Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Soitin tietysti takaisin heti ja äänestä päätellen hän on melko tukevassa jurrissa. Eli meidän perhe pitää nyt sitten joutua pärjäämään ilman autoa ja ajokortittomalla miehellä vielä jonkin aikaa.

• ylös 0
  • alas 19

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mikset itse aja? Vai eikö sulla ole korttia ja autoa? Hanki ne.

Niin kun ne hankitaankin päivässä menemällä kauppaan, eiku...

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mikset itse aja? Vai eikö sulla ole korttia ja autoa? Hanki ne.
Mitä tuo auttaa tähän tilanteeseen, jos mies ajoi auton päreiksi?

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Ei kai vakuutusyhtiö mitään lunasta, jos on itse kännissä törttöillyt autonsa pilalle.

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai vakuutusyhtiö mitään lunasta, jos on itse kännissä törttöillyt autonsa pilalle.
Ei todellakaan.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Vakuutus yhtiö ei maksa euroakaan korvausta . Toivottavasti ei ollut kovin arvokas auto

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Soitin tietysti takaisin heti ja äänestä päätellen hän on melko tukevassa jurrissa. Eli meidän perhe pitää nyt sitten joutua pärjäämään ilman autoa ja ajokortittomalla miehellä vielä jonkin aikaa.

Jos vakuutusyhtiölle selviää että kuski oli jurrissa niin autoa ei lunasteta eli korvata vaan koko lysti menee ihan omaan piikkiin.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Toivottavasti ei saa korttia ikinä enää takaisin ja toivottavasti saa helvetin ison sakon. Kai se rattijuoppokusipää vietiin putkaan?

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luehan aloitus uudelleen: auto on lunastusKUNNOSSA.

Eihän ap edes väitä, että autoa LUNASTETTAISIIN!

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos vakuutusyhtiölle selviää että kuski oli jurrissa niin autoa ei lunasteta eli korvata vaan koko lysti menee ihan omaan piikkiin.

No ensimmäisenähän se on pilli suussa eli kyllä varmasti saa tietää, jos kännissä ajanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Luehan aloitus uudelleen: auto on lunastusKUNNOSSA.

Eihän ap edes väitä, että autoa LUNASTETTAISIIN!

No hänen olisi ollut hyvä käyttää jotain toista termiä kuten esimerkiksi vaikka p*skana. Lunastuskunnolla hän viittaa suoraan vakuutusyhtiöön. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vakuutus yhtiö ei maksa euroakaan korvausta . Toivottavasti ei ollut kovin arvokas auto

Halvassa autossa ei kannata edes pitää kaskoa.

Sivut