Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla A-kupin rinnat, kävin liiviliikkeesä ja myyjä mittaili ja lopulta päädyttiin kokoon DD-75.

Vierailija
20.03.2017 |

Miten ihmeessä tämä voi olla mahdollista? Mulla oikeasti pienet rinnat, B-kupin liivejä kun olen omin päin kokeillut, ovat ne olleet liian isot. Silmämääräisesti katsoen ovat todellakin kokoa A.
Nuo DD-75 kuitenkin istuvat tosi hyvin, eikä kuppikoko todellakaan näytä yhtään liian isolta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnakkaiskoot syynä. Eli esim 80A on samankokoinen kupiltaan kuin 75B, 70C ja 65D. Siksi ei kannata uskoa pelkkiin kuppikokoihin, koska rinnanympäryksellä on suurempi merkitys koossa.

Vierailija
2/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. No mun rintsikat on varmaan sit kokoa K75 tai jotain.... en myöskään onnistu löytämään sopivia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävit Changella. Liikkeen nimi tulee siitä, että siellä kokosi vaihtuu siitä mitä se oikeasti on.

Vierailija
4/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärysmitta ratkaisee aika paljon. 95DD on jo paljon isompi kuin 75DD.

Mulle kanssa paljastui mittauksessa kooksi 75G kun ennen olen käyttänyt jotain 85D tms :D

Vierailija
5/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ympärysmitta sulla on ollut? Kuppikoko muuttuu tuon ympärysmitan mukaan.

Vierailija
6/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei muun merkin koko 75DD ole varmaan sopiva?

Vierailija
7/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävit Changella. Liikkeen nimi tulee siitä, että siellä kokosi vaihtuu siitä mitä se oikeasti on.

niin kävin:)

Vierailija
8/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kyllä jokin täsmää tässä jutussa:)

Vierailija
9/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tämä voi olla mahdollista? Mulla oikeasti pienet rinnat, B-kupin liivejä kun olen omin päin kokeillut, ovat ne olleet liian isot. Silmämääräisesti katsoen ovat todellakin kokoa A.

Nuo DD-75 kuitenkin istuvat tosi hyvin, eikä kuppikoko todellakaan näytä yhtään liian isolta.

No mitkä sun mitat on, rinnan alta ja päältä mitattuna?

Vierailija
10/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täsmää, kun huomioidaan liikkeen nimi. On nimittäin eri kuppikoot EU, UK ja change.

Tuo viimeksimainittu on muuten suuri pettymys meille, jotka tarvitsemme oikeasti K-kupin liivit - kuten yleensä kaikki muutkin liivikaupat.

Vierailija
11/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnan alta mitattuna 77cm ja päältä en muista, enkä pääse sitä nyt mittaamaan.

Vierailija
12/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ympärysmittaa sinä sitten aiemmin olet käyttänyt? Tottakai se kuppi on pienempi isommalla ympärysmitalla.

Vierailija
13/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täsmää, kun huomioidaan liikkeen nimi. On nimittäin eri kuppikoot EU, UK ja change.

Tuo viimeksimainittu on muuten suuri pettymys meille, jotka tarvitsemme oikeasti K-kupin liivit - kuten yleensä kaikki muutkin liivikaupat.

Ootko Pelman valikoimiin tutustunut?

Vierailija
14/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ympärysmittaa sinä sitten aiemmin olet käyttänyt? Tottakai se kuppi on pienempi isommalla ympärysmitalla.

80A

Vierailija
15/15 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rinnan alta mitattuna 77cm ja päältä en muista, enkä pääse sitä nyt mittaamaan.

Sulle voi sopia hyvin 70 ympäryskin, ainakin freyan liiveissä jotka ovat aika joustavia. Jotta kuppikokosi on DD, on rinnanympärys noin 5 tuumaa, n.13cm, isompi kuin rinnanalusmittasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi