Hammaslääkärikeskus Oral - pulaa asiakkaista?
Olen totaalisen kyllästynyt Oralin tapaan soitella asiakkaidensa perään jos ei heti muistutuksen jälkeen tee varausta. Menee jo häiriköinnin puolelle. Ei taida olla asiakkaita jos on resursseja asiakkaiden metsästämiseen. Hinnat on kyllä niin huikeat ettei ole ihme jos kato on käynyt...
Kommentit (27)
Minulla Tampereen Koskikeskuksen Oralista vain hyviä kokemuksia sekä hammaslääkäreiden että hammashoitajien osalta. Ajan tarjoaminen määräaikaistarkastukseen edes puhelinsoitolla ei ole ärsyttänyt, kun niin kohteliaasti ja kauniisti puhuva ihminen on sen tehnyt.
Hammaslääkäriasema Hymysuu keskustassa on sikakallis ja palvelussakin oli toivomisen varaa. En aio mennä itse enää enkä suosittele muillekaan.
Itsellä myös negatiivisia kokemuksia hymysuun henkilökunnasta (Lahdessa). Tapasin monta työntekijää kokoproteesin liittyen. Heistä kaksi oli erittäin töykeästi ja tökerösti käyttäytyvää hammaslääkäriä, erityisesti vanha mieshenkilö. Hoidon aikana en saanut lainkaan asiaankuuluvaa hammasproteesin hoitoon liittyvää konsultaatiota.
Hammaslääkäriasema Hymysuu keskustassa on sikakallis ja palvelussakin oli toivomisen varaa. En aio mennä itse enää enkä suosittele muillekaan.
Itsellä myös negatiivisia kokemuksia hymysuun henkilökunnasta (Lahdessa). Tapasin monta työntekijää kokoproteesin liittyen. Heistä kaksi oli erittäin töykeästi ja tökerösti käyttäytyvää hammaslääkäriä, erityisesti vanha mieshenkilö. Hoidon aikana en saanut lainkaan asiaankuuluvaa hammasproteesin hoitoon liittyvää konsultaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin paikkauttamassa hampaan Oralilla. Myönnän etten selvittänyt hintoja, vaan menin "tyhmänä" kun sai S-bonusta. No työkaveri oli paikauttanut yhden hampaan puolet halvemmalla. Joka vuosi nyt soittelevat perään vaikka aina kerron vaihtaneeni hammaslääkäriasemaa, eikä tarvitse soitella.
Oliko siis työkaverillasi ja itselläsi ihan täsmällisesti samanlaiset hampaat ja samanlainen lohkeama/murtuma/karieshammasmätä, täsmälleen samanlaiset hampaat ja täsmälleen samanlainen vika korjattavana?
Vertailukelpoista kyllä tässä tapauksessa.
Uskomatonta.
Oikean oraalin pitää olla kunnon juurihoito.
Sitten on vielä Oral B!
T: Urpo
Kosmeettisia juttuja, joista aiemmin sanottu ettei todennäköisesti toimi ja turhaa rahanmenoa vaan.