Miksei mies voi ymmärtää, että hänen sukulaiset eivät ole meidän sukulaisia?
Mua niin surettaa tämä jatkuva riitely hänen sukulaistensa tapaamisesta. Juuri riideltiin joulusta ja taas alkoi kamala vänkääminen mitä pääsiäisenä tehdään.
No mä sanoin tietenkin, et mennään mun vanhemmille Pohjoseen. Niin hän alkoi valittaa että kaikki pyhät ja lomat mennään 500 km päähän mun vanhempien luokse, mutta hänen vanhempia, jotka asuu 25 km päässä ei tavata koskaan.
Niin sanoin hänelle et ei tietenkään, kun ne ei oo minun sukulaisia!
Miksi mun pitää viettää aika joidenkin ventovieraiden kanssa? En kyllä joskus tajuu miestä ollenkaan.
Kommentit (17)
Ja hänen pitäis tavata sun vanhemmat? Mut ainiin provohan tää oli
Kun menimme naimisiin, anoppini toivotti mut tervetulleeksi sukuun.
Jos sä ap nyt olet tosissasi niin mikä niistä SINUN sukulaisistasi sitten tekee parempia kuin miehesi sukulaiset? Miten se oikein jaksaa sua? Eihän noin vaikeeta ja itsekästä jaksais katella, vaikka saisi joka ilta naida paska-aukkoon.
Minun kumppanini saa kyllä olla sukurakas, mutta hänen pitää ymmärtää, että minä en ole. En koskaan lähtisi sukuloimaan joululomalla toiselle puolelle Suomea, enkä muutenkaan suostu hankaloittamaan omaa elämääni sukulaisten takia – saati sitten kumppanin sukulaisten takia.
Mikä on se maaginen etappi, jonka jälkeen vaikkapa anoppi kuuluu puolisosi isän sukuun, ellei vihkiminen?
Pyydän anteeksi meidän pohjois-suomalaisten puolesta, ei me olla noin pönttöjä kaikki.
Provohan tämä on, mutta tällaisia miniöitä oikeasti on. Me ollaan oltu miehen kanssa aina tasapuolisia isovanhempien suhteen. Käydään vuorotellen kylässä molempien isovanhempien luona ja molemmat isovanhemmat ovat aina tervetulleita meille kuin kotiinsa. En tiedä millaisista perheistä ne itsekkäät ja kiukuttelevat miniät tulevat.
Etkö halua tutustua miehen sukuun? Olet ahdasmielinen!
Vierailija kirjoitti:
Mua niin surettaa tämä jatkuva riitely hänen sukulaistensa tapaamisesta. Juuri riideltiin joulusta ja taas alkoi kamala vänkääminen mitä pääsiäisenä tehdään.
No mä sanoin tietenkin, et mennään mun vanhemmille Pohjoseen. Niin hän alkoi valittaa että kaikki pyhät ja lomat mennään 500 km päähän mun vanhempien luokse, mutta hänen vanhempia, jotka asuu 25 km päässä ei tavata koskaan.
Niin sanoin hänelle et ei tietenkään, kun ne ei oo minun sukulaisia!
Miksi mun pitää viettää aika joidenkin ventovieraiden kanssa? En kyllä joskus tajuu miestä ollenkaan.
totta et ole meidän sukulainen, sen takia en osta lahjoja lapsellesi, veljeleni ostan sekä toisen veljen lapsille, he ovat sukulaisiani,
Mielestäni erittäin hauska provo. Kiitos!
En minä ainakaan ole mitään sukua miehen suvulle.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole mitään sukua miehen suvulle.
Sitten sä et ole, ei se kenenkään toisen päänsärky ole.
Miksi siis oletat että miehesi haluaisi viettää aikaansa joidenkin ventovieraiden eli sinun sukulaistesi kanssa? Ehkä et ole sukua miehen sukulaisille, mutta lapsesi ovat.
Anoppikaan ei siis kuulu miehensä sukuun? Tai toisinpäin. No jopas hassua itse oon aina luullu.
Huono, jopa provoksi. Hyvin huono.
Pöhkö :D