Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko paljon katseita vastakkaiselta sukupuolella?

Vierailija
18.03.2017 |

Siis saatko katseita kun menet ohi? Minkä ikäinen itse olet ja minkä ikäisiä katselijat? Tuleeko katseet kauneudesta vai rumuudesta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 17.v tyttö ja saan katseita niin nuorista jonneista vanhoihin pappoihin. Kai sitten kauneudesta,vaikka en kyllä pidä itseäni mitenkään kauhean kauniina. Olen ihan normaalin näköinen tyttö, pitkät tummat hiukset ja en käytä meikkiä yhtään.

Vierailija
2/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan koko ajan katseita. Minulla on iso peppu, täytettä huulissa, kirjavaksi blondatut pidennykset, metrin tekoripset, jättitissit, käytän mahdollisimman paljastavia vaatteita. Pituutta 160 cm ja painoa 90 kg. On ihanaa kun miehet ei voi pitää silmiään irti tällaisesta naisellisesta naisesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa koskaan minkäänlaisia katseita, olen vastakkaiselle sukupuolelle täysin näkymätön. En ole mikään kaunotar mutta en mielestäni kauhean rumakaan. Ehkä syynä on se että en mitenkään laittaudu, en meikkaa, käytä kynsilakkaa tai värjää hiuksiani, en käytä hameita enkä korkokenkiä ja muutenkin pukeudun mahdollisimman peittävästi. Lisäksi minulla on hapan perusilme ja ikää 51 vuotta, eiköhän siinä ole jo syitä tarpeeksi.

Vierailija
4/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :(

Vierailija
5/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Vasta 3-kymppisenä tajusin, että miehet himoitsee vähän kaikkea. Ennen luulin vähän liikoja.

Vierailija
6/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vuodenajasta. Meinaan kyllä saada ensi kesänä.

Vierailija
7/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En tarkista ohikulkijoiden kohdalla katsoivatko minua vai ei.

Vierailija
8/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut näkymätön.

Vierailija
9/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kesäisin, kun lenkkeilen ilman paitaa. Silloin nuoremmatkin naiset flirttailevat minulle.

- kehoilijasetä

Vierailija
10/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen, kaunis, hoikka, klassisen kauniisti pukeutuva ja nätisti meikkaava - totta kai saan ;)

Katselijat ovat miehiä laidasta laitaan. Teen asiakaspalvelutyötä viikonloppuöisin baareissa ja flirttailua tulee sekä sinkuilta että varatuilta.

Vierailija
11/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan katseita. Ikää 46 v. Ehkä itsevarmuus tekee sen. En meikkaa tai hirveesti laita hiuksia mitenkään erityisesti. Huomaan kun minua katsotaan.

Vierailija
12/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltain vanhoilta äijiltä, mutta ei muilta pahemmin. Omalta sukupuolelta saan aina silloin tällöin :) Joillain toimii gaydar niin hyvin.

Vierailija
13/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en kiinnitä huomiota sellaiseen. Olen ajatuksissani. Ikää 50 v ja tällainen olen aina ollut.

Vierailija
14/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään vanhat miehet katselevat ja tulevat juttelemaan. Muut oikeastaan katsovat vähän nenänvartta pitkin.

Vierailija
15/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan treffikutsuja eli oletan että saan katseitakin. Olen tosin parikymppinen nainen ja itselläni huomionhaku jäi teini-ikään. Enää ei voisi vähempää kiinnostaa niin arvoton ja likainen huomio kuin miesten huomio. Miehet eivät valikoi vaan haluavat vähän kaikkea kuten yllä sanottiin.

Miksi muuten aikuinen nainen miettisi tällaista? Miehethän mälläävät paljon ja kelle tahansa. Miehen huomio on samaa huomiota kuin nylkyttävän koiran. Aivotonta ja primitiivistä.

Minä saan katseita miehiltä arviolta 16 v.-60 v. Eilenkin kaupassa kaksi 50+ miestä tuijotti hymy suupielessä. Treffikutsuja sitten kuitenkaan en saa.

N29, sinkku

Vierailija
16/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 17.v tyttö ja saan katseita niin nuorista jonneista vanhoihin pappoihin. Kai sitten kauneudesta,vaikka en kyllä pidä itseäni mitenkään kauhean kauniina. Olen ihan normaalin näköinen tyttö, pitkät tummat hiukset ja en käytä meikkiä yhtään.

Mmhh.. kuulostat sexyltä..:) Anna kun setä vähän lipaisee pimppiäsi:)

M51

Miksi suollat tuollaista p•skaa? Häpäiset kaikki vanhemmat miehet.

Tai sitten olet kaheli nainen joka kerjää haukkuja miehille.

M

Vierailija
17/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan koko ajan katseita. Minulla on iso peppu, täytettä huulissa, kirjavaksi blondatut pidennykset, metrin tekoripset, jättitissit, käytän mahdollisimman paljastavia vaatteita. Pituutta 160 cm ja painoa 90 kg. On ihanaa kun miehet ei voi pitää silmiään irti tällaisesta naisellisesta naisesta!

Mä tunnen sut :D (taisit vähän sievistellä painoasi, oikeasti se on noin 140 kiloa.)

Vierailija
18/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni en yhtään mutta vika voi olla siinäkin että tuijotan jatkuvasti maahan ja en kiinnitä huomiota tuijottelevatko miehet vai ei. Ikää 22 ja en edes tiedä pidetäänkö minua nättinä kun en ole koskaan kuullut kehuja muilta kuin kavereilta.

Vierailija
19/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset saavat katuhuomiota varmaan jopa kuusikymppisiksi saakka. 

Katselijat vain vanhenevat samaa tahtia. Nyt olen 50-vuotias ja vilkkusilmät papparaiset 60+ kyllä tiirailevat. 

Ehkä joku samanikäinen vähän joskus, mutta ei yksikään nuorempi. Vielä nelissäkymmenissä saattoivat nuoremmatkin katsoa usein, sellaiset 30+

Mutta mitäpä väliä, minua on toljotettu kiusaksi asti joka puolella. Olen tyytyväinen vain, että kuta kuinkin saa rauhan viipyviltä silmäyksiltä ja suoranaisilta iskuyrityksiltä. 

Vierailija
20/21 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan todella usein katseita ja toivottavasti kauneuden mukaan. Olen 18, pitkät vaaleat hiukset ja treenaan ja pidän itsestäni huolta. Meikkiä ei ole koskaan raskaasti ja olen hymyilevä persoona joten sekin voi vaikuttaa että ihmiset kattoo missä aineissa toi on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän