysyä että miten hän ehti laittaa myynti-ilmoituksen ja kannattaisiko ottaa pois jos ei jaksa hoitaa myyntiä. Turha sitä on jäädä odottelemaan, osta muualta.

Ymmärrän kyllä myyjääkin, jos on paljon tavaraa myynnissä ja halvalla, niin ei oikein hirveästi jaksaisi alkaa sovittelemaan ruukkuja ja lähettelemään niistä kuvia. Liikaa vaivaa pienen rahan takia.

Mene katsomaan ja sovittamaan siihen omaa ruukkuasi.

Vierailija
13/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tämä ei osannut sanoa minkä kokoinen ruukku amppeliin menee. Sehän on kuin ostaisi sian säkissä.

Ap

Miksi et mene katsomaan?

Vierailija
14/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan ovat niin saamattomia. Voisit kysyä että miten hän ehti laittaa myynti-ilmoituksen ja kannattaisiko ottaa pois jos ei jaksa hoitaa myyntiä. Turha sitä on jäädä odottelemaan, osta muualta.

Ymmärrän kyllä myyjääkin, jos on paljon tavaraa myynnissä ja halvalla, niin ei oikein hirveästi jaksaisi alkaa sovittelemaan ruukkuja ja lähettelemään niistä kuvia. Liikaa vaivaa pienen rahan takia.

Mene katsomaan ja sovittamaan siihen omaa ruukkuasi.

Amppeli sijaitsee toisella puolella suomea ja siksi tori.fi on kätevä kun tällaiset tulee pienillä postikuluilla postilaatikkoon. Kalliimmaksi tulee jos ostaa uutena.

Ap

Vierailija
15/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi et mene katsomaan?

Vastasin ylempänä.

Vierailija
16/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kuvaan pyydetty ruukku on jossain josta se pitäisi etsiä tai hakea? AP ottaa ruukunsa mukaan ja menee itse sovittamaan... Ai niin, siitä on liikaa vaivaa.

Vierailija
17/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta miksi vaadit kuvaa ruukun kanssa? Eikö riitä, että myyjä itse mittaa?

Vierailija
18/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kuvaan pyydetty ruukku on jossain josta se pitäisi etsiä tai hakea? AP ottaa ruukunsa mukaan ja menee itse sovittamaan... Ai niin, siitä on liikaa vaivaa.

Asun edelleenkin toisella puolella suomea.

Ap

Vierailija
19/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta miksi vaadit kuvaa ruukun kanssa? Eikö riitä, että myyjä itse mittaa?

Koska hän sanoi mielummin ottavansa kuvan kun ei ole mittaa.

Ap

Vierailija
20/109 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän kenelläkään ole mikään velvollisuus myydä kenellekään tai toteuttaa ostajaehdokkaan selvityspyyntöjä. Eihän se ostaminen ole mikään oikeus. Ostat tietysti sieltä mistä helpoimmin ja edullisimmin saat. Jos joku ei halua sinua odotuksiesi mukaan palvella, niin sitten ei. Sitten valitset itsellesi paremman vaihtoehdon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi