Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko yliherkkä - kolisteluäänet ärsyttää!

Vierailija
18.03.2017 |

Esim. kun keittiössä mies tiskaa, menen mieluummin kävelylle tai kauppaan silloin. Siis tiskaaminen itsessään ei ärsytä ja olen iloinen että hän tiskaa (kummatkin meistä tiskaa yhtä paljon), mutta niissä astioiden ja kaappien kolinoissa on jotain mikä nostaa verenpainetta ja aiheuttaa pääkipua. Mistä voi olla kyse? Kun itse tiskaan, en ärsyynny äänistä, ja olen mieheltä kysynyt ja hän pystyy viereisessä huoneessa elämään ihan normaalisti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies tiskaa niin koetko että hän joutuu tekemään sinulle kuuluvaa työtä ja tämän takia koet riittämättömyyden tunnetta ja ärsyynnyt?

Vierailija
22/24 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin rasittaa kolistelu, muiden tuottamana äänenä pahemmin kuin itseni tuottamana, käsittääkseni siksi koska silloin en osaa yhtään varautua siihen milloin kolahtaa. Mutta tuo jonkun mainitsema imurin ääni on kaiken huippu! Imuroin siksi ihan liian harvoin kun en tahdo kestää sitä ääntä, mutta jonkun muun imuroidessa se on miljoona kertaa pahempi. Erityisesti kun siivoushullu naapurini imuroi, ja vain se ujellus kuuluu. Ensin imuroidaan 20 minuuttia, sitten tauko ja ehdin helpottuneena ajatella, että nyt se loppui, mutta sitten tulee toiset 20 minuuttia, taas tauko, kolmannet, tauko, neljännet, ja niin edelleen... ja lopulta jo ujelluksen loppuessa pelkään sitä kun se seuraavan kerran alkaa. Miten kauan voi yhtä pientä kolmiota imuroida kun se tehdään monena päivänä viikossa? On tuskaa asua kerrostalossa, ja vietänkin suuren osan päivistä kuulokkeet päässä ja nukun poikkeuksetta korvatulpat korvissa. En myöskään tahdo kestää autojen renkaiden ääniä märällä tiellä. Kai se jokin yliherkkyys on, koska tulen tuollaisista äänistä pohjattoman väsyneeksi.

Kannattaiskohan mennä jo kallonkutistajalle? Ei ole normaalia tuommoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Nytkin katon telkkaa korvatulpat päässä kun naapuri tuli just kotiin. Seinät tässä talossa paperia ja kaikki kuuluu naapurista mun asuntooni. En kestä kuunnella kun naapuri kävelee asunnossaan/paiskoo kaapin ovia. T. Korvatulpat päässä aina kin naapuri on kotona.

Vierailija
24/24 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiriintyneisyys näkyy myös naikkosen käyttäytymisessä kun on tarve kontrolloida jopa naapuria ja huudella joka asiaan kommenttia mitä yrittää naapuristaan urkkia. Tulee myös ihan kommenttia "onks toi sitä, tätä" paikalliskaupasta ostoksista, ruoanlaitosta, onko tuo terveellistä jne. Sekä kaikkea mitä tyhmästä päästään lähtee. Ihan jopa puheluita huutaa viimeistään seuraavana päivänä (vaikkei edes kovaa puhuta), hermostunut talvikenkiensä kanssa sisätiloissa kun varpaat eivät kestä esim. Tossuja, villasukkia. Huutelee ihan etunimellä muutenkin häirintöjä "me ollaan nussimassa täällä, etunimi", kun joku nainen esittänyt kiinnostusta kaverista huutaa heti "sillä on toinen". Nämä ovat osa syitä myös miksi riitelee poikakaverinsa kanssa

Lievempiä kun vertaa tyhmään eestiläiseen perheeseen jossa venäläinen isukki yrittää valehdella kuten pentukakakaransa ettei ile aukonut päätänsä naapurista. Riitelevät mamin miestarpeista, ilmeisesti mustasukkkaisia ja kateellisia, esim. Muille ja muiden olemisesta. Häirintähuuteluiden lisäksi on kehotettu asumaan muualle. Useat ovat siis puuttuneet perheen toimintaan. Pentu ei opi kuten ei vanhemmatkaa joilla on vastuu.

Ne lääkkeet!!!!!

Pentu yrittää häiritä naapuriaan eri nimisiin naisiin liittyvillä huuteluillaan; mies haluaa huoriin, nainen haluaa muuta mies seuraa, esiinnytty vielä todennäköisesti väärällä nimellä häiritessään naapuriaan. Pentukaan ei oikein tajua mitään. Itse pitäisi saada mitä huvittaa, mutta sitten ärsyyntyy ja uhittelee kun asiaan puututaan perheen ulkopuolelta ja uhataan viedä pitkään jatkunut häirintä eteenpöin.

Kuulostaa samalta kuin uhitteleva kakaranaikonen jolle iskuyritys on mennyt pahasti pieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi