L'Oréal Paris Colorista Paint Beige Blonde, kokemuksia tästä väristä?
https://www.pretty.fi/images/products/lop-col-hp-2-main_orig.jpg
Ostin tänään tarkoituksena iskeä valennetun kellertävä tukan päälle ja pohdin että mikähän lopputulos
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kävi, ap? Tämä väri kiinnostaisi kovasti minuakin.
Noh, ei kyllä tullut yhtään mitä paketissa luvataan. Ihan kun olis joku tositositosi kevyesti sävyttävä aine! Ihan minimaalinen sävyero. Olin ihan innoissani värin vaikuttaessa, sävy näytti oikeasti kauniilta. Noh, tosiaan ei tullut muutosta oikein mihinkään suuntaan. En kyllä suosittelis kenellekkään. Katkera pettymys :D Enemmänkin kellertävää sävyä kun mitään beigeä.. Mutta voihan olla et tämä jonkun hiuksiin toimii.
ap
Tänään itse värjäsin tällä aineella ja lähtötilateena muutama päivä sitten värinpoistolla saavutettu tipun keltainen...
En ole ikinä saanut mistään väriaineista (ja paljon olen tukkaani värjännyt) mitään allergisia reaktioita. Noh, kun avasin väriaine tuubin rupesi saman tien henkeen käymään. Avasin vessan ikkunan ja rupesin sekoittamaan väriä tuntui kuitenkin käyvän vaan enempi henkeen, en tiedä johtuko sit siitä että väri sekoitettiin avonaisessa astiassa eikä pullossa? Lopulta tuntui että oli pakko mennä ulos partsille ja levittää siinä ikkuna heijastetta peilinä käyttäen (onneksi oli ulkona n.+15 lämmintä) Siinä sitten värin levitin loppuun ulkona ja menin sisälle vetämään kelmua päähän. Tällä tavalla pystyin pitämään sen 30min vaikutus ajan. Ja kyllä olen niin pihi että en jätä kympin hiusväriä käyttämättä pienen hengen tiukentumisen takia XD mutta tosiaan päänahkaan ei mitään oireiluja tullut ja tuo ulkona levitys ja kelmu teki vaikutus ajasta siedettävän..
Mutta sitten itse asiaan eli värjäystulokseen.. olen ihan tyytyväinen ja arvelin koittaa uudestaankin ehkä joskus. Ei ole ihan samanlainen kun pakkaus kuvassa mutta aika hyvin häivytti tuota keltasta pois. Eli voi käydä jo ilman pipoa kaupassa tällä tukalla :D
Coloristan beige on taas minulle kenellä on maantienharmaa luonnostaan ollut maailman pelastus, ainoa väri joka ei vaalenna liikaa ja lopputulos on juurikin kuvan mukainen beige ollut. Hiuksessa olevat luonnolliset raidat eivät ole peittyneet kokonaan, vaan on jäänyt vivahteikas luonnollinen lopputulos. Nyt kun väriä ei juuri missään enää myydä, on hiusväri joka kerta värikypärä ja fiksumpi käydä kampaamossa.
Kuinka kävi, ap? Tämä väri kiinnostaisi kovasti minuakin.