Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin juuri isosta marketista viikon ruuat. Aikaa kului 10 minuuttia. Siunattu ruuan verkkokauppa.

Vierailija
19.03.2017 |

Haen ruuat kotiin huomenna, kun ajan töistä kotiin. Kuka muu tilaa ruuat valmiiksi kerättynä ja säästää kauppamatkaan kuluvan ajan johonkin muuhun?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En luota siihen että poimivat kunnon kasvikset ja riittävällä päiväyksellä olevia tuotteita. Lisäksi en ole valmis maksamaan sitä ylimääräistä hintaa tuosta palvelusta. Mieluummin haen kasvikseni ja lihani Lidlstä itse halvemmalla, kuin maksan vedestä (miedosti suolattu) lihan hinnan prismalle. Lidl sijaitsee työmatkan varrella, niin että poikkeamaa tulee maksimissaan 400 m, ja lidlssä asioi nopeasti.

Vierailija
2/5 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kiitos. Töihin tulee ruoka tukusta,, ja kasvikset on usein aika skeidaa, samoin maitoa saattaa tulla iso satsi niin, että parasta ennen -päiväys on seuraavana päivänä.

Mulla on aikaa käydä kaupassa ja valita itse haluamani tuotteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaakin, mutta meitä on vain 4, niin menee melkein samalla kun itsellekin ostaa. Kyllähän se jos Prismaankin menee, niin normiostoksista en alle puolen tunnin selviä. Usein menee kauemminkin. Mutta käynkin pääasiassa S-marketissa, se on nopeampi kauppa. Meidän Prismassa tuskin on edes tuota palvelua. K-ryhmä ei ole minun juttuni, koska kalliimpi. Paitsi Pirkka-tuotteet.

Vierailija
4/5 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno yritys mainostaa, mutta...

Vierailija
5/5 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilataan nykyään ruuat kotiinkuljetuksella. Meillä 2 pientä lasta, ei autoa ja asutaan suht kaukana isoista ruokakaupoista. Junalla kun käymme ruokakaupassa niin siihen menee tällä porukalla puoli päivää. Yksin taas ei tän porukan viikon ostoksia saa tuotua kotiin asti todellakaan, siis kaupassa pitäisi ravata vähintään parin kolmen päivän välein. Siis mielelläni maksan sen kympin ekstraa per ostoskerta kotiinkuljetuksesta. Ihan hyvin on mielestäni sujunut, ei ole tullut huonoja vihanneksia tai hedelmiä eikä maitoja lyhyillä päiväyksillä. Joskus puuttuu tuotteita mutta nekin korvataan vastaavalla jos antaa siihen luvan. Parasta on se ettei kylmäketju katkea, pakasteetkin tuodaan erillisessä kassissa ensimmäisenä suoraan auton pakasteosasta. Kesällä varsinkin meidän ostokset lämpeäisivät ihan liikaa kun matkaa kaupasta kotiin sen verran paljon. Ennen piti myös aina ostaa mahdollisimman pieniä (ja kalliimpia!) pakkauksia kaikesta kun ei jaksanut kantaa kotiin isoja jauhopusseja, isoja 1,5l maitoja ja säästöpakkauksia pesuaineista ja vaipoista jne jne. Olen ihan tosi tyytyväinen, meidän elämä on helpottunut ihan hirveästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi