Mies ei hyväksy menneisyyttäni
Oli ihan pakko tehdä tänne tunnukset tämän asian takia kun niin ahdistaa ja toivon saavani täältä erilaisia näkemyksiä ja mielipiteitä tähän asiaan. Minulla on kyllä ystäviä joiden kanssa keskustella ja kysyä neuvoja mutta en kehtaa enää enempää tästä asiasta vatvoa heidän kanssaan.
Tilanne on siis se että olen noin 3-4 kk tapaillut erästä miestä ja "suhteemme" on syventynyt tässä viimeisen kuukauden aikana ja olemme molemmat avautuneet puolin ja toisin tunteista ja sopineet että emme olisi muiden kanssa. Meillä on yhteisiä tuttuja ja olen esim. Harrastanut monta vuotta sitten seksiä hänen hyvän ystävän kanssa ja on ollut tietoinen asiasta. Tänään hän kuitenkin yllättäen laittoi viestin jossa ei suoranaisesti,mutta kuitenki moralisoi minua menneisyyden sekoilusta tämän kyseisen miehen kanssa. He ovat yhdessä juhlimassa ja olivat sitten jostain syystä ottaneet minut puheeksi ja tämä eräs asia oli tullut esiin. Olen siis ollut tämän hänen ystävän kakkosnainen jonkun aikaa silloin pari vuotta sitten. En todellakaan ole ylpeä asiasta mutta olen käynyt tämän asian läpi ja pyytänyt siltä naiselta anteeksi yms.
Anteeksi sekava viesti, en oikein osaa tätä paremmin selittää kun muutenkin niin sekava tilanne.
Pointti tässä nyt kuitenkin on se että mies ei enää vastaa viesteihini ja minusta tuntuu että hänellä meni maku eikä halua enää tapailla. Mitä voin tehdä?
Kommentit (36)
Pisteet avoimuudesta miehelle, moni jättäisi sanomatta suoraan mikä on ongelma. Nythän se selvisi, teidän kohtalonne eivät sovi yhteen. Jokaisella on menneisyytensä, kumppanin on hyväksyttävä se oli se millainen vaan. Se on perusoletus hyvän suhteen pohjaksi.
Eli siis petit hänen ystävänsänsä kanssa tämän vaimoa/naisystävää?
Niin siis harrastin seksiä hänen ystävänsä kanssa joka oli suhteessa
Ap.
Mihin unohtui se sääntö, että kaverien exiin ja nyksiin ei kosketa ... huoh! Tai siis mies taitaa jollain tasolla olla tän säännön kanssa jumissa. Pointsit miehelle.
Sinä et ole tilivelvollinen siitä että olet pannut jotain miehen kaveria vuosia sitten, koska silloin et edes tuntenut miestä tai ollut hänestä romanttisesti kiinnostunut. Todella lapsellista mieheltä edes valittaa asiasta. Jos menneisyys haittaa miestä niin paljon niin olisi sitten katsonut itselleen naisen, joka ei ole ollut hänen kaverinsa kanssa. Varmaan itsekin on kikkeliään uittanut ties missä.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Kyllähän sinusta saa ihan luotettavan kuvan tuon takia. Mies ei varmaankaan halunnut tulla tulevaisuudessa petetyksi.
No et ole kyllä ihan täysipäinen suomalaisessa kulttuurisessa kontekstissa jos olet suostunut kolmanneksi pyöräksi.
Jätä se sika.
(Ohje on miehellesi)
Miehen oma ongelma. Ala katsella fiksumpia.
Ala udella ja kuulustella kaikki yksityiskohdat miehen kaikista vanhoista naissuhteista. Kiinnitä erityishuomio tapauksiin, joissa mies on flirttaillut tai sekstaillut jonkun kanssa ilman syvempää aikomusta sitoutuneesta yksiavioisesta suhteesta elämänsä loppuun saakka. Paheksu niitä.
Mitähän sinunkin OLISI PITÄNYT JÄTTÄÄ TEKEMÄTTÄ?
Vierailija kirjoitti:
Nainen kai pettää omaa puolisoansa, ei seksikumppaninsa puolisoa?
Mikäli ap:lla ei ole ollut tämän aikana omaa puolisia, ei hän ole pettänyt ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ala udella ja kuulustella kaikki yksityiskohdat miehen kaikista vanhoista naissuhteista. Kiinnitä erityishuomio tapauksiin, joissa mies on flirttaillut tai sekstaillut jonkun kanssa ilman syvempää aikomusta sitoutuneesta yksiavioisesta suhteesta elämänsä loppuun saakka. Paheksu niitä.
Siinä on ero onku mies sekstaillut jonku sinkku naisen kanssa kun taas ap oli varatun ukkomiehen kakkosnaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli ap:lla ei ole ollut tämän aikana omaa puolisia, ei hän ole pettänyt ketään.
Ei tavallaan, mutta kirjoitinkin että kanssa. Onhan siinä se sinkkukin osallinen pettämiseen, jos on tietoinen toisen kumppanista. Tämän takia olen jättänyt varatut naiset välistä, koska en halua olla osallinen pettämiseen. Muutaman pettävän naisen olen käräyttänytkin miehilleen, koska kukaan ei ansaitse pettävää puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavallaan, mutta kirjoitinkin että kanssa. Onhan siinä se sinkkukin osallinen pettämiseen, jos on tietoinen toisen kumppanista. Tämän takia olen jättänyt varatut naiset välistä, koska en halua olla osallinen pettämiseen. Muutaman pettävän naisen olen käräyttänytkin miehilleen, koska kukaan ei ansaitse pettävää puolisoa.
Eikö sekään, joka itse pettää?
Mistä toisten tilanteet kovin tarkkaan tietää, on kaikenlaista. Siksi suhtaudun erittäin kielteisesti tällasiin "käräyttmisiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sekään, joka itse pettää?
Mistä toisten tilanteet kovin tarkkaan tietää, on kaikenlaista. Siksi suhtaudun erittäin kielteisesti tällasiin "käräyttmisiin".
Sellainen kyllä ansaitsee, mutta lähdin siitä ajatuksesta, että toinen pettää ainoastaan. Ja se taitaa olla se tavallisin tilanne? Missä tilanteissa pettäminen on sitten hyväksyttyä, että sen petetyn ei tarvitse tietää? Mikä vika käräyttämisessä, kun petetyn ei tarvitse elää valheessa?
En ymmärrä kuinka sinun menneisyytesi seksiasiat kuuluisivat kenellekään.
Ymmärrä kyllä että mies ei halua sinua enää tavata. En itsekään haluaisi olla sellaisen kanssa, joka on osallisena pettämisessä tai pettänyt itse. Eri asia tietenkin jos tietämättään on mennyt varatun kanssa sänkyyn, mutta en silti ymmärrä kuinka se kuuluu tälle miehelle lainkaan.
Sinä voit tehdä itsellesi ja miehelle palveluksen, keskittymällä omaan elämääsi ja unohtamaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Miestä ei kiinnosta parisuhde henkilön kanssa, joka on valmis tuohon.
Hänellä on oikeus valita seuransa ja samoin sinulla. Täysin koskematonta naista tuskin löytää, ja tämä olisi hyvä käsitellä nyt ennen kuin suhde etenee (jos etenee). Ette halua 20 avioliittovuoden jälkeen alkaa käsitellä miehen patoutumia.
Sun menneisyys on kaikinpuolin ok eikä sulla ole mitään hävettävää. Moralisointi kertoo miehen asenteista ja henkisestä pienuudesta.