mitä tekisit jos
lopettaisin yhteydenpidon sinuun etkä ikinä kuulisi minusta enää?
m.lle
Kommentit (9)
Aion keskittyä jatkossa vain k-juttuihin. En juttele sinulle enää. Harmittaa vaan miten olin taas tyhmä ja naivi, kun tuhlasin tuollaiseen kiusanhenkeen vuosia hukkaan. Parhaiten muistan sinusta ilkeät sanat ja pilkkaamisen. En varmaan ikinä unohda niitä!
Olen sinuun tutustumisen jälkeen muuttunut aika paljon. Ennen jaksoin tsempata ja esittää iloista vaikka oli ukkoja jotka vedätti, raiskasi ja viimeisin hyväksikäytti pitkään, mutta nyt en jaksa enää. Sinuun tutustuminen oli viimeinen niitti, lopullinen piste miellyttämiselle ja ihmissuhteiden etsinnälle.
Eniten harmittaa kuitenkin se, että tuhlasin sinuun niin paljon aikaa, jonka olisin voinut käyttää vaikka opiskeluun. Jos olisin tehnyt näin, en enää asuisi tässä hirveässä kylässä. :O
Sinä et olisi tehnyt samaa jos olisit ollut minä. :)
Miksi minunkaan siis pitäisi olla sinun piristäjäsi ja itsetunnon parantajasi? Ja vielä ilmaiseksi! :D
Käyttäjä4537 kirjoitti:
Miksi minunkaan siis pitäisi olla sinun piristäjäsi ja itsetunnon parantajasi? Ja vielä ilmaiseksi! :D
Perustelepa alanuolia. Niillä ei ole mitään merkitystä ilman perusteluja.
Käyttäjä4537 kirjoitti:
Se on loppu nyt! :)
Öitä ja hyvää jatkoa.
Tämän iltainen oli sen verran järkyttävä, että se sai minut miettimään, jos katkaisisin yhteydenpidon sinuun lopullisesti. Olen monta kertaa katsonut läpi sormien ja antanut anteeksi, eikä tämä tästä ikinä paremmaksi muutu. Huomattavasti nuorempi nainen ei ole vanhoille ukoille muuta kuin sylkykuppi. Puretaan omaa pahaa oloa, surkeaa itsetuntoa ja ihmissuhdepettymyksiä johonkin ihan täysin syyttömään ihmiseen.