Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo kaikkeen ei

Vierailija
19.03.2017 |

Mikään ei sovi,mikään idea ei käy.Onko kenelläkään tällaista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin sä aikuinen nainen miehesi lupia tarvitset?

Vierailija
2/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inä alan kausittain sanoa kaikkeen ei silloin kun vaatimuksia ja vaatimusten esittäjiä on liikaa, tuntuu siltä, että ei jaksa joka paikkaa revetä ja kaikki harmittaa. Ei vaan jaksa enää yhtään uutta vaatimusta. Tilanne paranee sitten kun olen saanut aikaa myös itselleni, omilla ehdoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim yhteisen yrityksen hoitoon kun mies on pääomistaja, lasten asioita tuskin voin yksin päättää yms.

Vierailija
4/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa hankkiutumaan pois sellaisesta tilanteesta, jossa oma elämä on riippuvainen toisen antamista hyväksynnöistä.

Vierailija
5/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa alkaa hankkiutumaan pois sellaisesta tilanteesta, jossa oma elämä on riippuvainen toisen antamista hyväksynnöistä.

Sitä olen yrittänyt tehdä mutta monesta syystä se ei ole onnistunut.

Vierailija
6/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia EI ihmisiä vain on olemassa. Jos joku asia ei ole heidän ideansa vaan jonkun toisen niin se on automaattisesti EI. Kaikki uusi ja tuntematon on EI. Tuollaisen EI EI EI:n kanssa elämä ei johda mihinkään, paitsi pahaan mieleen ja vaikeuksiin. Älä jää katselemaan, mies ei tuosta muutu.

Vierailija
7/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia EI ihmisiä vain on olemassa. Jos joku asia ei ole heidän ideansa vaan jonkun toisen niin se on automaattisesti EI. Kaikki uusi ja tuntematon on EI. Tuollaisen EI EI EI:n kanssa elämä ei johda mihinkään, paitsi pahaan mieleen ja vaikeuksiin. Älä jää katselemaan, mies ei tuosta muutu.

Pakko se on katsella kun ei muuta vaihtoehtoa valitettavasti ole.

Vierailija
8/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on. Aloitin juuri ketjun mieheni masennuksen aiheuttamasta helvetistä. Ensimmäinen vastaus 80% kaikkeen on ei, vaikka myöhemmin myöntyisikin.

Vierailija
9/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vain ole yrittänyt tarpeeksi ja syitä on helppo keksiä. Jos valitset jäädä, mikään määrä nettivalitusta ei saa miestäsi muuttamaan käytöstään. Ei meillä ole nappia jota painamalla poistaisimme EI:n miehesi sanavarastosta. 

Vierailija
10/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vain ole yrittänyt tarpeeksi ja syitä on helppo keksiä. Jos valitset jäädä, mikään määrä nettivalitusta ei saa miestäsi muuttamaan käytöstään. Ei meillä ole nappia jota painamalla poistaisimme EI:n miehesi sanavarastosta. 

Olen mä yrittänyt mutta kun en saa asuntoa,raha-asiat on todella vaikeita yms.

Vierailija
11/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim yhteisen yrityksen hoitoon kun mies on pääomistaja, lasten asioita tuskin voin yksin päättää yms.

Yrityksen jätät miehen hoitoon. Lähes kaikista lasta koskevista asioista voit päättää yksinkin.

Vierailija
12/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy. Aina on vaihtoehto.

Vierailija
13/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on vaan jäätävä katselemaan miestä jos nuo asiat estävät lähtemisen. Suomessa kukaan ei jää tyhjän päälle ja apua on saatavilla, mutta jos VALITSET jäämisen älä syytä tilanteesta asioiden vaikeutta vaan itseäsi. 

Vierailija
14/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komentanut ukkoasi liikaa ja sillä on yksipuolisesti hyväksikäytetty olo. Joka asiaan tulee EI kunnes vaatimukset vähenee tai tavarat muuttaa eri osoitteisiin.

Oma ei-kauteni päättyi loisteliaaseen eroon. Lähtöpäätös on edelleen yksi elämäni parhaista päätöksistä.

Vierailija
15/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on vaan jäätävä katselemaan miestä jos nuo asiat estävät lähtemisen. Suomessa kukaan ei jää tyhjän päälle ja apua on saatavilla, mutta jos VALITSET jäämisen älä syytä tilanteesta asioiden vaikeutta vaan itseäsi. 

Ennenkuin saan mitään tukia yhteiskunnalta siihen menee vuosi tai kaksi. Entisellä yrittäjällä se menee niin eikä kukaan ulkopuolinen halua työllistää niin vaihtoehdot on vähissä.

Vierailija
16/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen komentanut ukkoasi liikaa ja sillä on yksipuolisesti hyväksikäytetty olo. Joka asiaan tulee EI kunnes vaatimukset vähenee tai tavarat muuttaa eri osoitteisiin.

Oma ei-kauteni päättyi loisteliaaseen eroon. Lähtöpäätös on edelleen yksi elämäni parhaista päätöksistä.

Saa tuo pois muuttaa jos haluaa.

Vierailija
17/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa teidän perheessä se uusavuton tyhmä oletkin sinä.

Jääppä sitten siihen niinkauaksi aikaa kun se mies viitsii noin nuijaa katsella.

Vauva palstalla EI löydy sulle apuja eikä empatiaa.

Vierailija
18/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Jos esim. kysyn, varataanko perheelle lomamatka, vastaus on EI. Lähdetäänkö käymään sukulaisten mökillä, kun kutsuivat? EI. Lähdetäänkö lasten kanssa Powerparkiin? EI. Lähdetäänkö käymään mummolassa, kun pyysivät syömään? EI. Käydään ostamassa uusi grilli. EI. Lähdetäänkö hiihtämään koko pehe? EI. Luistelemaan? EI. Pulkkamäkien? EI.

Tätä voisi jatkaa loputtomiin...

Pari vuotta sitten tein päätöksen, että homehtukoon yksinäisyyteensä, ja aloin lasten kanssa kolmestaan liikkua ja tehdä asioita. Mitä sitä tuollaista vastarannan kiiskiä perässä vetämään. Harmittaa vaan, kun ei ole aina ollut tuollainen, vaan oli nuorempana ihan oma-aloiyteinenkin.

Erohan tästä tulee, tiedän sen. Jos meillä ei ole mitään yhteistä, en jaksa tätä kauaa. Nyt jo 2-3 vuotta mennyt näin.

Vierailija
19/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa tuo pois muuttaa jos haluaa.

Sieltä löytyi totuus. Teillä on suhde viimeisellä metrillä. Laitelkaapahan pakettiin niin lapsille jää vähemmän traumoja.

Ukkosi lähtee joka tapauksessa vuoden sisään.

Vierailija
20/22 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu. Jos esim. kysyn, varataanko perheelle lomamatka, vastaus on EI. Lähdetäänkö käymään sukulaisten mökillä, kun kutsuivat? EI. Lähdetäänkö lasten kanssa Powerparkiin? EI. Lähdetäänkö käymään mummolassa, kun pyysivät syömään? EI. Käydään ostamassa uusi grilli. EI. Lähdetäänkö hiihtämään koko pehe? EI. Luistelemaan? EI. Pulkkamäkien? EI.

Tätä voisi jatkaa loputtomiin...

Ja mitä näistä ukkosi halusi tehdä? Niin, ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä