Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KIIRE Mihin Muumimaailma reissun yhteydessä yöks kera lasten??

Vierailija
21.03.2006 |

Antakaa hyvät yöpymispaikat läheltä tai sitten edulliset kauempaa Muumimaailmaa, näin helpotatte yhen kiireisen kotiäidin netissä etsinmistä vähän

KIITOS =)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanta-asiakastyrkkyjä kesäisin, joissa yhdistyy hotelliyöpymiset ja muumimaailma-liput.

Miksi noin kiire, kun Muumimaailma ei avaudu yli kahteen kuukauteen vielä???

Hamburger Börs ja joku Scandiceista Turun keskustassa on suosituslistalla.

Vierailija
2/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti käy niin paljon yökalassa kesäaikaan, että voitte majoittua minun puolestani hänen kamariinsa. Meidän talkkari kyllä soutaa teidät sitten aamulla portille.

Tarja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kannata minnekään Sokos-hotelliin siellä mennä. Nuo persoonalliset paikat ovat kyllä ehkä vähän kalliimpia (ehkä eivät kaikki), mutta sen hinnan arvoisia.

Itse sain noista tietoa Naantalin matkailutoimistosta. Mulla on sieltä saatu paperiesitekin. Parhaimman paikan löysin kuvailemalla matkailutoimiston virkailijalle, mitä haluaisimme. Ja paikka oli unelma! en ikinä unohda sitä. Niin kauniisti sisustettu, sijainti ihan mieletön. Ihanaa seksiä yöllä, kun lapset nukkuivat...

Mutta tuota omaa paikkaani en halua tässä paljastaa, koska se on muutenkin jo hirveän suosittu ja meillä olis tarkoitus mennä sinne taas ensi kesänä. En ole vielä varannut..

Neuvon siis soittamaan sinne matkailutoimistoon!

Vierailija
4/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten älä huoli nro 5, en ole sinun kutumajaasi valtaamassa. Kiitos asiallisista vastauksista!

terv. ap

Vierailija
5/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ollut !!

Nyt oikea AP kiittää ja kumartaa, lisääkin saa ehdotella.

Ja eihän täs kauaa kesään oo, jos joku tietty hetki varattava, ei niin vaan pysty millon vaan lähtee!

Vierailija
6/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso nettisivuilta www. naantalispa . fi

Vierailija
7/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva yhdistää muumi-reissuun " iso" kaupunki. Mutta tosiaan, Naantalista löytyy ihania ja persoonallisia majoituskohteita, netistä löytyy paljon Naantalin matkailu-sivuilta. Viime kesänä ystäväni valitsi sellaisen puutalo-majoituksen ja tykkäsivät, paitsi että huone oli ollut älyttömän kuuma, ei tietenkään ilmastointia ja sitten kun oli pakko pitää ikkunaa auki, niin huone täyttyi hyttysistä.

Myös Naantali Campingin mökkejä voin suositella, olen sellaisessa yöpynyt, sijainti hyvä ja mökki siisti.

Vierailija
8/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut edes kovin pitkä matka Naantaliin... Olettaen tietty että on auto käytössä.

Tässä: http://www. kolumbus. fi/taattistentila/index. html

Vierailija
9/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoitus on opiskelija-asuntolan solukämpissä, ts. käytössä on keittiötilat. Meillä oli käytössä koko solu!

Vierailija
10/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo joku sanoikin, niin on tosi kiva paikka, edullinen ja ihana ympäristö.

Vierailija
11/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä menisi toiste pienten lasten kanssa!

korkeuserot oli niin isot että jyrkkää laskua joka suuntaan,

sai pitää kokoajan kädestä kiinni ettei vaan lähde vierimään alas polulta!

itse kun olen tottunut että lapsoset saa leikkiä suht vapaasti mökin pihalla, tuolla se ei olisi tullut kuuloonkaan!!!

Vierailija
12/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällai sitä sekoittaa asiat kun väsyneenä näppäilee. Mutta tilan nimi on sentään oikein, ja paikka oli lapsen mielestä ihana. riittävän pieni; ei liikaa hälinää.

Kiitos korjauksesta! :)

13

Vierailija
13/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on porin lähellä!!!

Vierailija
14/14 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut me ollaan majottauduttu s-bonus kortin avulla ihan älyn halvalla Turun keskustassa Hamburger Börs hotellissa.