Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko taksikuskin valita kuten jotkut väittää?

Vierailija
18.03.2017 |

Jos taksin soittaa niin tulee mitä tulee. Jos ottaa taksin jonosta niin kuskit yleensä kehottaa ottamaan sen taksin joka on ensimmäisenä jonossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaa taksin niin voi valita vakka auton värin, mutta tolpalta otetaan auto joka on ekana lähdössä.

Vierailija
2/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haloo, lähettäkää mulle se pienin ja hintelin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haloo, lähettäkää mulle se pienin ja hintelin"

Tai "jos ei löydy 19-22-vuotiasta povekasta blondia niin saatte jäädä odottamaan seuraavaa asiakasta".

Vierailija
4/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksin voi tosiasiassa valita vaikka viimeisen jonosta, jos niikseen haluaa. Sillä jonolla ei ole mitään laillista tai muutakaan merkitystä, vaan ainoastaan siitä näkee sen, mikä taksi on tullut ensimmäisenä ja viimeisenä tolpalle. Taksi voi halutessaan ottaa asiakkaan, vaikka olisi viimeisenäkin jonossa, mutta ainoa seuraus, mikä tästä voi tulla, on pahansävyiset katseet muilta taksinkuljettajilta. Mitään rikosta tässä ei kuitenkaan tapahdu.

Vierailija
5/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan mene auton kyytiin, jos siellä on nainen ratissa.

Vierailija
6/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet taksitolpalla, voit periaatteessa valita minkä auton tahansa. Eri asia on sitten se, suostuuko kyseinen taksi ns. kiilaamaan kollegansa (usein kuskien keskuudessa vallitsee kollektiivinen itsepäisyys siitä, että asiakkaan on mentävä ensimmäiseen taksiin). Toki järkevintä ja helpointa (jos auto ja kuski on siis ok) on mennä ensimmäisenä jonossa olevaan autoon, ettei muiden tarvitse alkaa liikuttelemaan autojaan ja miettimään miksei se ensimmäinen auto kelvannutkaan.

Jos taas tilaat taksin esim. soittamalla keskuksesta tai mobiilisovelluksella, voit esittää erikoistoiveita niin auton väristä ja mallista aina kuljettajan kielitaitoon liittyen. Se muistaakseni maksaa ekstraa.

N22 taksikuski

Vierailija
7/7 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi valita. Kyytiin mennessä kannattaa katsoa katolta auton numero. Jos tulee ongelma, voi itse soittaa keskukseen ja sanoa, että auton 999 kuljettaja ei osaa perille, ei ymmärrä suomea, ei osaa kirjoittaa osoitetta naviin jne. Olen ollut taksissa keskellä moottoritietä räntäsateessa, kun kuljettaja äkkiä häipyy autosta ja katoaa yön pimeyteen. En jaksa avata koko stooria, mutta sen sähellyksen jälkeen todellakin katson, että puhumme edes samaa kieltä. Juu, Suomessa tapahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän