Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikein vai väärin?

Ihmettelijä
18.03.2017 |

Hei. Tutustuin joulun välipäivillä erääseen mieheen netissä, joka otti minuun yhteyttä. Juteltiin monta päivää putkeen melkein 24/7, kunnes tuli paluu arkeen. Sen jälkeen olemme jutelleet silloin tällöin ja meidän piti nähdäkin muutaman kerran, mutta kiireiden takia ei onnistunutkaan.
Itse olen ajatellut, että yksi mies kerrallaan ja esimerkiksi baarissakin olen kieltäytynyt miespuolisen henkilön huomiosta. Tänään huomasin kuitenkin käydessäni Instagramissa, että tämä kyseinen mies oli laittanut kuvan kotoaan ruuasta, kahdesta lautasesta ja kahdesta viinilasista. Sitten huomasin, että hän syö toisen naisen kanssa. Ihmettelen tätä, sillä hän on itsekin vaikuttanut kiinnostuneelta, kuten minäkin. Että mitäs nyt on tapahtunut? Mielestäni, jos kiinnostus katoaa jossain vaiheessa, kuuluisi siitä sanoa suoraan eikä tehdä noin. Vai olenko vain lapsellinen? Mitä mieltä olette: oikein vai väärin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin, mutta toisaalta jos ette ole tavanneet ikinä, niin ei seurusteluksi voi sanoa. Mielestäni hän kyllä olisi voinut ilmaista, että muitakin tapailee. Sinunkaan ei mukavasta seurasta kannata kieltäytyä tässä tapauksessa. Jos hän syystä tai toisesta menettänyt mielenkiintonsa sinuun, niin voisi tietty ilmoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla