Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei hyväksy menneisyyttäni

Vierailija
19.03.2017 |

Oli ihan pakko tehdä tänne tunnukset tämän asian takia kun niin ahdistaa ja toivon saavani täältä erilaisia näkemyksiä ja mielipiteitä tähän asiaan. Minulla on kyllä ystäviä joiden kanssa keskustella ja kysyä neuvoja mutta en kehtaa enää enempää tästä asiasta vatvoa heidän kanssaan.
Tilanne on siis se että olen noin 3-4 kk tapaillut erästä miestä ja "suhteemme" on syventynyt tässä viimeisen kuukauden aikana ja olemme molemmat avautuneet puolin ja toisin tunteista ja sopineet että emme olisi muiden kanssa. Meillä on yhteisiä tuttuja ja olen esim. Harrastanut monta vuotta sitten seksiä hänen hyvän ystävän kanssa ja on ollut tietoinen asiasta. Tänään hän kuitenkin yllättäen laittoi viestin jossa ei suoranaisesti,mutta kuitenki moralisoi minua menneisyyden sekoilusta tämän kyseisen miehen kanssa. He ovat yhdessä juhlimassa ja olivat sitten jostain syystä ottaneet minut puheeksi ja tämä eräs asia oli tullut esiin. Olen siis ollut tämän hänen ystävän kakkosnainen jonkun aikaa silloin pari vuotta sitten. En todellakaan ole ylpeä asiasta mutta olen käynyt tämän asian läpi ja pyytänyt siltä naiselta anteeksi yms.
Anteeksi sekava viesti, en oikein osaa tätä paremmin selittää kun muutenkin niin sekava tilanne.
Pointti tässä nyt kuitenkin on se että mies ei enää vastaa viesteihini ja minusta tuntuu että hänellä meni maku eikä halua enää tapailla. Mitä voin tehdä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis tiesikö Ap että tää mies oli varattu? Oliko se pettäminen tässä se juttu vai noiden miesten kaveruus? Miksi Apn miesystävä on kaveri petturin kanssa jos ei halua seurustella salasuhdenaisen kanssa?

Joka tapauksessa, minunkaan mieheni ei kyennyt aluksi hyväksymään sitä että olin tapaillut (ja täten myös pannut) hänen kaveriaan. Mieheni kyllä tiesi asiasta kun aloimme seurustelemaan ja menneisyydestäni alkoi tulla riitaa vasta myöhemmin. Tietenkin joka kerta kun nämä kaverukset olivat olleet kaksin kännäämässä. No, mieheni ongelmahan se oli, ei minun, emme kumpikaan olleet neitsyitä tavatessamme ja se on aikuisen nelilymppisen kyllä hyväksyttävä! Hän tajusi tämän itsekin ja selvitti ongelmansa kun älysi ettei suhteemme muuten jatku kauaa. Nyt ollaan oltu jo vuosia yhdessä eikä juttu ole tullut enää ilmi. Joku kompleksi miehelle silloin aluksi tuli mutta onneksi siitä voi päästä myös yli.

Vierailija
22/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tasoistasi seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei hyväksy pettämistä tai toisena naisena tai miehenä olemista? Sinänsä hienot arvot hänellä. Kenties hänelle sopii joku sellainen jolle pettäminen ei ole ok ja sulle joku jolle pettäminen on ok?

Sinänsä hyvä että tuli puheeksi nyt, jos kerran tein perusarvot on noin erilaiset.

Vierailija
24/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä pikku pojalta, miten voi hyväksyä ystävänsä menneisyyden, hän on pettänyt kumppaniaan. Se kaveri on petturi, ja sinua alhaisempi tuossa tarinassa.

Vierailija
25/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on oikeus valita seuransa ja samoin sinulla. Täysin koskematonta naista tuskin löytää, ja tämä olisi hyvä käsitellä nyt ennen kuin suhde etenee (jos etenee). Ette halua 20 avioliittovuoden jälkeen alkaa käsitellä miehen patoutumia.

Sun menneisyys on kaikinpuolin ok eikä sulla ole mitään hävettävää. Moralisointi kertoo miehen asenteista ja henkisestä pienuudesta.

Miksi tämä pitäisi ottaa jonain jumalan sanana? Vai viitataanko tässä nimenomaan suomalaisiin naisiin?

Vierailija
26/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ansaitsee paremman naisen. AP oikea seuranhaku palsta olisi Nakusuomi sivusto. Siellä on niitä kolmatta neljättä ja kimppaa etsiviä.

Vierailija
27/36 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan pakko tehdä tänne tunnukset tämän asian takia kun niin ahdistaa ja toivon saavani täältä erilaisia näkemyksiä ja mielipiteitä tähän asiaan. Minulla on kyllä ystäviä joiden kanssa keskustella ja kysyä neuvoja mutta en kehtaa enää enempää tästä asiasta vatvoa heidän kanssaan.

Tilanne on siis se että olen noin 3-4 kk tapaillut erästä miestä ja "suhteemme" on syventynyt tässä viimeisen kuukauden aikana ja olemme molemmat avautuneet puolin ja toisin tunteista ja sopineet että emme olisi muiden kanssa. Meillä on yhteisiä tuttuja ja olen esim. Harrastanut monta vuotta sitten seksiä hänen hyvän ystävän kanssa ja on ollut tietoinen asiasta. Tänään hän kuitenkin yllättäen laittoi viestin jossa ei suoranaisesti,mutta kuitenki moralisoi minua menneisyyden sekoilusta tämän kyseisen miehen kanssa. He ovat yhdessä juhlimassa ja olivat sitten jostain syystä ottaneet minut puheeksi ja tämä eräs asia oli tullut esiin. Olen siis ollut tämän hänen ystävän kakkosnainen jonkun aikaa silloin pari vuotta sitten. En todellakaan ole ylpeä asiasta mutta olen käynyt tämän asian läpi ja pyytänyt siltä naiselta anteeksi yms.

Anteeksi sekava viesti, en oikein osaa tätä paremmin selittää kun muutenkin niin sekava tilanne.

Pointti tässä nyt kuitenkin on se että mies ei enää vastaa viesteihini ja minusta tuntuu että hänellä meni maku eikä halua enää tapailla. Mitä voin tehdä?

KERROITKO MYÖS  NIISTÄ URHEILUSEUROJEN POJISTA.....(!)

Vierailija
28/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei hyväksy pettämistä tai toisena naisena tai miehenä olemista? Sinänsä hienot arvot hänellä. Kenties hänelle sopii joku sellainen jolle pettäminen ei ole ok ja sulle joku jolle pettäminen on ok?

Sinänsä hyvä että tuli puheeksi nyt, jos kerran tein perusarvot on noin erilaiset.

Tämä. Kaksi erilaista ihmistä, joiden erilaisuus tuli esille jo aika alkuvaiheessa. Nyt mies tietää, että ette ole samanhenkisiä  ja molemmat voi mennä eteenpäin.

Vierailija
29/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun menneisyys on kaikinpuolin ok eikä sulla ole mitään hävettävää. Moralisointi kertoo miehen asenteista ja henkisestä pienuudesta.

Aika epäuskoisena katselin tämän viestin yläpeukkuja. Siis ap harrasti seksiä varatun miehen kanssa, joka oli vielä tuon miesehdokkaan kaveri ja nyt miesehdokas, toisiin ajatuksiin tultuaan, on henkisesti ja fyysisesti pieni juntti, rasisti, homo ja varmaan suvackikin vielä.

Tilanteessa, jossa ap on täysin suhteeseen kelpaamaton nainen.

Vierailija
30/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoret miehet kelpuuttaisi tuollaista kuin ap. Odota kun olette +40 niin ehkä tämä mies epätoivoissaan kelpuuttaa sinut. Mikä olisi pahempaa kuin tapailla kaverin entistä panopuuta?

Vierailija
31/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kaltainen nainen ei kykene normaaliin parisuhteeseen eikä muutu. On ajan kysymys koska hän särkisi miehen sydämen. Miehelle on viisainta unohtaa tämä.

Vierailija
32/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lähettäisin viestin, jossa kertoisin, että et ole kyseisistä asioista ylpeä, mutta olet käsitellyt ne ja jättänyt taakse ja aloittanut nollasta. Siinä nollatilanteessa mies tuli elämääsi, ja sinä toivoisit, ettei hänkään velloisi sinun menneisyydessäsi, jolla ei ole mitään tekemistä nykyhetken kanssa. Ja jos hän niin tekee ja perustaa mielipiteensä ja päätöksensä aikaan, jolloin hän ei sinun elämääsi kuulunut, särkyy sinun sydämesi, mutta sinä et asialle mitään voi.

Sen jälkeen voit vain odottaa hiljaa. Saat ainakin tietää, pitääkö mies juuri sinusta vai jostain mielikuvasta.

Vierailija
33/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän tuolla miehellä mitään ongelmaa pettäjän, eli sen kaverinsa kanssa tunnu olevan. Aika tekopyhää noilla spekseillä kiukutella kakkosen moraalista, jos pettäjän moraalissa ei näe suurta valittamisen aihetta.

Vierailija
34/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna lähettäisin viestin, jossa kertoisin, että et ole kyseisistä asioista ylpeä, mutta olet käsitellyt ne ja jättänyt taakse ja aloittanut nollasta. Siinä nollatilanteessa mies tuli elämääsi, ja sinä toivoisit, ettei hänkään velloisi sinun menneisyydessäsi, jolla ei ole mitään tekemistä nykyhetken kanssa. Ja jos hän niin tekee ja perustaa mielipiteensä ja päätöksensä aikaan, jolloin hän ei sinun elämääsi kuulunut, särkyy sinun sydämesi, mutta sinä et asialle mitään voi.

Sen jälkeen voit vain odottaa hiljaa. Saat ainakin tietää, pitääkö mies juuri sinusta vai jostain mielikuvasta.

Plaah, mitä tollaisia selittelyitä ja aneluita. Jotenkin ämmämäistä ruikutusta. Itse en kyllä sanoisi yhtään mitään koska ongelma on vain ja ainoastaan miehen päässä. Jos mies on niin pienimunainen että ei ymmärrä sen vertaa että molemmilla on oma menneisyys eikä sitä tarvitse vatvoa kummankaan. En ruikuttaisi perään.

Vierailija
35/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollisen puolison suhdehistoria kiinnostaa, pitää kertoa omakin historia. Jos toinen ei halua kertoa menneisyydestään, voivat henkilöt lopettaa yhteydenpidon tai toinen voi hyväksyä sen ettei kuule kumppaninsa historiaa.

Mikään huono asia suhdehistoriaa tärkeänä pitäminen ei ole. Yhtä arvokas kuin se mielipide ettei kumppanin menneisyydellä ei ole mitään väliä.

Jos jonkun utelut haittaavat, älä ole hänen seurassaan. Jos kumppaniehdokas ei kerro menneisyydestään ja se haittaa sinua merkittävästi, etsi ihminen joka on sellainen kuin haluat.

Vaatimuksia puolisolle on erilaisia, ihminen itse ottaa vastuun siitä mitä kriteerejä pitää tärkeinä.

Vierailija
36/36 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän tuolla miehellä mitään ongelmaa pettäjän, eli sen kaverinsa kanssa tunnu olevan. Aika tekopyhää noilla spekseillä kiukutella kakkosen moraalista, jos pettäjän moraalissa ei näe suurta valittamisen aihetta.

Onkohan he sydänystäviä. Mietin, että kyllä mulla vois olla tuttavapiirissä kavereita, joilla on erilaisia mieltymyksiä ja arvoja, esim. työkavereita, aikanaan opiskelukavereita ym. Ei heistä sydänystäviä tule, mutta heitä näkee.

Sen sijaan kun mä etsin puolisoa niin samanhenkisyyden ja arvomaailman piti kohdata paljon voimakkaammin kuin jonkun kaverin kanssa. Mä voin käydä lenkillä vaikka ihmisen kanssa, joka ei jaa mun arvoja jos me molemmat harrastetaan maratonjuoksua, mutta mä en halua mennä naimisiin ihmisen kanssa, joka ei jaa mun arvoja. Minun ja puolison yhteensopivuuden pitää olla aivan eri tasoista kuin minun ja jonkun satunnaisen kaverin. Ihan tällanenkin esimerkki, että ei mua haittaa käydä yhdessä jumpalla ihmisen kans, joka inhoo mökkeilyä tai patikointia ja muita ulkojuttuja. Mut puolison kohdalla taas tuntui tärkeältä, että hän jakaa mun luontorakkauden ja viihtyy kanssani Lapissa ja mökillä.

Ap:kin vois varmaan olla ihan hengailukaveri miehelle (ei mies varmaan halveksi kumpaakaan, ap:ta tai kaveriaan), vaik heil onki tosi erilaiset arvot, mut ehkä jos ap:n kohdalla kyse oli lähinnä siitä, ettei etitty kaveria vaan kumppania ni voi olla helpompi olla pitämättä yhteyttä ollenkaan. En usko, että mies suoranaisesti halveksii. Luulen, että vaan haluaa puolisokseen ihmisen, joka on enemmän samankaltainen kuin hän itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme