kielletty rakkaus?
Haluaisin kysyä millaisia ajatuksia palstalaisilla on hieman erikoisemmasta parista. Monesti ikäero hyväksytään jos mies on vanhempi, mutta onko se sitten ikäeron ollessa toisinpäin aivan kauhea asia?
Olen itse helmikuussa 30 täyttänyt kahden lapsen äiti (en ole opettaja tai valmentaja enkä mitään muutakaan sellaista mikä tekisi parisuhteestamme lain mukaan kielletyn), olen jo n. 8 kuukautta tapaillut itseäni huomattavasti nuorempaa...sanotaan nyt ihan suoraan että 16 vuotiasta poikaa. Hän asuu pääsääntöisesti luonani ja olemme sopineet yhteen täydellisesti, yhdessä liikkuessamme olemme saaneet TODELLA paljon paheksuvia katseita ja siksi haluasinkin tietää tarkemmin mitä tämä saa teidät ajattelemaan?
Mitä ajatuksia asia teissä herättää? Hyväksyttekö vaiko ette, jos ette niin miksi ei?
Kommentit (13)
Aivan käsittämätöntä tuollainen! Vai että oikein pitäisi hyväksyä tuollainen lasten hyväksikäyttäjä, hoida nyt äkkiä aikuinen ihminen itsellesi apua, jos kuvittelet tuon olevan normaalia.
seurustellut 24 vuotta vanhemman naisen kanssa kohta 5 vuotta. Tosin olen itsekin jo 31v. Katseita tulee, mutta antaa tulla.
oli provo tai ei niin sairasta tuo on joka tapauksessa, aikuisella on vastuu
on kyllä ihme homma kun löytyy tälläisellekin sairaalle touhulle puolustelijoita, täysin eri asia jos poikakin olisi AIKUINEN, mutta ei...mene äkkiä hoitoon ennen kun aiheutat pojalle vakavia traumoja hyväksikäytölläsi!
toivottavasti omat lapsesi viedään pois ettet niitä ala hyväksikäyttämään myös!
Jos olisi täysi-ikäinen, muuten ei.
Tajuatko, että on kaksi kuusi vaihtoehtoa miksi poikan on kanssasi.
1. Olet pakottanut.
2. Hän haluaa tehdä jonkun omanikäisensä tytön mustasukkaiseksi.
3. Poika haluaa ärsyttää vanhempiaan.
4.Poika haluaa seksikokemusta, että olisi kokeneempi, kun pääsee harrastamaan seksiä jonkun ihanan OMANIKÄISENSÄ tytön kanssa.
5. Sinulta saa rahaa tai muita hyödykkeitä.
6.Ihan läpällä.
älä välitä näistä negatiivisistä ymmärtämättömistä ihmisistä :) koittakaa vaan nauttia elämästä yhdessä niin kuin parhaaksi näette :) onnea tulevaisuuteen
Onko poika kova panemaan? Tossa iässähän seisoo 24/7/
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi täysi-ikäinen, muuten ei.
Miksi juuri täysi-ikäisyys merkitsee, eikö tärkeämpi ole suojaikäraja (joka on Suomessa 16v.)? Vaikka provohan tämä aloitus varmaan on.
sairasta...miksei aikuinen mies kelpaa?