Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olisi hyvät neuvot kullan arvoisia

Shokki
18.03.2017 |

Olen raskaana, laskettu aika on toukokuussa.
Tänään mies kertoi, että muuttaa pois. Nyt illalla teki asuntohakemuksen.
Miehelläni on aiemmin ollut talousvaikeuksia, minkä vuoksi asuntomme (omistus) on minun nimissä, samoin auto. Siitäkin on rahoitusta jäljellä. Mies on maksanut sitä. Hän saa luottotiedot takaisin kesällä, jolloin oli tarkoitus pikkuhiljaa tasata näitä velkasuhteita.
Minulla on 1 ala-asteikäinen lapsi edellisestä suhteesta ja miehellä yläasteikäinen. Minun lapseni asuu meillä, miehen lapsi äitinsä kanssa.

Olen nyt jäämässä lievästi sanottuna kuseen. Erityisesti taloudellisesti. Ja nyt en tarvitse kiitos yhtään kommenttia siitä miten tyhmä olen ollut tähän joutuakseni. Meillä on ollut hääpäiväkin varattuna tulevien ristiäisten yhteyteen, joten en todellakaan olisi odottanut tätä.
Mies on vaan nyt tullut tulokseen ettei hän haluakaan, ei mitään. Itse on kuitenkin minua kosinut ja tulevaisuutta maalaillut. Mutta nyt ei.

Mitähän hel**ttiä tässä tekisi ja missä järjestyksessä? Minulla on muutama viikko töitä ennen äitiyslomalle jäämistä. En pysty maksamaan kaikkea yksin! Asunnon, ehkä, nipin napin. Mutta auto siihen päälle....ja tulojen tippuminen nyt samaan aikaan...ei ei. Jos autoliikkeseen sen vie niin taitavat ihan pilkkahinnalla vaan ostaa?
Asunnon myynti puolestaan ihan mahdotonta nykyisin. Emme ole pääkaupunkiseudulta.

Olen aika shokissa. En kyllä usko ennen kuin näen että oikeasti on tästä nyt lähdössä...vaan taitaa se olla.
Tosi reilu tilanne kaikin puolin....lasten kanssa pärjääminen ei minua nyt niinkään pelota mutta tämä taloudellinen umpikuja.

Hyviä vinkkejä asioiden järjestelyyn ottaisin mielelläni vastaan!
Kun ei tästä nyt vielä osaa kellekään sanoakaan mitään.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli sitten kiire taas lisääntyä enne naimisiin menoa?

Jankuti jankuti jankuti jankuti....

Ehkäisy ehkäisy ehkäisy ehkäisy....

Vierailija
42/44 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet auton haltija, et omista sitä etkä voi näin ollen myydäkään. Mutta kenen nimissä autolaina sitten on jos mies on muka omistaja vaikka ei ole luottotietoja? Taloon saat lyhennysvapaata lainaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan ollut päivä.

Tässä onkin nyt tapahtunut aivan uusia käänteitä. Mies istui täällä kotona koko aamupäivän muka passiivisena mutta jotain siinä käytöksessä oli erikoista. Tein itse ihan päin vastoin kuin eilen ja aiemmin aamulla; menin miehen syliin istumaan, katsoin ihan läheltä silmiin ja kysyin nätisti että "mitä nyt oikein on tapahtunut?" Lapseni oli ulkona niin ajattelin että ainoa hyvä hetki vielä yrittää.

Mies rupesi itkemään. Meni lopulta ihan pois tolaltaan. Olin vähintäänkin ihmeissäni.

Hän kertoi että on sairas, todella vakavasti sairas ja saanut sen tietää tällä viikolla. En ole tiennyt hänen käyneen lääkärissä edes. Hän oli päättänyt "muuttaa" eli roudata tavaransa pois, etteivät jää minun riesakseni, ja tappaa itsensä. Niin hän oli suunnitellut ja päättänyt.

Minä raivostuin, vedin avokämmenellä päin näköä (joo ei tosiaan saisi) ja itkettiin sitten molemmat jonkin aikaa. Olin tyrmistynyt raivoissani, että hän oli suunnitellut tuollaista minun selkäni takana. Oli päättänyt olla kertomatta sairastumisesta kenellekään.

Soitin sitten hätäpäissäni päivystykseen, missä asiani ohjattiin psykiatrian puolelle ja luojan kiitos mieheni pääsi heti tänään akuuttiosastolle. Siellä hän nyt on.

Jatkosta en osaa sanoa nyt vielä mitään. Onneksi minulla on ihana esimies töissä, soitin hänelle tänään niin ainakin pari päivää voin olla nyt pois töistä ihan rauhassa.

Aloittaja

Vierailija
44/44 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet auton haltija, et omista sitä etkä voi näin ollen myydäkään. Mutta kenen nimissä autolaina sitten on jos mies on muka omistaja vaikka ei ole luottotietoja? Taloon saat lyhennysvapaata lainaan.

Auton omistajahan on rahoitusyhtiö niin kauan kuin rahoitusta on jäljellä. Minun nimissä rahoituslaina on mutta ei se tee minusta auton omistajaa. Olen haltija ja mies toinen haltija. Laskut tulevat minun nimellä mutta mies on ne maksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi