Saatko paljon katseita vastakkaiselta sukupuolella?
Siis saatko katseita kun menet ohi? Minkä ikäinen itse olet ja minkä ikäisiä katselijat? Tuleeko katseet kauneudesta vai rumuudesta?
Kommentit (21)
Saan koko ajan katseita. Minulla on iso peppu, täytettä huulissa, kirjavaksi blondatut pidennykset, metrin tekoripset, jättitissit, käytän mahdollisimman paljastavia vaatteita. Pituutta 160 cm ja painoa 90 kg. On ihanaa kun miehet ei voi pitää silmiään irti tällaisesta naisellisesta naisesta!
En saa koskaan minkäänlaisia katseita, olen vastakkaiselle sukupuolelle täysin näkymätön. En ole mikään kaunotar mutta en mielestäni kauhean rumakaan. Ehkä syynä on se että en mitenkään laittaudu, en meikkaa, käytä kynsilakkaa tai värjää hiuksiani, en käytä hameita enkä korkokenkiä ja muutenkin pukeudun mahdollisimman peittävästi. Lisäksi minulla on hapan perusilme ja ikää 51 vuotta, eiköhän siinä ole jo syitä tarpeeksi.
Saan. Vasta 3-kymppisenä tajusin, että miehet himoitsee vähän kaikkea. Ennen luulin vähän liikoja.
Riippuu vuodenajasta. Meinaan kyllä saada ensi kesänä.
En tiedä. En tarkista ohikulkijoiden kohdalla katsoivatko minua vai ei.
Vain kesäisin, kun lenkkeilen ilman paitaa. Silloin nuoremmatkin naiset flirttailevat minulle.
- kehoilijasetä
Olen parikymppinen, kaunis, hoikka, klassisen kauniisti pukeutuva ja nätisti meikkaava - totta kai saan ;)
Katselijat ovat miehiä laidasta laitaan. Teen asiakaspalvelutyötä viikonloppuöisin baareissa ja flirttailua tulee sekä sinkuilta että varatuilta.
Saan katseita. Ikää 46 v. Ehkä itsevarmuus tekee sen. En meikkaa tai hirveesti laita hiuksia mitenkään erityisesti. Huomaan kun minua katsotaan.
Joiltain vanhoilta äijiltä, mutta ei muilta pahemmin. Omalta sukupuolelta saan aina silloin tällöin :) Joillain toimii gaydar niin hyvin.
En tiedä, kun en kiinnitä huomiota sellaiseen. Olen ajatuksissani. Ikää 50 v ja tällainen olen aina ollut.
Pelkästään vanhat miehet katselevat ja tulevat juttelemaan. Muut oikeastaan katsovat vähän nenänvartta pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Saan treffikutsuja eli oletan että saan katseitakin. Olen tosin parikymppinen nainen ja itselläni huomionhaku jäi teini-ikään. Enää ei voisi vähempää kiinnostaa niin arvoton ja likainen huomio kuin miesten huomio. Miehet eivät valikoi vaan haluavat vähän kaikkea kuten yllä sanottiin.
Miksi muuten aikuinen nainen miettisi tällaista? Miehethän mälläävät paljon ja kelle tahansa. Miehen huomio on samaa huomiota kuin nylkyttävän koiran. Aivotonta ja primitiivistä.
Minä saan katseita miehiltä arviolta 16 v.-60 v. Eilenkin kaupassa kaksi 50+ miestä tuijotti hymy suupielessä. Treffikutsuja sitten kuitenkaan en saa.
N29, sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 17.v tyttö ja saan katseita niin nuorista jonneista vanhoihin pappoihin. Kai sitten kauneudesta,vaikka en kyllä pidä itseäni mitenkään kauhean kauniina. Olen ihan normaalin näköinen tyttö, pitkät tummat hiukset ja en käytä meikkiä yhtään.
Mmhh.. kuulostat sexyltä..:) Anna kun setä vähän lipaisee pimppiäsi:)
M51
Miksi suollat tuollaista p•skaa? Häpäiset kaikki vanhemmat miehet.
Tai sitten olet kaheli nainen joka kerjää haukkuja miehille.
M
Vierailija kirjoitti:
Saan koko ajan katseita. Minulla on iso peppu, täytettä huulissa, kirjavaksi blondatut pidennykset, metrin tekoripset, jättitissit, käytän mahdollisimman paljastavia vaatteita. Pituutta 160 cm ja painoa 90 kg. On ihanaa kun miehet ei voi pitää silmiään irti tällaisesta naisellisesta naisesta!
Mä tunnen sut :D (taisit vähän sievistellä painoasi, oikeasti se on noin 140 kiloa.)
Omasta mielestäni en yhtään mutta vika voi olla siinäkin että tuijotan jatkuvasti maahan ja en kiinnitä huomiota tuijottelevatko miehet vai ei. Ikää 22 ja en edes tiedä pidetäänkö minua nättinä kun en ole koskaan kuullut kehuja muilta kuin kavereilta.
Kauniit naiset saavat katuhuomiota varmaan jopa kuusikymppisiksi saakka.
Katselijat vain vanhenevat samaa tahtia. Nyt olen 50-vuotias ja vilkkusilmät papparaiset 60+ kyllä tiirailevat.
Ehkä joku samanikäinen vähän joskus, mutta ei yksikään nuorempi. Vielä nelissäkymmenissä saattoivat nuoremmatkin katsoa usein, sellaiset 30+
Mutta mitäpä väliä, minua on toljotettu kiusaksi asti joka puolella. Olen tyytyväinen vain, että kuta kuinkin saa rauhan viipyviltä silmäyksiltä ja suoranaisilta iskuyrityksiltä.
Saan todella usein katseita ja toivottavasti kauneuden mukaan. Olen 18, pitkät vaaleat hiukset ja treenaan ja pidän itsestäni huolta. Meikkiä ei ole koskaan raskaasti ja olen hymyilevä persoona joten sekin voi vaikuttaa että ihmiset kattoo missä aineissa toi on
Olen 17.v tyttö ja saan katseita niin nuorista jonneista vanhoihin pappoihin. Kai sitten kauneudesta,vaikka en kyllä pidä itseäni mitenkään kauhean kauniina. Olen ihan normaalin näköinen tyttö, pitkät tummat hiukset ja en käytä meikkiä yhtään.