Suomi 100 -kivituikku!
Heippa! Ostin Mammuttimarkkinoilta 3 Bioluvilia ja sain KIVI-tuikun. Suomi 100 -värin ja mallin, jota ei muualta saa kuin Mammuttimarkkinoilta! Kuka muu haki tuikun? Haitko useita? Oliko hyvä väri teistä? Nyt riittää pesuaineita. Hauskinta on se että Konmari Suomessa joku kertoi hakeneensa 8 tuikkua eli hänellä on 24 pulloa OMOA/Bioluvilia. Omat 3 riittää pitkään...
Kommentit (28)
Sama kippo ollut ennenkin kaupanpäällisenä
Sama väri ollut tuotannossa jo 2007-2009 eli ei ole mikään uutuus.
Vierailija kirjoitti:
https://suomenkolibri.fi/tuote/suomi-finland-100-iittala-kivi-tuikku/
Siis tämä?
Nää on kylläkin business to business tuotteita eli ei voi yksityinen tilata..
Jännä juttu, että tätä "Suomi 100" väriä ei mainosteta edes Iittalan sivuilla. (Kivi -tuikussa siis) ihmettelinkin kun huuto.net täyttynyt näistä "jälleenmyyjistä" jotka hamstranneet näitä tuikkuja ja myyvät eteenpäin. :D ja mielestäni tämä väri on se sama ultramariininsininen joka ollut tuotannossa aikaisemminkin.
Oliko muilla tuikussa iittala tarra? Minulla tarra uuppui.
Ai puuttui tarra? No mun kipossa oli kaksi tarraa :D Sorry, tasan ei käy onnenlahjat Mammuttimarkkinoilla...
Jee! Nostitte mun aloituksen. Taas saa tuikkuja. Mulla on vieläkin keväältä OMOA jäljellä. En siis suuntaa cittariin. Tarrat revin tuikuista pois aina.
Joo, ne muutkin iittalan suomi 100 -tuotteet on vain saloja vanhoja tuotteita sinisenä. Jipii.