Minkä ikäisenä tapasit nykyisen miehesi?
Mietin vain onko junani mennyt jo ohi, olen 29v eikä vielä lapsiakaan.
Kommentit (69)
27. Ei ole junasi mennyt varmastikaan :)
30. En ole koskaan halunnut lapsia, joten onneksi miehellä oli ne jo tehtynä (olivat jo teinejä) eikä missään tapauksessa halunnut lisää.
26v. En todellakaan usko, että junasi on mennyt! :)
18-vuotiaana.
Siis minähän olin tosi nuori. Hurjalta näyttää, kun tuon kirjoitin.
28 ellei lasketa sitä, että kävimme samaa yläastetta.
Olen nyt 27-vuotias ja näyttää siltä, että ero pitkästä suhteesta on tulossa. Myös minulla on samanlaisia mietteitä kuin aloittajalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 27-vuotias ja näyttää siltä, että ero pitkästä suhteesta on tulossa. Myös minulla on samanlaisia mietteitä kuin aloittajalla.
Itse erosin pitkästä suhteesta (12v) tuolloin kun tapasin nykyiseni. t: 15, joka siis oli 28v.
27 ekan miehen, lapsen sain 35v, että olisin ehtinyt tavata parikin miestä ennen sitä :)
Nykyisen tapasin 48 v.
Olin 28, ensimmäinen lapsi syntyi kun olin 33 ja toinen 35.
Naapurustoni ja nykyinen ystäväpiirini muodostuu saman ikäisistä naisista, joilla suht saman ikäiset lapset. Toisin sanoen, olen hyvinkin keskiverto tyyppi.
Toisen lapsen synnyttyä juttelin lääkärin tarkastuksessa steriloinnista, koska lapsilukuni on täynnä. Naislääkäri siihen totesi, että älähän vielä, moni vasta aloittaa peheen perustamisen sinun iässäsi.
Eli kolmekymppisenä ei todellakaan ole vielä juna mennyt... Tosin palstan tuntien, tähän tulee vielä eriäviä mielipiteitä perään...
21