HAHAHAHAHA! Naisella jota olen treffaillut on vieläkin pehmoleluja xD
Tänään kutsui kylään ja sängyssä istui KAKSI(!) pehmonallea. Kuva naisesta muuttui tyystin. Ennen itsevarmalta ja vahvalta vaikuttava nainen tuntuu nyt kuin lapselta. Ei taida enää uusia tapaamisia tulla vaikka nainen niin toiveikas olikin kun lähdin. Pelaakohan vielä jotain Pokemon GO:takin xD
Kommentit (40)
Joo ja siellä on vielä yksi "peräkammarin mieslapsi" kun kauhea poru nousee että jollain on pehmoja.. missähän tynnyrissä AP on elänyt kun pitää nettiin laittaa oikein että mieslapsen tasolla oleva ei kestänyt nähdä pehmoja ja sai kauhean trauman.
Se on ihan kuule normaalia jos jollain on pehmoja. Ei se ikää katso ja se käyttötarkoituskin on aikuisilla vähän ei kuin lapsilla - oletko ikinä sitä miettinyt? Se kyllä kertoo ihmisen henkisestä iästä jos pitää noin kauhea ulina nostaa moisesta.
Oletko sinä ollut joku mielenterveysvammainen koulukiusaaja tai oletko joku amiksen käynyt "elämännnkoulu" juntti jonka miehuus kärsii kun jollain on koriste esine. Huh huh. On siinä yhdellä huolet vaikka taidatkin olla trolli joka eksynyt ylilaudalta.
Minulla ei ole pehmoleluja. Parikymppisenä eräs deittikaveri antoi mulle pehmonallen. Se lensi samana iltana roskikseen enkä tyyppiä toiste tavannut.
Mitä pahaa tuossa muka on, en ymmärrä.
M
Ai ahah. Eli jos naisella on pehmoleluja = ihan normaalia. Mutta jos miehellä on neljä puettavaa My Little Pony:n Rainbow Dash figuuria, niin heti katsotaan vinoon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varmaan reilusti yli 100 pehmolelua. On possu, siili, ankka, lammas, kissa ja hylje -kokoelmat esillä makuuhuoneen hyllyssä. Ja lisää jäseniä liittyy aina kerhoon kun jostain löytyy niin söpö pehmolelu että on pakko ostaa! Sekä uudet että käytetyt kelpaavat. :) <3
Jos pehmoeläinten keräilyharrastukseni olisi joku vatun onkelma äijälle tai kenellekään niin heittäisin äijän samantien ulos ja ikuinen porttikielto perään. :D
T: Nainen 29v
Minulle ei olisi mitään ongelmaa, kaikilla meillä on omat harrastuksemme.
-Comic Book Guy
Mistähän johtuu että miehellä on lapsuudesta monia pehmoja säilötty ja vielä oikein esillä asunnossa? Osaako joku selittää? Itselläni on yksi nallukka, mutta sekin on piilossa vaatehuoneen hyllyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu että miehellä on lapsuudesta monia pehmoja säilötty ja vielä oikein esillä asunnossa? Osaako joku selittää? Itselläni on yksi nallukka, mutta sekin on piilossa vaatehuoneen hyllyllä.
Mulla ne on vaan jääny, ja yks niistä on ihan hauskan näkönen, en oo jaksanu poiskaan heittää. En oikein tajua joidenkin melkein raivoa, ne on pehmoleluja, relatkaa ihmiset.
Ahaa? Vasta tänään tilasin uuden pehmolelun. T: N26
Mulle toi olisi lähinnä iso plussa, nainen on kykenevä empatiaan. Lemmikkieläimet on myös plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle toi olisi lähinnä iso plussa, nainen on kykenevä empatiaan. Lemmikkieläimet on myös plussaa.
<3<3<3<3
Aloittaja vaikuttaa lähinnä hullulta.
-Arnold
Vierailija kirjoitti:
Tänään kutsui kylään ja sängyssä istui KAKSI(!) pehmonallea. Kuva naisesta muuttui tyystin. Ennen itsevarmalta ja vahvalta vaikuttava nainen tuntuu nyt kuin lapselta. Ei taida enää uusia tapaamisia tulla vaikka nainen niin toiveikas olikin kun lähdin. Pelaakohan vielä jotain Pokemon GO:takin xD
Huh, onneksi tämä nainen väisti tämän luodin. AP on älykkyydeltään hyvin vajaa.
Nukun yhä lapsuuteni lempilelyn,Iso-Nallen kanssa,vanhassa valokuvassa nalle on uusi ja olen samaa kokoluokkaa sen kanssa,joten nalle on ollut minulla ilmeisesti koko ikäni 😅
Mukavaa,etten ole ainoa aikuinen,jolla on pehmolelu.
Mulla on samanlainen hugsy unipingviini mitä frendeissä ja oon mies 30v
Syyllistät ihmistä siitä, että hän pitää jotakin joka voi mahdollisesti olla lahja läheiseltä?
Naisille hyvin usein annetaan pehmoleluja varsinkin jos ei keksitä muuta, ja varsinkin miehet antavat.
Käytät XD-hymiötä itse, jopa teini-ikäiset pitävät sitä lapsellisena ja käyttävät sitä lähinnä ironisesti. En ehkä sinuna lähtisi arvostelemaan muita "lapsellisuudesta" kun et selkeästi edes osaa sitä määritellä etkä itsekään ole kovin kypsä.
Mä oon saanu kummatkin mun pehmolelut naisilta. Olen säilyttänyt ne, kumpikin on kirjahyllyssä :)
Mulla on tallella kaksi nallea -60-luvulta lapsuudestani, tuossa ne nököttää kirjahyllyssä.
N52
Mieluummin kainalossa pehmolelu kuin kamala mies.