Katsoin tuommoisen "epilepsiavalo-videon" ja nyt oksettaa ja päässä kihelmöi
Luin lehdestä, että joku oli lähettänyt jollekin kriitikolle sellaisen videon ja ajattelin katsoa millaisia ne on niin tuli sitten kamalan outo ja huono olo. Oksettaa ja pään sisällä kihelmöi. Jotenkin levoton olo on myös.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin. Mulla todettiin epilepsia vähän aikaa sitten. Kohtaukset alkaa juuri tollaisella ihmeellisellä kihelmöinnillä. Mene varuilta pitkäksesi ettet satuta itseäsi jos nyt satut saamaan kohtauksen.
Ai juu:( olen tässä pitkälläni jo lepäilemässä,ei oikein huvita liikkua nyt. Ap
Laita linkki johonkin hauskaan vilkkuvalovideoon. Netflixistä ei löydy enää katseltavaa.
Kenelle tahansa terveelle aikuiselle voi tulla satunnainen epilepsiakohtaus juurikin vilkkuvista valoista (ns. shokkivaloista) varsinkin väsyneenä. Jotkut teinit voivat saada kovan fyysisen rasituksen seurauksena esim. liikuntaharrastuksessa kohtauksen kerran elämässään mutta eivät välttämättä koskaan sen jälkeen. Johtuu siitä, että aivot ovat kasvamassa ja muotoutumassa teini-iässä ja hermokytköksiä luodaan uudestaan.
Tuota noin. Mulla todettiin epilepsia vähän aikaa sitten. Kohtaukset alkaa juuri tollaisella ihmeellisellä kihelmöinnillä. Mene varuilta pitkäksesi ettet satuta itseäsi jos nyt satut saamaan kohtauksen.