Avomieheltä tuli tekstari että hän on ajanut ulos ja auto on lunastuskunnossa
Soitin tietysti takaisin heti ja äänestä päätellen hän on melko tukevassa jurrissa. Eli meidän perhe pitää nyt sitten joutua pärjäämään ilman autoa ja ajokortittomalla miehellä vielä jonkin aikaa.
Kommentit (21)
No mikset itse aja? Vai eikö sulla ole korttia ja autoa? Hanki ne.
Vierailija kirjoitti:
Provo
Noita tapauksia on paljon ja yksikin on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin kun ne hankitaankin päivässä menemällä kauppaan, eiku...
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo auttaa tähän tilanteeseen, jos mies ajoi auton päreiksi?
Ei kai vakuutusyhtiö mitään lunasta, jos on itse kännissä törttöillyt autonsa pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vakuutusyhtiö mitään lunasta, jos on itse kännissä törttöillyt autonsa pilalle.
Ei todellakaan.
Vakuutus yhtiö ei maksa euroakaan korvausta . Toivottavasti ei ollut kovin arvokas auto
Vierailija kirjoitti:
Soitin tietysti takaisin heti ja äänestä päätellen hän on melko tukevassa jurrissa. Eli meidän perhe pitää nyt sitten joutua pärjäämään ilman autoa ja ajokortittomalla miehellä vielä jonkin aikaa.
Jos vakuutusyhtiölle selviää että kuski oli jurrissa niin autoa ei lunasteta eli korvata vaan koko lysti menee ihan omaan piikkiin.
Toivottavasti ei saa korttia ikinä enää takaisin ja toivottavasti saa helvetin ison sakon. Kai se rattijuoppokusipää vietiin putkaan?
Vierailija kirjoitti:
Luehan aloitus uudelleen: auto on lunastusKUNNOSSA.
Eihän ap edes väitä, että autoa LUNASTETTAISIIN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vakuutusyhtiölle selviää että kuski oli jurrissa niin autoa ei lunasteta eli korvata vaan koko lysti menee ihan omaan piikkiin.
No ensimmäisenähän se on pilli suussa eli kyllä varmasti saa tietää, jos kännissä ajanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luehan aloitus uudelleen: auto on lunastusKUNNOSSA.
Eihän ap edes väitä, että autoa LUNASTETTAISIIN!
No hänen olisi ollut hyvä käyttää jotain toista termiä kuten esimerkiksi vaikka p*skana. Lunastuskunnolla hän viittaa suoraan vakuutusyhtiöön. :)
Huh! Onneksi ei saanut henkeä tai terveyttä keltään!
Varmaan olisi ihan hyvä käydä sairaalassa tarkistuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vakuutus yhtiö ei maksa euroakaan korvausta . Toivottavasti ei ollut kovin arvokas auto
Halvassa autossa ei kannata edes pitää kaskoa.
Voiko työnantaja irtisanoa miehen koska kortti on kuivumassa?
Provo